Ik ben van mening dat de vliegtuigen op afstand bestuurd werden..quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:56 schreef peterkailey het volgende:
Als 9/11 een inside job was, welke idioot hebben ze dan zo ver kunnen brengen zichzelf op te offeren door een vliegtuig te kapen en crashen?
HAHAHAHAHA, alsjeblieft zeg. Ik zeg niet dat het geen inside job was, maar zo zet je conspiracy beweging wel behoorlijk voor lul. Ik heb nog geen een persoon gezien, die zonder het maken van foutieve conclusies en van deze overhaaste beargumentatie goed hebben kunnen uitleggen het hoe en wat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de vliegtuigen op afstand bestuurd werden..
10 jaar geleden op terugweg van vakantie uit Spanje werd omgeroepen door de speakers dat de piloten het vliegtuig volledig op de automatische piloot zouden laten landen en dat ze alleen correcties zouden toepassen indien nodig.
1 + 1 = 2
Don't make a fool out of yourself.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, alsjeblieft zeg. Ik zeg niet dat het geen inside job was, maar zo zet je conspiracy beweging wel behoorlijk voor lul. Ik heb nog geen een persoon gezien, die zonder het maken van foutieve conclusies en van deze overhaaste beargumentatie goed hebben kunnen uitleggen het hoe en wat.
Wat verklaard dit dan:quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de vliegtuigen op afstand bestuurd werden..
10 jaar geleden op terugweg van vakantie uit Spanje werd omgeroepen door de speakers dat de piloten het vliegtuig volledig op de automatische piloot zouden laten landen en dat ze alleen correcties zouden toepassen indien nodig.
1 + 1 = 2
een cgi-artiest. Er is dan ook geen enkel vliegtuig gebruiktquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:56 schreef peterkailey het volgende:
Als 9/11 een inside job was, welke idioot hebben ze dan zo ver kunnen brengen zichzelf op te offeren door een vliegtuig te kapen en crashen?
Zet jezelf en je medecomplotters nou niet steeds zo voor lul joh disinformant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een cgi-artiest. Er is dan ook geen enkel vliegtuig gebruikt
No plane theory
niks ervan ben bloedserieus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Zet jezelf en je medecomplotters nou niet steeds zo voor lul joh disinformant.
Er zijn genoeg oogverslagen van mensen die letterlijk een vliegtuig erin hebben zien vliegen. Inclusief heel veel verschillende opnames.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een cgi-artiest. Er is dan ook geen enkel vliegtuig gebruikt
No plane theory
nee hoor men is nog niet diep genoeg in de rabbitholequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |