Jij bent wel erg naïef, ik denk dat je je meer thuisvoelt op NWS.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Ach kind, houd toch gewoon eens op om voorbarige conclusies te trekken. ISIS is gewoon een islamitische organisatie en niet opgericht door welke Westers land en of organisatie dan ook. Of denk je dat de extremistische christenen bij de kruistochten ook door anderen zijn opgericht, of bij de inquisitie? Daar hebben boekgelovigen toch helemaal niemand voor nodig, om dood en verderf te zaaien? Dat is het probleem met valse flaggen, alsof men anderen nodig heeft om rotzooi uit te halen.
We weten niet wie er achter zitten, en waarom ze het doen (behalve de complottisten natuurlijk(!)).
Ja maar Christenen zijn lief, dus de kruistochten waren vast ook best leuke uitstapjes...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:49 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Ach kind, houd toch gewoon eens op om voorbarige conclusies te trekken. ISIS is gewoon een islamitische organisatie en niet opgericht door welke Westers land en of organisatie dan ook. Of denk je dat de extremistische christenen bij de kruistochten ook door anderen zijn opgericht, of bij de inquisitie? Daar hebben boekgelovigen toch helemaal niemand voor nodig, om dood en verderf te zaaien? Dat is het probleem met valse flaggen, alsof men anderen nodig heeft om rotzooi uit te halen.
We weten niet wie er achter zitten, en waarom ze het doen (behalve de complottisten natuurlijk(!)).
Ik voel me meer thuis bij mensen die met bewijzen komen voordat ze gaan roepen dat zij weten hoe het zit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg naïef, ik denk dat je je meer thuisvoelt op NWS.
Voor christenen waarschijnlijk wel ja. Net zoals voor de Vikingen, toen die Europa teisterden. De slachtoffers daarentegen.... ISIS is ook een leuk uitstapje voor de leden, maar de slachtoffers daarentegen... Leeuwen hebben vaak ook leuke uitstapjes, maar de prooidieren hebben hierover een andere mening...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef nikao het volgende:
[..]
Ja maar Christenen zijn lief, dus de kruistochten waren vast ook best leuke uitstapjes...
Er is bewijs genoeg waaruit blijkt dat IS een westerse creatie is of in ieder geval gesteund wordt door het westen. Ik ga dat hier niet uitleggen. Daarvoor verwijs ik je naar andere topics die hier op BNW al een jaar actief zijn. Veel lees"plezier"quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef Foppe1986 het volgende:
[..]
Ik voel me meer thuis bij mensen die met bewijzen komen voordat ze gaan roepen dat zij weten hoe het zit.
[..]
Voor christenen waarschijnlijk wel ja. Net zoals voor de Vikingen, toen die Europa teisterden. De slachtoffers daarentegen.... ISIS is ook een leuk uitstapje voor de leden, maar de slachtoffers daarentegen... Leeuwen hebben vaak ook leuke uitstapjes, maar de prooidieren hebben hierover een andere mening...
Jup, was net live.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand die statement van hollande gehoord?
OMG wat vreselijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
’m still in the Bataclan. First floor. Seriously injured. They have to launch an assault as soon as possible. There are survivors inside. They’re slaughtering everyone. One by one. First floor, quickly !!!!"
Attackers are sweeping the building and slaughtering any survivors one by one.
Dat lijkt me erg overdreven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef Lichtkogel het volgende:
Lijkt me handig als hier ook "The Right To Keep And Bear Arms" weer wordt ingevoerd, want ons staat nog wat te wachten in Europa straks..
Dat is het niet. Je ziet nu dat in Frankrijk alleen maar weerlozen afgeslacht worden door de mensen met de wapens.quote:
Ja, Hollande heeft de noodtoestand afgekondigd en ook gaan de grenzen dicht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand die statement van hollande gehoord?
Ach ik geloof nog steeds dat 99% van de mensheid niet gewelddadig is en daar ook niet op zit te wachten. Iedereen bewapenen zou het in ieder geval niet veiliger maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je ziet nu dat in Frankrijk alleen maar weerlozen afgeslacht worden door de mensen met de wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |