Ik heb het afgezet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken nooit naar J.P., maar heb het nu maar effe opgezet.
Hahaquote:
Dat kun je SHOCK noemen. Een beetje psychologie. Echt he, dat mensen denken dat dit een false flag is, of nep of wat dan ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik geloof ook weinig van die IS warriors. Bah zit nu ff die Jeroen Pauw te kijken doet zoals altijd ook een duit in het zakje mbt die propaganda. Zit weer iemand aan tafel die net aan de dood zou zijn ontsnapt. Echt ontdaan ziet ze er niet uit.
Er is geen woord gerrept over crises acteursquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij zo tegen de borst stuit is het volledig ontbreken van mededogen voor en medelijden met de slachtoffers van deze moorden. Alleen maar blaten over allerlei false flags , paspoorten en hoaxes.
Gadverdamme.
Dat zeg Lav dan ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er is geen woord gerrept over crises acteurs
Kom er gewoon voor voorruit dat je voor censuur bent
Het leed van de mensen gebruiken om je eigen agenda door te voeren
Oh myquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:02 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niks/heel weinig gisteren van gekeken.
Vandaag heb ik wat interviews met witnesses gekeken.
Tot nu toe heb ik ook geen overtuigende beelden van slachtoffers gezien.
Misschien hebben jullie dit al gezien - het lijkt op elke zender te zijn.
'Everything was blown to bits' zegt hij.
Nergens schade op z'n kleding. Geen wondjes op z'n gezicht. Maar z'n mobieltje heeft 'm van 'n grote stuk schrapnel geredden.
At 0.39 the reporter says:
'This is the phone that saved his life - with a hole drilled straight through it' Huh? DRILLED straight through it?
Brilliant.
http://www.independent.co(...)ttacks-a6734401.html
Interview with American film-maker Sean O'Hare,friend of Fox News
producer:
http://video.foxnews.com/(...)hots/?#sp=show-clips
Geraldo Rivera (media person) His daughter was in the stadium. Tis de
moeite waard om de hele misselijk makende 8min. te kijken maar op 5:24
extra raar is (vind ik) Mooie propaganda speech van de meneer.
http://video.foxnews.com/(...)ending#sp=show-clips
Julian Pearce(witness, maar is ook radio reporter)in telefoon geprek met Wolf Wolfowitz
http://www.slate.com/blog(...)de_the_bataclan.html
Deze dame is overal op verschillende zenders te zien.
Charlotte Brehaut(witness die is ook journalist,script-writer,
TV producer)
http://www.today.com/vide(...)em-real-566828611767
En hier is er 'n mobiel filmpje van 'n buurman (die is ook Le Monde
journalist)
http://www.lemonde.fr/att(...)4809665_4809495.html
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:00 schreef Nia het volgende:
Is het niet gewoon netjes om het inhoudelijk te houden, in plaats van users belachelijk te maken?
Wat valt daar niet aan te geloven dan? Het is allemaal geen rocket science wat ze doen, hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel een bizar verhaal.
Persoonlijk geloof ik al helemaal niet in het hele IS verhaal. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een aantal radicale moslims zijn begonnen met IS en nu bijna 2 jaar later de halve wereld op stelten kunnen zetten. Dit terwijl ze de grootste naties en metgezellen tegen zich hebben.
Amerika is daar onderdeel van, Europa participeert.quote:De grootste vijand van IS en andere groeperingen is de VS die met de "war on terror" is begonnen.
Tsja, misschien kan je ze een brief schrijven. Ongetwijfeld zitten ze te wachten op een tactisch meesterbrein die uitlegt hoe ze het best kunnen terroriseren.quote:Als ik IS was zou ik in de VS rotzooi gaan lopen schoppen en niet in Australië, Canada, Frankrijk etc. en al helemaal niet tegen moslimbroeders in het Midden-Oosten.
Divje is niet eens met mensen die kritiek op 't MSM verhaaltjes zijn.quote:
Yo Resonancerquote:
Wat is de waarheid?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat ze de waarheid niet kunnen hendelen om één of andere reden, daarom de boodschapper afmaken als verweer en tactiek. Best doorzichtig maar vooral enorm kleinzielig. Het haalt iig de aandacht van het onderwerp af en kan er verder gebept worden over de dagelijkse zaken. Geen idee waarom ze op BNW bijven hangen maar dat vroeg jij je ook al af.
Dit kan je niet eens kritiek noemen Tingo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Divje is niet eens met mensen die kritiek op 't MSM verhaaltjes zijn.
Ik heb nog niks overtuigends gezien van jullie kant waaruit zou moeten blijken dat dit gestaged is. Komt u maar met die waarheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat ze de waarheid niet kunnen hendelen om één of andere reden, daarom de boodschapper afmaken als verweer en tactiek. Best doorzichtig maar vooral enorm kleinzielig. Het haalt iig de aandacht van het onderwerp af en kan er verder gebept worden over de dagelijkse zaken. Geen idee waarom ze op BNW bijven hangen maar dat vroeg jij je ook al af.
Wat valt er wel aan te geloven dan? De rest van je opmerkingen zijn nietszeggend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:08 schreef ems. het volgende:
Wat valt daar niet aan te geloven dan? Het is allemaal geen rocket science wat ze doen, hoor.
Amerika is daar onderdeel van, Europa participeert.
Tsja, misschien kan je ze een brief schrijven. Ongetwijfeld zitten ze te wachten op een tactisch meesterbrein die uitlegt hoe ze het best kunnen terroriseren.
Dat viel me vandaag ook op dat het beeldmateriaal veel hetzelfde isquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yo Resonancer![]()
Thanks man, dat filmpje had ik ook al gezien.
Is tot nu toe het enige verdachte feitje dat ik gezien heb dat een beetje hout snijd.
Maar goed daar zullen sommigen wellicht anders over denken.
Er is overigens erg weinig beeldmateriaal te vinden in tegenstelling tot de aanslag op CH.
Daar stond op iedere hoek van de straat een persoon met mobieltje te filmen op een dak.
Misschien hebben ze daar van geleerd.
Gewoon, dat er mensen vanwege o.a hun geloof gekke dingen doen. Aanslagen zijn niet moeilijk om te plegen, je hebt alleen een hoop tijd en enig verstand nodig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat valt er wel aan te geloven dan? De rest van je opmerkingen zijn nietszeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |