Oeh die ken ik niet, even kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef peterkailey het volgende:
Tot welk level kwam je bij run the gauntlet?
Fuck.. Het voelt net alsof ik per ongeluk coke laat vallen in de handen van een verslaafde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:10 schreef kuolema het volgende:
[..]
Oeh die ken ik niet, even kijken
7quote:
Je kijkt elke keer een naar filmpje en de intensiteit neemt toe per level.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat 1 lang filmpje ofzo en naar 4 filmpjes level je up?
Thuis zo maar ff kijken nu mobielquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Je kijkt elke keer een naar filmpje en de intensiteit neemt toe per level.
Vond het wel raar dat de baby al kwam bij level 7. Daarna waren er blijkbaar nog een paar filmpjes die veel minder erg waren.
Jij komt dagelijks tijdens het eten een berg lijken tegen ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:26 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb je trauma's ofzo? Werkte bij mij wel gewoon de verschrikkelijkste kijken tot ik er overheen kwam ook in het echt en zo nu kan k gewoon een boterham eten terwijl er een berg lijken voor mij ligtStaat de rest er zo bij te kotsen, ben diep gezonken hoor daar niet van
Kan gewoon op mobiel. Chop chop.quote:
Zo nu dan wel zonder grap, ben er behoorlijk door veranderd maar ja daar kies je voor. Raak ook nergens meer van verbijsterd of zo...quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij komt dagelijks tijdens het eten een berg lijken tegen ?
Dat gevoel kan terugkomen. Desensitisatie wordt minder als je jezelf minder blootstelt aan dat soort filmpjes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:26 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb je trauma's ofzo? Werkte bij mij wel gewoon de verschrikkelijkste kijken tot ik er overheen kwam ook in het echt en zo nu kan k gewoon een boterham eten terwijl er een berg lijken voor mij ligtStaat de rest er zo bij te kotsen, ben diep gezonken hoor daar niet van
Laat dat gevoel maar lekker wegblijven... Moet wel brood op de plank blijven komen als het even kanquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gevoel kan terugkomen. Desensitisatie wordt minder als je jezelf minder blootstelt aan dat soort filmpjes.
Als er eentje ergens te lang heeft gelegen en langzaam leeg loopt dat is pas ranzigquote:
Leg mij dat eens waarom een dier erger is dan een mens? Vind het beiden erg daar niet van hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:42 schreef Geralt het volgende:
Nr 16 is wel kut. Ik kan slecht tegen dierenleed
Mensenzooi kan ik allemaal wel handelen. Filmpje kende ik wel al, maar die vond ik het naarst tot nu toe. Kennelijk insane level nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |