abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper maandag 16 november 2015 @ 10:48:40 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157594355
Voor ''s werelds meest veilige telefoon' (irisscanner, vingerafdrukscanner en stemherkenning) hebben we een $20 off-coupon voor de eerste 100 kopers!

Band 4G: FDD-LTE 1800/2100/2600MHz
SIM Card Dual SIM, Dual standby (2 Nano SIM Card or TF Card)
Style Bar Phone
Color Black,Silver
OS Android 5.1
CPU MTK6753 Octa Core, 1.3GHz
GPU Mali-T720
ROM 16GB
RAM 3GB
Display Size 5.5 inch
Resolution 1920x1080 pixels FHD screen (403ppi)
Multi-Touch Yes,5 points touch
Screen color 16000K colors
Wirelessconnectiveity GSM, 3G, 4G, GPS, WiFi, Bluetooth
Card Extend Supports an external TF card up to 64GB
Data transfer USB/Bluetooth
Mobile internet WAP/WiFi

Camera Rear 13MP Sony IMX214 camera with dual flashlight and auto focus
5.0MP (interpolation 8.0MP) OV8858 front camera
GPS Built in GPS,A-GPS with EPO
WIFI Yes, 802.11b/g/n wireless internet, 2.4GHz/5GHz
Bluetooth Yes,Bluetooth 4.0
Micro USB slot Type-C
Other Features Ebook, Email,Messaging, wallpapers, calendar, calculator,clock, camera,
tethering & portable hotspot,Fingerprint ID,OTG, etc
Dimensions 152.3 x 76.5 x 7.9mm
Net Weight 148g
Battery 3100-3300mAh Lithium Battery

[ Bericht 2% gewijzigd door Banggood op 17-11-2015 05:56:09 ]
pi_157597447
Hey BangGood,

In Chrome op Android zie ik tijdens het surfen op Fok veel van jullie banners bv voor een specifiek toestel, druk ik op de banner dan kom ik in de app van BangGood terecht op de startpagina maar niet bij dat specifieke toestel.
pi_157608466
Welke encryptiestandaarden ondersteunt deze telefoon?
  CHI shopkeeper dinsdag 17 november 2015 @ 04:31:32 #4
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157616567
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey BangGood,

In Chrome op Android zie ik tijdens het surfen op Fok veel van jullie banners bv voor een specifiek toestel, druk ik op de banner dan kom ik in de app van BangGood terecht op de startpagina maar niet bij dat specifieke toestel.
Hoi, dank je voor je feedback. Ik zorg dat het probleem wordt opgepakt!
  CHI shopkeeper dinsdag 17 november 2015 @ 04:34:58 #5
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157616573
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:46 schreef vaduz het volgende:
Welke encryptiestandaarden ondersteunt deze telefoon?
Hoi, dank je voor je vraag! Kun je iets meer toelichten wat je precies bedoelt? Dan ga ik het voor je uitzoeken! :)
pi_157616617
quote:
's werelds meest veilige telefoon
Ik snap dat het UMI is die deze uitspraak doet, maar waar is die op gebaseerd? Het blijft gewoon een standaard versie van Android. Wat dus niet de 'meest veilige telefoon' ter wereld is.
-
  CHI shopkeeper dinsdag 17 november 2015 @ 05:55:51 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157616637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 05:17 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ik snap dat het UMI is die deze uitspraak doet, maar waar is die op gebaseerd? Het blijft gewoon een standaard versie van Android. Wat dus niet de 'meest veilige telefoon' ter wereld is.
-
Ik raad je aan die vraag bij UMI neer te leggen ;)
pi_157622704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 05:17 schreef Kenzi het volgende:

[..]

-
Je bent bekend genoeg in het China-wereldje om te weten dat het gewoon een paar marketingtermen zijn ;). Het is even afwachten of ze bepaalde aspecten hebben ingebouwd zodat je weer individuele apps kan blokkeren et cetera. Maar 3 opties van beveiliging is niet heel nuttig inderdaad, omdat je er toch maar één kan selecteren. Iris scanner kan een leuk iets worden in de toekomst als het goed gaat werken, maar mijn ervaring met de normale iron was dat het in de praktijk nog niet goed genoeg werkt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157624554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 05:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik raad je aan die vraag bij UMI neer te leggen ;)
Edit: gebagger weggehaald.

Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag, dat kun je gewoon in dit topic plaatsen, hoef je geen DM's voor te sturen.

[ Bericht 18% gewijzigd door rene90 op 17-11-2015 20:06:16 ]
pi_157631348
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:39 schreef vaduz het volgende:

[..]

Edit: gebagger weggehaald.

Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag, dat kun je gewoon in dit topic plaatsen, hoef je geen DM's voor te sturen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 04:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dank je voor je vraag! Kun je iets meer toelichten wat je precies bedoelt? Dan ga ik het voor je uitzoeken! :)
Ik heb je gebagger weggehaald vaduz. En Banggood heeft een wedervraag neergelegd bij je, dus dan is het niet zo gek dat je nog geen antwoord hebt.
Top 5 China producten
pi_157631743
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb je gebagger weggehaald vaduz. En Banggood heeft een wedervraag neergelegd bij je, dus dan is het niet zo gek dat je nog geen antwoord hebt.
Is geen bagger. Als banggood een wedervraag heeft kan hij dit in dit topic publiceren. Ik kan mij voorstellen, waarom fok! eventueel niet blij zou zijn met mijn reactie. Bedenk wel dat dit voor fok! een serieus issue kan worden als mensen bijvoorbeeld naar de Reclame Code Comissie gaan stappen wegens uitlatingen van chinese partijen die in strijd zijn met de in Nederland geldende regels. Dit is opbouwend bedoelende kritiek. Ik probeer hier echt niemand te bashen of een flame war te starten, maar fok! heeft hier wel een bepaalde verantwoordelijkheid in.
pi_157632047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:17 schreef vaduz het volgende:
Als banggood een wedervraag heeft kan hij dit in dit topic publiceren.
Dat heeft hij gedaan, zie de quote die ik heb gedaan.
Top 5 China producten
pi_157633374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat heeft hij gedaan, zie de quote die ik heb gedaan.
Daar heb ik dan per abuis overheen gelezen, gezien de DM, waarin de TS voorstelde het via DM af te handelen. fok! is een openbaar forum dus het lijkt mij handig hier het betreffende product te bespreken. Om de vraag maar te verduideleken: De TS stelt dat dit de veiligste telefoon ter wereld is. Veiligheid van je gegevens zover ik begrijp. Ik zou dan graag willen weten hoe de telefoon mijn spraak versleuteld, zodat ik er zeker van kan zijn dat enkel de partij waarmee ik bel het kan ontcijferen en dus onderweg niemand de inhoud van mijn conversaties kan onderscheppen. In de Cryptographie is het gebruikelijk om het algorithme openbaar te maken, omdat er gesteld wordt dat een algorithme zelf geen eigenschappen moet overdragen, maar dat het van de aanwezigheid van de sleutel afhankelijk is of een bericht al dan niet ontsleuteld kan worden. Diverse wetenschappers houden zich bezig met de veiligheid van versleuteling. Als de TS de namen van de versleutellingsproctocollen openbaar maakt, kunnen we dus aan de hand van wetenschappelijke literatuur concluderen of er inderdaad van een veilig bevonden algorithme gebruik wordt gemaakt.
pi_157633510
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef vaduz het volgende:

[..]

Daar heb ik dan per abuis overheen gelezen, gezien de DM, waarin de TS voorstelde het via DM af te handelen. fok! is een openbaar forum dus het lijkt mij handig hier het betreffende product te bespreken. Om de vraag maar te verduideleken: De TS stelt dat dit de veiligste telefoon ter wereld is. Veiligheid van je gegevens zover ik begrijp. Ik zou dan graag willen weten hoe de telefoon mijn spraak versleuteld, zodat ik er zeker van kan zijn dat enkel de partij waarmee ik bel het kan ontcijferen en dus onderweg niemand de inhoud van mijn conversaties kan onderscheppen. In de Cryptographie is het gebruikelijk om het algorithme openbaar te maken, omdat er gesteld wordt dat een algorithme zelf geen eigenschappen moet overdragen, maar dat het van de aanwezigheid van de sleutel afhankelijk is of een bericht al dan niet ontsleuteld kan worden. Diverse wetenschappers houden zich bezig met de veiligheid van versleuteling. Als de TS de namen van de versleutellingsproctocollen openbaar maakt, kunnen we dus aan de hand van wetenschappelijke literatuur concluderen of er inderdaad van een veilig bevonden algorithme gebruik wordt gemaakt.
Dan kan ik wel antwoord geven op je vraag. Het is gewoon Android, geen specifieke encryptie protocollen los van wat gewoon in Android zit.

Je hebt wel zo'n optie in Android om je data te encrypten maar voor zover ik weet gaat dit niet om spraak of zulke zaken.
Top 5 China producten
pi_157633580
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan kan ik wel antwoord geven op je vraag. Het is gewoon Android, geen specifieke encryptie protocollen los van wat gewoon in Android zit.

Je hebt wel zo'n optie in Android om je data te encrypten maar voor zover ik weet gaat dit niet om spraak of zulke zaken.
Indien dit het geval is, kan ik alleen concluderen dat de stelling van de TS onjuist is. Ik wacht het antwoord van de TS af.
  CHI shopkeeper woensdag 18 november 2015 @ 02:57:44 #16
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157640815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef vaduz het volgende:

[..]

Indien dit het geval is, kan ik alleen concluderen dat de stelling van de TS onjuist is. Ik wacht het antwoord van de TS af.
Hoi, om even één en ander duidelijk te maken: als je mijn DM goed had gelezen zie je dat ik duidelijk aangeef waarom ik je die stuurde: ik kreeg te horen dat de 100 codes al waren gebruikt, en wilde het topic daarom niet weer naar boven halen. Vervolgens kwam ik er achter dat dit niet klopte (de code kon nog wel worden gebruikt) en heb ik je een nieuw bericht gestuud met daarin de mededeling dat je mijn vorige DM kon negeren. Daarna heb ik hier op je post gereageerd met de vraag je bericht toe te lichten. Ik heb dus niet je vraag bewust uit dit topic gehouden.

Wat betreft je vraag inhoudelijk: wat René aangeeft klopt inderdaad: deze telefoon biedt op dat gebied geen extra beveiliging, los dan die van Android. De uitspraak waar je naar refereert is van UMI afkomstig en is gebaseerd op de drie eigenschappen die na de quote worden genoemd. Of het handig is om je telefoon als merk zijnde dan zo te presenteren is een ander verhaal, maar nogmaals, dit is een quote (zie aanhalingstekens) van UMI, waarvan ik eigenlijk had verwacht dat dit voor iedereen duidelijk zou zijn. Omdat ik dat niet goed heb ingeschat bied ik je daar mijn excuses voor aan. Van mijn kant misschien ook niet handig om de quote over te nemen, maar ik hoop dat je begrijpt dat wij als webshop vaak afhankelijk zijn van de promotiematerialen (bovenstaand logo met daarin slogan verwerkt bijvoorbeeld) die ons door marketingafdelingen van fabrikanten worden aangeleverd.

Ik maak uit je reacties op dat dit niet helemaal het toestel is waar je naar op zoek bent ;) , maar mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

[ Bericht 1% gewijzigd door Banggood op 18-11-2015 03:27:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')