quote:De gemeente van Nijkerk wil namelijk Bad Bloemendal slopen en een nieuw zwembad bouwen. Normaal is het niet een probleem dat er een nieuw zwembad komt. Echter het plan van de gemeente baad mij zorgen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Uiteraard ga ik die petitie niet ondertekenen, maar dit is dan wel weer leuk:
[..]
zijn ook allerlei petities om dit tegen te gaan, wat jammer is aan de slag is dat het op de meest onmogelijke tijden open isquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:54 schreef Leandra het volgende:
http://hoevelaker.nl/zwembad-de-slag-sluit-112018/5210
Ja, terwijl het op zich een heel leuk zwembad is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:08 schreef Tiemie het volgende:
[..]
zijn ook allerlei petities om dit tegen te gaan, wat jammer is aan de slag is dat het op de meest onmogelijke tijden open is
precies, wij willen graag buiten de schoolvakanties even snel een uurtje naar het zwembad met onze 2-jarige dochter en dat is nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, terwijl het op zich een heel leuk zwembad is.
Maar als je overdag een beetje recreatief wilt gaan vrijzwemmen terwijl het geen schoolvakantie is, dan kun je nagenoeg alleen in Leusden en Putten terecht.
Dat vind ik nogal een triest gegeven als het gaat om de omgeving van een stad met 150.000 inwoners.
Wij hebben een openlucht zwembad op 150 meter afstand hier in de Randstadquote:Op zondag 15 november 2015 11:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
precies, wij willen graag buiten de schoolvakanties even snel een uurtje naar het zwembad met onze 2-jarige dochter en dat is nagenoeg onmogelijk.
Ik merkte het toen ik weer naar Amersfoort verhuisde... Voorheen ging ik naar Putten, maar dat is op Leusden na nog steeds de enige optie als je op een doordeweekse middag naar een zwembad wilt.quote:Op zondag 15 november 2015 11:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
precies, wij willen graag buiten de schoolvakanties even snel een uurtje naar het zwembad met onze 2-jarige dochter en dat is nagenoeg onmogelijk.
Had Leusden een buitenbad dan? Toen ik daar opgroeide hadden we de Octopus, en gingen wij vaak naar het Bosbad of naar het Henschotermeer in de zomer. Ik wist niet dat we een buitenbad hadden. Waar stond die?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:48 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het vooral zorgwekkend dat de buitenbaden een voor een gesloten worden, Leusden heeft ook al geen buitenbad meer, Liendert in Amersfoort ook niet, en Nijkerk nu dus ook al niet meer....
En De Slag in Hoevelaken verdwijnt helemaal in 2018![]()
Gelukkig is Putten er nog, maar ik vind het zo'n gemis, dat er geen buitenbaden meer zijn.
Dat het zwembad ik Hoevelaken gesloten wordt is overigens ook gelijk de reden van de andere locatie van Bad Bloemendal, want die twee zwembaden komen beiden te vervallen door de bouw van een nieuw zwembad, en dat zou dan dus op een centraal gelegen locatie moeten zijn...
Dan zijn er ook nog voldoende alternatieven lijkt me, het buitengebied van Nijkerkerveen lijkt me wel geschikt
Ja. Leusden had vroeger een fantastisch buitenbad.quote:Op zondag 15 november 2015 11:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had Leusden een buitenbad dan? Toen ik daar opgroeide hadden we de Octopus, en gingen wij vaak naar het Bosbad of naar het Henschotermeer in de zomer. Ik wist niet dat we een buitenbad hadden. Waar stond die?
Niet zo flauw doen...quote:Op zondag 15 november 2015 11:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoi Martin. Als je op jullie site zet dat het geld van de verkochte grond gebruikt zou kunnen worden om vluchtelingen op te vangen zit je binnen no-tine aan 400.000 handtekeningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |