Wat bedoel je precies? Heeft Jaga Jazzist ooit een versie van Rhapsody in Blue opgenomen en was die uitgezonden, of staat deze post in het verkeerde topic? Of is RiB ook de naam van een tv programma waar JJ langskwam?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:42 schreef nipeng het volgende:
Zojuist kwam op NL1 Rhapsody in Blue voorbij.
Nee dat was ik die in een verkeerd topic posttequote:Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Heeft Jaga Jazzist ooit een versie van Rhapsody in Blue opgenomen en was die uitgezonden, of staat deze post in het verkeerde topic? Of is RiB ook de naam van een tv programma waar JJ langskwam?
Ja, die heb ik ook in de kast staan, erg sterke release ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:00 schreef Summoner het volgende:
Volgens mij stamt Jaevla Jazzist Grete Stitz uit 1996, zo staat het iig in het boekje van de re-release van Magazine. Op de re-release staat een coole breakbeat remix van "Serafin", dat in z'n originele vorm op het 'oer-Jaga' album verscheen.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat het uberhaupt een band was toen ik de muziek op A Livingroom Hush en The Stix voor het eerst hoorde. Het deed erg electronisch aan, meer als een single-producers album (wel een hele goede in dat geval).quote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef Zanderrr het volgende:
Dat nieuwe album deed me zelf niet zoveel eigenlijk, hun oude stijl spreekt me meer aan. Nou ja, misschien nog maar een keertje luisteren. Live is 't een goede band iig.
Een overgang die ook prima staande blijft tijdens liveconcerten, of misschien nog juist wel beter uit de verf komt dan op plaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:08 schreef Beathoven het volgende:
Draai beide CD's soms nog weleens. De overgang van het nummer 'Day' naar 'Another Day' op the Stix vind ik b.v. erg mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |