abonnement Unibet Coolblue
pi_448122
beste medeforum leden,stem aljeblieft mee op Zoe,wat een vreselijke engerd is dat.Aminata dingt bij mij nou ook niet bepaald mee naar de hoofdprijs,maar die griezel in dat vreselijke truttige blauwe truitje,BRRRRRRRRR.Het is ongelofelijk dat zij bij de populairste passagiers behoort.WAAROM dan,zij heeft constant een zuur gezicht,weet alles beter en is gepind op geld.Het is voor mij in elk geval een bijzonder fenomeen dat mensen zich identificeren met haar,ik vraag mij oprecht af wie deze mensen zijn.Ik ben benieuwd naar de reacties.
pi_448218
ach, als sommigen personen een mooi gezichtje zien vergeten ze te kijken naar wat er achter zit...

van mij mag deze bitch wel verdwijnen!

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 november 2000 @ 22:39:18 #3
862 Arcee
Look closer
pi_448301
Dit is de eerste keer dat ik heb gestemt...en dat dus op Zoe.
Nee ik kan niet met meiden omgaan
Nee daar ziet ze teveel concurentie in.
she-devil
  dinsdag 7 november 2000 @ 07:25:01 #5
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_448904
Zoe, lekker ding
pi_448908
zoë eruit!
uit
  dinsdag 7 november 2000 @ 09:18:59 #7
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_449003
Zoe ERUIT !!! waarom ?
- Dat geslepen lachje als Bart ineens Aminata nomineert
- Dat benepen jaloerse gedoe als een dame in de buurt van Bart komt
- dat schijnheilige hoofd als ze desondanks haar inborst toch aardig probeert te doen tegen Mariska/Nancy
- de opmerking gisteravond na het nomineren " ik ben toch al 2 keer als populairste passagier uitgekozen, dus we zullen wel zien wie er uit gaat (ik, Zoe de goddess dus niet)"
- het feit dat we haar al maanden boos kijkend naar andere vrouwen in foetushouding tegen de borst van Bart zien liggen en nu pas uit haar winterslaap ontwaakt

Bart is trouwens ook een slapjanus, aan het lijntje van Zoe en wat gaat die finered doen met zijn ton ? Een NEUSoperatie (kots) !

  dinsdag 7 november 2000 @ 09:21:17 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_449006
Hear, hear.

Zoe moet er snel uit. Wat een verschrikkelijke trut is dat. Elke keer na de nominaties verhaal gaan halen bij degenen die het lef hadden om haar, de lieve Zoe, te stemmen....
Wat een griezel!

pi_449094
Ik bedoel maar,zij is zo vreselijk uiutgekookt.Nu moet zij weer slijmen bij de groep,want zij is zielig.Onderstaande komt van de bus-site:
´Het is vijf tegen één`
"Zij zijn met z´n vijven, zij staan sterker. Ik sta in mijn eentje en dat is veel moeilijker", vertelt Zoë aan Bart. "Nee, nee je staat er niet alleen voor. Je hebt mij toch nog", probeert Bart haar uit te leggen. "Ik moet het goedmaken met Sandra en met Hans. Zij zullen niet naar mij toekomen", gaat Zoë verder. "Morgen sta ik er weer, nu zeur ik even. Ik heb nu even last van zelfmedelijden, morgen is het weer over. Weltrusten Bartje", zegt Zoë tegen Bart. De twee geven elkaar een kusje en kruipen onder de wol.
MvM
datum: Dinsdag 7 november 00:05

Oh,Oh hoe eng kan iemand zijn???

pi_449260
Eerst Sandra weg, dan mag Zoë ook wieberen, en niet te vergeten Mariska, weg ermee, eigenlijk zijn alle dames in de bus persoonlijke drama's...waarom kijk ik er nog steeds naar?
  woensdag 8 november 2000 @ 08:19:19 #11
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_451781
Nu vermoedt zoe weer een complot van DE BELGEN tegen haar, nooit gehoord van
"wie haat zaait, oogst haat ?!"


EEN ANTI-ZOE SITE IS WHAT WE NEED !!!!(zet daar Bart trouwens ook maar bij, wat een ruggegraatloze gluiperd is dat ook !!)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')