Dit. Dat is overduidelijk. Kunnen we om ons heen ook zien. Maar jah.....quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach ik geloof nog steeds dat 99% van de mensheid niet gewelddadig is en daar ook niet op zit te wachten. Iedereen bewapenen zou het in ieder geval niet veiliger maken.
Dat zei hij ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Heeft Hollande het een terroristisch aanslag genoemd, dat hoorde ik vaag, mijn frans is erg beroerd
Hij gaf aan dat ze weten wie de terroristen zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Heeft Hollande het een terroristisch aanslag genoemd, dat hoorde ik vaag, mijn frans is erg beroerd
Hij moet toch watquote:
The right to keep and bear arms is in het leven geroepen om de bevolking van de VS te beschermen tegen tyrannie. Zowel foreign als domestic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach ik geloof nog steeds dat 99% van de mensheid niet gewelddadig is en daar ook niet op zit te wachten. Iedereen bewapenen zou het in ieder geval niet veiliger maken.
Ja ik hoor het net. Maar om de noodtoestand af te kondigen voor heel Frankrijk lijkt me wat ver gaan.quote:
Je kent de gun related violence cijfers van de VS ook he? Weet waar je aan begint zou ik zeggen .. wtf hoe dom kun je zijn...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
The right to keep and bear arms is in het leven geroepen om de bevolking van de VS te beschermen tegen tyrannie. Zowel foreign als domestic.
Denk dat het handig is om het hier ook in te voeren, daar we er hier ook mee te maken hebben.
Je weet niet wat voor intel zij hebben natuurlijk ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja ik hoor het net. Maar om de noodtoestand af te kondigen voor heel Frankrijk lijkt me wat ver gaan.
What's next? Morgen de noodtoestand in heel Europa?
Ken jij ook de violence cijfers van zwitserland?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
Je kent de gun related violence cijfers van de VS ook he? Weet waar je aan begint zou ik zeggen .. wtf hoe dom kun je zijn...
Zwitserland hoor je nooit niks van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
Je kent de gun related violence cijfers van de VS ook he? Weet waar je aan begint zou ik zeggen .. wtf hoe dom kun je zijn...
Zwitserland is bewapend tot de tandenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
en gelijk wordt er gewezen naar terroristen en de noodtoestand afroepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:
Er is nog niets BNW aan deze chaos, maar ik vind het zéér opmerkelijk dat zoiets kan gebeuren in de hoofdstad van Parijs op één van de drukste avonden van de week.
En het brein achter de NWOquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zwitserland is bewapend tot de tanden
Een van de laagste crime rates ter wereld
Gun related violence vindt voornamelijk plaats in gun-restricted zones; men zal er niet aan denken om een wapen te trekken in gebied waar wellicht mensen lopen die zelf ook bewapend zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef nikao het volgende:
[..]
twitter:CandaceBushnell twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:10:02Unmasked terrorists in their 20's using AK-47's in #ParisConcertHallKilling. Happening right now. #unbelievable #intolerable reageer retweet
Wat wou je dan dat er gedaan wordt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en gelijk wordt er gewezen naar terroristen en de noodtoestand afroepen.
I Know I knowquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En het brein achter de NWO#Octogon
eerst onderzoeken,maar de media roept altijd zo snel dingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat wou je dan dat er gedaan wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |