Omdat ik ook al positieve ervaringen had met andere Blitzwolf producten heb ik nu maar een sigarettenaansteker-oplader gehaald. Je hebt sowieso twee varianten, 1 'normale' met 9.6A verdeeld over 4 poorten (2.4A per poort max) en de ander met 9.2A max, maar dan wel met een Qualcomm quick-charge poort. Ik beschik nog niet over zo'n telefoon, maar met het oog op de toekomst en voor die paar dollar meer maar degene met quick-charge 2.0 poort gehaald.
Normale voor 7.99 dollarMet Qualcomm quick-charge 2.0 poort voor 11,99![Aeodrja.jpg]()
![UniMNKt.jpg]()
![fywvGjM.jpg]()
In de bekende verpakking met een beknopte handleiding. Het ding zelf voelt stevig aan en zeker niet fragiel. De poorten zitten stevig in de behuizing en geven niet het gevoel dat ze elk moment kunnen breken.
Met betrekking tot het testen van de oplader kan ik niet zoveel zeggen. Op het moment zijn de powerbanks nog redelijk vol dus ik kan niet 4 powerbanks eraan hangen met metertjes ertussen om te kijken of ze echt die snelheid van 2.4A per poort (en max 2A voor de Qualcomm poort) halen. Wel heb ik de wat telefoons eraan gehangen die normaliter met 1A opladen en dat doet deze oplader dan ook.
Een bijna lege powerbank kon ook prima met 1.92A laden wat netjes is en vergelijkbaar met wat ik op de Anker / Blitzwolf 5poorts-lader haalde.
Als ik in de toekomst over een telefoon met quick-charge beschik zal ik wel even checken of deze poort ook werkt maar dat lijkt me wel.