Volgens mij was Cristo Redentor al in juli 2015 in die kleuren belicht?quote:
Kijk es Hilary lollig zijn in haar speech over camps, fun camps joepie wat een feestquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:45 schreef Summers het volgende:
Ik las vorige week nog dat Europa het recht heeft mensen te vermoorden in oorlogstijd
[..]
Ook typisch is die Obama die speciaal een persconferentie geeft over Parijs terwijl er zoveel meer gebeurd is op dezelfde dag maar die zijn niet belangrijk ofzo
“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kijk es Hilary lollig zijn in haar speech over camps, fun camps joepie wat een feest
Heks is het, ik ben bang dat ze de volgende president wordt, dit weet ze allang. Iedereen weer ff happy, first female president, yeah we can change net zoals met die fraud Obama met zijn loze beloftes. Wie weet in 2020 kan het nog gekker (zal mij niks verbazen) Kanye 'shut up' West.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.
We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.
At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.
What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?
We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.”
- Colonel Muammar Gaddafi, military ruler of Libya.
http://www.dailymail.co.u(...)migration-Libya.html
============================================
En wat doet Hillary Clinton??
Trump heeft gezegd dat hij hoopt dat zij zijn tegenkandidaat wordt, want het zou dan 'onmogelijk zijn om van haar te verliezen', gezien de Benghazi en email schandalen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heks is het, ik ben bang dat ze de volgende president wordt, dit weet ze allang. Iedereen weer ff happy, first female president, yeah we can change net zoals met die fraud Obama met zijn loze beloftes. Wie weet in 2020 kan het nog gekker (zal mij niks verbazen) Kanye 'shut up' West.
Ze is een engerd, een echte psychopaat op een hoge functie, leugenaar alleen al met haar nephuwelijk, alles voor de schone schijn en hoger doel. Als je naar het mens kijkt zie je de gekte in haar ogen en de machtsgeilheid. Tja Trump heb ik ook niet zo'n hoge pet van op. allemaal puppets die de agenda mogen uitvoeren maar Hilly blijft de engste.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Trump heeft gezegd dat hij hoopt dat zij zijn tegenkandidaat wordt, want het zou dan 'onmogelijk zijn om van haar te verliezen', gezien de Benghazi en email schandalen.
Laten we hopen dat hij het redt.
Zij spoort nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kijk es Hilary lollig zijn in haar speech over camps, fun camps joepie wat een feest
Fear mongering op zijn top. Op media worden racistische reacties en doodverwensingen, oprotten-opmerkingen over moslims geuit, wat allemaal kan en waar niemand om maalt. Zodra je iets over Zionisten aankaart zijn de rapen gaar en ben je een antisemiet. Krom maar bovenal enorm hypocriet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Zij spoort nietIk ben msm nieuws aan het kijken vandaag en het is weer om te kotsen , alleen maar oorlogstaal en iemand zei doodleuk dat ISIS aanslagen heeft gepleegd " because they hate us for our freedom " Amerika nablaten
yep dus nu zijn we in oorlog met het isis leger volgens onze leiders en bondgenotenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fear mongering op zijn top. Op media worden racistische reacties en doodverwensingen, oprotten-opmerkingen over moslims geuit, wat allemaal kan en waar niemand om maalt. Zodra je iets over Zionisten aankaart zijn de rapen gaar en ben je een antisemiet. Krom maar bovenal enorm hypocriet.
Ook in deze aanslag hebben ze een dikke vinger.
Dat kan in Nieuws. Waarom ga je daar dan niet heen? Dit is BNW.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
I feel you![]()
Overal over ouwehoeren behalve over de moordpartij in Parijs.
zou het geplanned zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:46 schreef Summers het volgende:
[..]
yep dus nu zijn we in oorlog met het isis leger volgens onze leiders en bondgenoten
Wel als je van plan bent deze aanslag te gebruiken om nieuwe oorlogen te voerenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic toch niet over of wel dan?
Clinton en die hele presidentsbullshit uit Amerika hoort niet in dit topic.
Toon dat eens aan dan. Niemand van jullie kan dat. En dan nog, het is totaal niet relevant in dit topic. Jij kan vinden van wel maar dat is het gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wel als je van plan bent deze aanslag te gebruiken om nieuwe oorlogen te voeren
Dan word het allemaal zeer relevant
moet je de film idiocracy kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heks is het, ik ben bang dat ze de volgende president wordt, dit weet ze allang. Iedereen weer ff happy, first female president, yeah we can change net zoals met die fraud Obama met zijn loze beloftes. Wie weet in 2020 kan het nog gekker (zal mij niks verbazen) Kanye 'shut up' West.
Dat hebben ze geprobeerd. Beter volg je het nieuws,quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:08 schreef Nia het volgende:
Als IS het voetbalstadion als doelwit had uitgekozen met president Hollande als toeschouwer op de eretribune, dan hadden ze nog veel meer slachtoffers kunnen maken voor het oog van miljoenen tv-kijkers? Maar ze vallen kleine locaties aan verspreid door de stad. Wat willen die IS terroristen eigenlijk?
dus we 'vechten' tegen onze eigen wapens en zelf opgeleide en getrainde snuitersquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:46 schreef Summers het volgende:
[..]
yep dus nu zijn we in oorlog met het isis leger volgens onze leiders en bondgenoten
Ik hoorde het op het journaal. Helemaal volgens het boekje en zoooooooooooooooooooooooo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
En jawel hoor een van de aanslagplegers was een 'vluchteling'.
Man man man. Wat wordt het toneelstukje afgeraffeld uitgevoerd.
jawel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Toon dat eens aan dan. Niemand van jullie kan dat. En dan nog, het is totaal niet relevant in dit topic. Jij kan vinden van wel maar dat is het gewoonweg niet.
Als nou iedereen hier zo zou denken ipv direct met een ongefundeerde mening te komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ik heb net wat filmpjes gezien. Het ziet er in ieder geval niet uit als een hoax.
Het zou wel een false flag kunnen zijn, maar daar heb ik tot nu toe nog geen bewijzen van kunnen vinden.
Tsja daar heb ik wikileaks niet voor nodig. Dat wisten we al een jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:21 schreef Manke het volgende:
Wikileaks legt de schuld bij de vs, vk en frankrijk
http://dailycaller.com/20(...)a-for-paris-attacks/
Jij bent de zoveelste die zich dit afvraagt. Daar krijg je nooit een fatsoenlijk antwoord op. Het zij zo, niks meer dan wat ruis tussendoor moeten we maar denken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:21 schreef Nia het volgende:
Waarom wind je je zo op? Als de uitspraken je hier niet bevallen, ga dan in een ander forum mee discussiëren.
Waarom niet volgende week met de kwalijke Klimaattop?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:08 schreef Nia het volgende:
Als IS het voetbalstadion als doelwit had uitgekozen met president Hollande als toeschouwer op de eretribune, dan hadden ze nog veel meer slachtoffers kunnen maken voor het oog van miljoenen tv-kijkers? Maar ze vallen kleine locaties aan verspreid door de stad. Wat willen die IS terroristen eigenlijk?
er is een paspoort gevonden. En jawel van een vluchteling.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
Ik heb net wat filmpjes gezien. Het ziet er in ieder geval niet uit als een hoax.
Het zou wel een false flag kunnen zijn, maar daar heb ik tot nu toe nog geen bewijzen van kunnen vinden.
dus omdat je verder kijkt dan Volkskrant (die was echt matig vandaag) of NOS ben je infantiele.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is schijnbaar nodig met die infantielen hier.
Het is ook hun eigen schuld , je kan niet EN leren en tegen alles aanschoppenquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jij bent de zoveelste die zich dit afvraagt. Daar krijg je nooit een fatsoenlijk antwoord op. Het zij zo, niks meer dan wat ruis tussendoor moeten we maar denken.
Ja geweldig , het Amerikaanse volk heeft tenminste nog fluoride in het drinkwater als excuus maar wat voor excuus hebben wij anders dan heilig vertrouwen in de msm en autoriteiten .quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dus we 'vechten' tegen onze eigen wapens en zelf opgeleide en getrainde snuiters
Er is een reden die zo enorm voor de hand ligt dat ik me afvraag of je er zelf niet op kan komen: Politici worden enorm goed beveiligd, gewone burgers niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom niet volgende week met de kwalijke Klimaattop?
Ik snap niet waarom burgers moeten sneuvelen en niet hoge eurofascisten. Het treft nimmer hen. Dat is voor mij in een indicatie dat dergelijke acties dus door de overheid wordt uitgevoerd.
Heerlijk, wat nuancequote:Op zaterdag 14 november 2015 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
Dat is inderdaad een goede rede om achterdochtig te zijn bij dit soort gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom niet volgende week met de kwalijke Klimaattop?
Ik snap niet waarom burgers moeten sneuvelen en niet hoge eurofielen. Het treft nimmer hen. Dat is voor mij in een indicatie dat dergelijke acties dus door de overheid wordt uitgevoerd.
Dat vinden van een paspoort is wel een klassieker ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
er is een paspoort gevonden. En jawel van een vluchteling.
Het is standaard protocol false flag.
manchurian?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat vinden van een paspoort is wel een klassieker ja.
Ik werk 50 meter van een gebouw af waar 250 vluchtelingen zitten. Van de week zag ik ze nog vrolijk over straat huppelen met hun kinderen. Ik heb niet het idee dat dat potentiële terroristen zijn.
Nee dank je ik heb al gegetenquote:
die gasten van streetlab hebben laten zien van niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:40 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Er is een reden die zo enorm voor de hand ligt dat ik me afvraag of je er zelf niet op kan komen: Politici worden enorm goed beveiligd, gewone burgers niet.
Eurofascisten is overigens best wel een stoere term, voor achter je pc.
doel op een sleeper die met een triggerwoord zijn missie volbrengt.quote:
het is absurd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:02 schreef eddehaas het volgende:
Ik snap niet hoe je een land kunt bombardeeren en dan mensen uit dat lang toe kunt laten in je land.
O, op die fiets.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:04 schreef Lambiekje het volgende:
doel op een sleeper die met een triggerwoord zijn missie volbrengt.
Film: The manchurian candidate
poos terug op tv een Belgische ITer die baan opzegt en jihadists wordt. Zie je een scène dat ie n gast om z'n trekhaak bindt en wegrijdtquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
O, op die fiets.
Ik zag allemaal vegetarische gerechten voorbij komen op google.![]()
Een sleeper, dat zou wellicht kunnen ja. Daar had ik nog niet over nagedacht.
Is ook wel een beetje vreemd dat tot nu toe alle terroristen jonge gasten zijn die een vrij normaal leven hebben op het eerste gezicht.
Dat is wel een bizar verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:14 schreef Lambiekje het volgende:
poos terug op tv een Belgische ITer die baan opzegt en jihadists wordt. Zie je een scène dat ie n gast om z'n trekhaak bindt en wegrijdt
Ik geloof ook weinig van die IS warriors. Bah zit nu ff die Jeroen Pauw te kijken doet zoals altijd ook een duit in het zakje mbt die propaganda. Zit weer iemand aan tafel die net aan de dood zou zijn ontsnapt. Echt ontdaan ziet ze er niet uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel een bizar verhaal.
Persoonlijk geloof ik al helemaal niet in het hele IS verhaal. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een aantal radicale moslims zijn begonnen met IS en nu bijna 2 jaar later de halve wereld op stelten kunnen zetten. Dit terwijl ze de grootste naties en metgezellen tegen zich hebben. De grootste vijand van IS en andere groeperingen is de VS die met de "war on terror" is begonnen. Als ik IS was zou ik in de VS rotzooi gaan lopen schoppen en niet in Australië, Canada, Frankrijk etc. en al helemaal niet tegen moslimbroeders in het Midden-Oosten.
Hoe moet iemand die aan de dood ontsnapt is er dan wél uitzien? Is daar een standaard voor?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik geloof ook weinig van die IS warriors. Bah zit nu ff die Jeroen Pauw te kijken doet zoals altijd ook een duit in het zakje mbt die propaganda. Zit weer iemand aan tafel die net aan de dood zou zijn ontsnapt. Echt ontdaan ziet ze er niet uit.
Ik kijk normaal gesproken nooit naar J.P., maar heb het nu maar effe opgezet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik geloof ook weinig van die IS warriors. Bah zit nu ff die Jeroen Pauw te kijken doet zoals altijd ook een duit in het zakje mbt die propaganda. Zit weer iemand aan tafel die net aan de dood zou zijn ontsnapt. Echt ontdaan ziet ze er niet uit.
Ik heb het afgezet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken nooit naar J.P., maar heb het nu maar effe opgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |