dat weten ze nu al? net zoals met bin laden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Ali_boo het volgende:
De NOS meld dat dit mogelijk een vergeldingsactie is van ISIS
Ja; dat met die grenzen dicht etc zie ik als een goede indicator daarvoor.quote:
Jihadi John was deze week gedood zoals ik al eerder meldde..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat weten ze nu al? net zoals met bin laden.
Ik zag net ergens voorbij komen dat het aangekondigd was... dus dat zou kunnen..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best wel knap , dat moet je eerlijk toegevenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hebben ze dat al gemeld..?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
Ze zouden niet blij zijn met de bemoeienis van Rusland in Syrië
Dan maar in frankrijk aanslagen plegenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
best wel knap , dat moet je eerlijk toegeven
Ze zouden niet blij zijn met de bemoeienis van Rusland in Syrië
Ik weet het klinkt fishy maar dit zeiden ze echtquote:
Vraag me af of dat Ali het serieus bedoelde of een vlugge hypothese erop los liet...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan maar in frankrijk aanslagen plegen
Neeee..... echt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik weet het klinkt fishy maar dit zeiden ze echt![]()
Wtf.... we staan straks echt aan de vooravond van WW III als het zo doorgaat.quote:De verslaggever vroeg naar de mogelijke daders en motieven
Toen kwam die met dat verhaal aanzetten
Ik niet weten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vraag me af of dat Ali het serieus bedoelde of een vlugge hypothese erop los liet...
Dont shoot the messangerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ze doen er ook echt alles aan om Rusland maar zwart te maken..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het was volgens mij meer een brainfart van de gastsprekerquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Neeee..... echt?
[..]
Wtf.... we staan straks echt aan de vooravond van WW III als het zo doorgaat.
Stinkt als een false flag als ze nu al met dat soort berichtgeving beginnen.
Gaat geen flikker uitmaken. IS is een geraffineerde en intelligente organisatie. Of de grenzen nu open of dicht zijn, die komen wel binnen. Honderden burgers wisten zelfs de Berlijnse Muur te omzeilen, en dat waren 'slechts' burgers.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef Scrummie het volgende:
Grenzen dicht. Dit is wel erg huge krijg ik het gevoel.
Nou... idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn onderbuikgevoelens zeggen dat dit een begin is van iets groots
Dat zal rellen gaan worden denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
Vluchtelingenkamp in brand Calais
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |