Hoi, dank je voor je feedback. Ik zorg dat het probleem wordt opgepakt!quote:Op maandag 16 november 2015 13:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey BangGood,
In Chrome op Android zie ik tijdens het surfen op Fok veel van jullie banners bv voor een specifiek toestel, druk ik op de banner dan kom ik in de app van BangGood terecht op de startpagina maar niet bij dat specifieke toestel.
Hoi, dank je voor je vraag! Kun je iets meer toelichten wat je precies bedoelt? Dan ga ik het voor je uitzoeken!quote:Op maandag 16 november 2015 20:46 schreef vaduz het volgende:
Welke encryptiestandaarden ondersteunt deze telefoon?
Ik snap dat het UMI is die deze uitspraak doet, maar waar is die op gebaseerd? Het blijft gewoon een standaard versie van Android. Wat dus niet de 'meest veilige telefoon' ter wereld is.quote:'s werelds meest veilige telefoon
Ik raad je aan die vraag bij UMI neer te leggenquote:Op dinsdag 17 november 2015 05:17 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ik snap dat het UMI is die deze uitspraak doet, maar waar is die op gebaseerd? Het blijft gewoon een standaard versie van Android. Wat dus niet de 'meest veilige telefoon' ter wereld is.
-
Je bent bekend genoeg in het China-wereldje om te weten dat het gewoon een paar marketingtermen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2015 05:17 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Ik snap dat het UMI is die deze uitspraak doet, maar waar is die op gebaseerd? Het blijft gewoon een standaard versie van Android. Wat dus niet de 'meest veilige telefoon' ter wereld is.
-
Edit: gebagger weggehaald.quote:Op dinsdag 17 november 2015 05:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik raad je aan die vraag bij UMI neer te leggen
quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Edit: gebagger weggehaald.
Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn vraag, dat kun je gewoon in dit topic plaatsen, hoef je geen DM's voor te sturen.
Ik heb je gebagger weggehaald vaduz. En Banggood heeft een wedervraag neergelegd bij je, dus dan is het niet zo gek dat je nog geen antwoord hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 04:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je voor je vraag! Kun je iets meer toelichten wat je precies bedoelt? Dan ga ik het voor je uitzoeken!
Is geen bagger. Als banggood een wedervraag heeft kan hij dit in dit topic publiceren. Ik kan mij voorstellen, waarom fok! eventueel niet blij zou zijn met mijn reactie. Bedenk wel dat dit voor fok! een serieus issue kan worden als mensen bijvoorbeeld naar de Reclame Code Comissie gaan stappen wegens uitlatingen van chinese partijen die in strijd zijn met de in Nederland geldende regels. Dit is opbouwend bedoelende kritiek. Ik probeer hier echt niemand te bashen of een flame war te starten, maar fok! heeft hier wel een bepaalde verantwoordelijkheid in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je gebagger weggehaald vaduz. En Banggood heeft een wedervraag neergelegd bij je, dus dan is het niet zo gek dat je nog geen antwoord hebt.
Dat heeft hij gedaan, zie de quote die ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:17 schreef vaduz het volgende:
Als banggood een wedervraag heeft kan hij dit in dit topic publiceren.
Daar heb ik dan per abuis overheen gelezen, gezien de DM, waarin de TS voorstelde het via DM af te handelen. fok! is een openbaar forum dus het lijkt mij handig hier het betreffende product te bespreken. Om de vraag maar te verduideleken: De TS stelt dat dit de veiligste telefoon ter wereld is. Veiligheid van je gegevens zover ik begrijp. Ik zou dan graag willen weten hoe de telefoon mijn spraak versleuteld, zodat ik er zeker van kan zijn dat enkel de partij waarmee ik bel het kan ontcijferen en dus onderweg niemand de inhoud van mijn conversaties kan onderscheppen. In de Cryptographie is het gebruikelijk om het algorithme openbaar te maken, omdat er gesteld wordt dat een algorithme zelf geen eigenschappen moet overdragen, maar dat het van de aanwezigheid van de sleutel afhankelijk is of een bericht al dan niet ontsleuteld kan worden. Diverse wetenschappers houden zich bezig met de veiligheid van versleuteling. Als de TS de namen van de versleutellingsproctocollen openbaar maakt, kunnen we dus aan de hand van wetenschappelijke literatuur concluderen of er inderdaad van een veilig bevonden algorithme gebruik wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan, zie de quote die ik heb gedaan.
Dan kan ik wel antwoord geven op je vraag. Het is gewoon Android, geen specifieke encryptie protocollen los van wat gewoon in Android zit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:04 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daar heb ik dan per abuis overheen gelezen, gezien de DM, waarin de TS voorstelde het via DM af te handelen. fok! is een openbaar forum dus het lijkt mij handig hier het betreffende product te bespreken. Om de vraag maar te verduideleken: De TS stelt dat dit de veiligste telefoon ter wereld is. Veiligheid van je gegevens zover ik begrijp. Ik zou dan graag willen weten hoe de telefoon mijn spraak versleuteld, zodat ik er zeker van kan zijn dat enkel de partij waarmee ik bel het kan ontcijferen en dus onderweg niemand de inhoud van mijn conversaties kan onderscheppen. In de Cryptographie is het gebruikelijk om het algorithme openbaar te maken, omdat er gesteld wordt dat een algorithme zelf geen eigenschappen moet overdragen, maar dat het van de aanwezigheid van de sleutel afhankelijk is of een bericht al dan niet ontsleuteld kan worden. Diverse wetenschappers houden zich bezig met de veiligheid van versleuteling. Als de TS de namen van de versleutellingsproctocollen openbaar maakt, kunnen we dus aan de hand van wetenschappelijke literatuur concluderen of er inderdaad van een veilig bevonden algorithme gebruik wordt gemaakt.
Indien dit het geval is, kan ik alleen concluderen dat de stelling van de TS onjuist is. Ik wacht het antwoord van de TS af.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan kan ik wel antwoord geven op je vraag. Het is gewoon Android, geen specifieke encryptie protocollen los van wat gewoon in Android zit.
Je hebt wel zo'n optie in Android om je data te encrypten maar voor zover ik weet gaat dit niet om spraak of zulke zaken.
Hoi, om even één en ander duidelijk te maken: als je mijn DM goed had gelezen zie je dat ik duidelijk aangeef waarom ik je die stuurde: ik kreeg te horen dat de 100 codes al waren gebruikt, en wilde het topic daarom niet weer naar boven halen. Vervolgens kwam ik er achter dat dit niet klopte (de code kon nog wel worden gebruikt) en heb ik je een nieuw bericht gestuud met daarin de mededeling dat je mijn vorige DM kon negeren. Daarna heb ik hier op je post gereageerd met de vraag je bericht toe te lichten. Ik heb dus niet je vraag bewust uit dit topic gehouden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Indien dit het geval is, kan ik alleen concluderen dat de stelling van de TS onjuist is. Ik wacht het antwoord van de TS af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |