Net alsof de gemiddelde profielfoto veranderende Nederlander ook maar 1x per jaar in Parijs komt.quote:
In hun dromen wonen ze in Parijs.quote:Op zondag 15 november 2015 10:05 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Net alsof de gemiddelde profielfoto veranderende Nederlander ook maar 1x per jaar in Parijs komt.
Dat was inderdaad verschrikkelijk. Het politieke spel dat daarover gespeeld wordt, is van soortgelijke ernst als de MH17.quote:Op zondag 15 november 2015 10:06 schreef MPC60 het volgende:
Vond je het neerstorten van dat Russische vliegtuig net erg als de mh17 TS? Of haalde je daar ook maar je schouders bij op?
Parijs is West-Europa, Libanon is de zandbak waar er ieder jaar wel een conflict is. Mensen raken het zo ongeveer moe gehoord dat er daar in die zandbak weer eens iets gebeurt is. Ik kan me van mijn 12 jaar tot nu al continu "nieuws" herinneren over aanslagen / oorlog / geweld in die hoek. Waarom zou ik er nog van moeten schrikken? Het zou voor mij nieuws zijn dat er eens een maand géén geweld is daar.quote:Op zondag 15 november 2015 10:05 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Net alsof de gemiddelde profielfoto veranderende Nederlander ook maar 1x per jaar in Parijs komt.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zondag 15 november 2015 10:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Parijs is West-Europa, Libanon is de zandbak waar er ieder jaar wel een conflict is. Mensen raken het zo ongeveer moe gehoord dat er daar in die zandbak weer eens iets gebeurt is. Ik kan me van mijn 12 jaar tot nu al continu "nieuws" herinneren over aanslagen / oorlog / geweld in die hoek. Waarom zou ik er nog van moeten schrikken? Het zou voor mij nieuws zijn dat er eens een maand géén geweld is daar.
Laten we daar dan volledig wegblijven. Maar nee, het Westen wil zich toch overal mee bemoeien.quote:Op zondag 15 november 2015 10:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Parijs is West-Europa, Libanon is de zandbak waar er ieder jaar wel een conflict is. Mensen raken het zo ongeveer moe gehoord dat er daar in die zandbak weer eens iets gebeurt is. Ik kan me van mijn 12 jaar tot nu al continu "nieuws" herinneren over aanslagen / oorlog / geweld in die hoek. Waarom zou ik er nog van moeten schrikken? Het zou voor mij nieuws zijn dat er eens een maand géén geweld is daar.
Laat het die mensen daar gewoon zelf opknappen zonder inmenging van buitenaf, betuttelen werkt niet, op geen enkel vlak. Niet bij integratie, niet bij bevolkingsgroepen onderling problemen laten oplossen. Nu nog de politiek dit laten inzien, maar helaas zal dit niet gaan wegens "politiek incorrect", waardoor ze het gewoon gaande houden...
Strak plan. Gewoon alles zelf uit laten zoeken en hooguit wat grondstoffen ruilen voor infrastructuur o.i.d. China-style.quote:Op zondag 15 november 2015 10:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laten we daar dan volledig wegblijven. Maar nee, het Westen wil zich toch overal mee bemoeien.![]()
Met het Westen bedoel ik de regeringsleiders, niet de bevolking.
Geef ik je 100% gelijk, maar als we helemaal wegblijven dan zie je weer betogingen voor ambassades omdat "het Westen" alles maar laat begaan zonder in te grijpen...quote:Op zondag 15 november 2015 10:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laten we daar dan volledig wegblijven. Maar nee, het Westen wil zich toch overal mee bemoeien.![]()
quote:Op zondag 15 november 2015 10:39 schreef robin007bond het volgende:
Helemaal mee eens. Hypocrisie ten top.
Goed artikel hierover:
http://bunkermag.org/paris-terrorism-hypocrisy-western-media/
Dit dus. Anders kan men elke 2 dagen wel hun UI veranderen in dat van een Islamitisch land.quote:Op zondag 15 november 2015 10:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Laat het die mensen daar gewoon zelf opknappen zonder inmenging van buitenaf, betuttelen werkt niet, op geen enkel vlak. Niet bij integratie, niet bij bevolkingsgroepen onderling problemen laten oplossen. Nu nog de politiek dit laten inzien, maar helaas zal dit niet gaan wegens "politiek incorrect", waardoor ze het gewoon gaande houden...
Tsja, dat is ook wel zo. Op den duur gebeuren dingen zo geregeld dat het geen "nieuws" meer is voor velen.quote:Op zondag 15 november 2015 10:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Anders kan men elke 2 dagen wel hun UI veranderen in dat van een Islamitisch land.
Ik steun ze iedere dag met een stukje van mijn belastinggeld dat naar ontwikkelingshulp budgetten gaat.quote:Op zondag 15 november 2015 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Desalniettemin vind ik wel dat mensen ook wat meer steun voor die mensen zou moeten tonen.
ditquote:Op zondag 15 november 2015 10:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |