Dit is volgens mij al jaren zo, daarnaast hebben ze nu natuurlijk alle uitzendingen vooraf en de komende weken. 'Vroeger' was het alleen de intocht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:16 schreef StephanL het volgende:
Het wordt ook met het jaar korter. Kan mij afleveringen herinneren tot en met 14:00.
dat verwacht ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef KaBuf het volgende:
Zou de ring gestolen zijn, dat het daar zo'n bende is
Ja? Werden ze uitgelachen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:22 schreef WEST het volgende:
Het was wel leuk in Meppel.Voor de eerste keer de intocht live eens mee gemaakt.
Waren die demonstranten ook nog te zien? Ze stonden wel langs de route. Maar wel werden wel uitgelachen
Ik zag om 11:15 te stoomboot al liggen
Parkeren was goed geregeld. Nu ken ik toch de plekjes welquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:07 schreef ueberduitser het volgende:
Was leuk in Meppel, demonstranten nog gezien maar mag geen naam hebben. Parkeren uitstekend en de drukte viel ons erg mee. Leuke eerste en tevens laatste keer intocht.
Wij hadden hem bij de sporthal staan. Stukje lopen, maar prima te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:12 schreef WEST het volgende:
[..]
Parkeren was goed geregeld. Nu ken ik toch de plekjes wel
Ik stond vlak bij de brandweerkazerne.., 5 minuten lopen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:15 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wij hadden hem bij de sporthal staan. Stukje lopen, maar prima te doen.
Dat vind ik wel gaaf dat ze uitgelachen werden !!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:22 schreef WEST het volgende:
Het was wel leuk in Meppel.Voor de eerste keer de intocht live eens mee gemaakt.
Waren die demonstranten ook nog te zien? Ze stonden wel langs de route. Maar wel werden wel uitgelachen
Ik zag om 11:15 te stoomboot al liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |