abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:20:39 #176
43556 miss_dynastie
pi_158454531
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja jullie zitten midden in een verbouwing hé.

Mooie kleur idd.
Jep. Nog wel een paar jaar, denk ik :') :D
pi_158455301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Nog wel een paar jaar, denk ik :') :D
Oh wat zijn jullie allemaal aan het doen dan?

Het je ook een k&w topic?
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:45:28 #178
43556 miss_dynastie
pi_158455666
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat zijn jullie allemaal aan het doen dan?

Het je ook een k&w topic?
Nou, we doen heel veel zelf (waarbij D leidend is, ik ben niet zo handig), terwijl we heel veel moeten werken ook. Dus soms loopt e.e.a. wel vertraging op. We zijn eerst bezig met de buitenboel, dus nieuw dak (ligt erop), nieuwe goten (aan de voorkant gedaan, zinkwerk moet nog), isolatie van enkele muren. Daarnaast hebben we de schutting vast weggehaald omdat er toch een container stond, maar ik weet nog niet of ik dat nou wel zo'n briljant idee vind, achteraf gezien _O-

Hierna nieuwe vloerplaten op zolder en de nieuwe keuken plaatsen. En heel, heel veel schilderen buiten. Voor je het weet is het weer december, vrees ik :P

En bewust geen topic, er is heel lang niets aan het huis gedaan en dat zie je heel duidelijk. Het is niet dat ik me ervoor schaam, maar het is ook niet iets dat ik met heel Nederland wil delen....
pi_158460561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, we doen heel veel zelf (waarbij D leidend is, ik ben niet zo handig), terwijl we heel veel moeten werken ook. Dus soms loopt e.e.a. wel vertraging op. We zijn eerst bezig met de buitenboel, dus nieuw dak (ligt erop), nieuwe goten (aan de voorkant gedaan, zinkwerk moet nog), isolatie van enkele muren. Daarnaast hebben we de schutting vast weggehaald omdat er toch een container stond, maar ik weet nog niet of ik dat nou wel zo'n briljant idee vind, achteraf gezien _O-

Hierna nieuwe vloerplaten op zolder en de nieuwe keuken plaatsen. En heel, heel veel schilderen buiten. Voor je het weet is het weer december, vrees ik :P

En bewust geen topic, er is heel lang niets aan het huis gedaan en dat zie je heel duidelijk. Het is niet dat ik me ervoor schaam, maar het is ook niet iets dat ik met heel Nederland wil delen....
Jou kennende gaat het vast heel mooi worden :Y En goede cadeaus! :9

[ Bericht 0% gewijzigd door PaarsBeestje op 23-12-2015 05:33:36 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 december 2015 @ 06:35:28 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158460679
Hier ook geen cadeautjes (nou ja kind krijgt het nieuwste boek uit een serie) en verder gewoon lekker niks qua verplichtingen. Ik heb de eerste week van januari vrij, dan is kind ook nog vrij t/m de 6e (Driekoningen is vrije dag hier, daarna beginnen de scholen weer).

Altijd de eerste week van januari vrij, ik ben jarig die week en ik heb zo verschrikkelijk géén behoefte aan nieuwjaarsrecepties :P (en da's op mijn verjaardag ook nog, deze keer, nee dank u O-) )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_158461858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, we doen heel veel zelf (waarbij D leidend is, ik ben niet zo handig), terwijl we heel veel moeten werken ook. Dus soms loopt e.e.a. wel vertraging op. We zijn eerst bezig met de buitenboel, dus nieuw dak (ligt erop), nieuwe goten (aan de voorkant gedaan, zinkwerk moet nog), isolatie van enkele muren. Daarnaast hebben we de schutting vast weggehaald omdat er toch een container stond, maar ik weet nog niet of ik dat nou wel zo'n briljant idee vind, achteraf gezien _O-

Hierna nieuwe vloerplaten op zolder en de nieuwe keuken plaatsen. En heel, heel veel schilderen buiten. Voor je het weet is het weer december, vrees ik :P

En bewust geen topic, er is heel lang niets aan het huis gedaan en dat zie je heel duidelijk. Het is niet dat ik me ervoor schaam, maar het is ook niet iets dat ik met heel Nederland wil delen....
Het gaat vast heel mooi worden ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158461938
M_d laat je wel af foto's zien?

Hier beide kerstdagen niet thuis dus niks stress over eten. Wel heb ik iets besteld voor het ontbijt dus morgen wel in de rij bij de bakker.

Nu aan het wachten in het ziekenhuis hij loopt al 10min uit. Gelukkig zonder kinderen al moeten die donderdag wel mee hoop dan geen uitloop.
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 09:29:33 #183
43556 miss_dynastie
pi_158461971
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 05:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Jou kennende gaat het vast heel mooi worden :Y En goede cadeaus! :9
Nou, D is toch echt de kenner en kunner hoor, ik weet er maar weinig van af. Hij kwam bijvoorbeeld ook met het idee om een overstek te doen en dat geeft het huis echt zoveel meer 'smoel'. Ik vind het echt knap dat hij zo handig is met zijn hoofd én zijn handen O+
pi_158462003
Enige keer dat ik geen uitloop had in het ziekenhuis was dat ik opgenomen werd op de spoed afdeling. Dus ik hoop voor je maar vrees ervoor
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 10:04:23 #185
43556 miss_dynastie
pi_158462532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:28 schreef ferrari_rood het volgende:
M_d laat je wel af foto's zien?
Ja ook wel voor-foto's als het straks af is, alleen niet al teveel in het openbaar. Zelfde geldt voor de buitenkant (ook als het af is). Ik kan weleens kijken of ik een voor-en-na-foto van het dak kan showen zonder al teveel prijs te geven, dan zie je de verandering.

quote:
Hier beide kerstdagen niet thuis dus niks stress over eten. Wel heb ik iets besteld voor het ontbijt dus morgen wel in de rij bij de bakker.
Kan reuze meevallen, ik was vorig jaar meteen aan de beurt :D

quote:
Nu aan het wachten in het ziekenhuis hij loopt al 10min uit. Gelukkig zonder kinderen al moeten die donderdag wel mee hoop dan geen uitloop.
Waarom moet je naar het ziekenhuis, nog steeds hetzelfde?
  woensdag 23 december 2015 @ 10:31:39 #186
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158462957
ik ben van mijn hoofdpijn af en de hele wereld mag het weten!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_158463247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja ook wel voor-foto's als het straks af is, alleen niet al teveel in het openbaar. Zelfde geldt voor de buitenkant (ook als het af is). Ik kan weleens kijken of ik een voor-en-na-foto van het dak kan showen zonder al teveel prijs te geven, dan zie je de verandering.

[..]

Kan reuze meevallen, ik was vorig jaar meteen aan de beurt :D

[..]

Waarom moet je naar het ziekenhuis, nog steeds hetzelfde?
Vandaag voor zenuwpijn nog vanuit mijn schouder. Leuk zo'n gymopleiding maar moet naar de maartenskliniek wat ik al dacht. Dank u eigenwijze huisarts.

En donderdag voor mijn middenrif again.
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 10:55:01 #188
43556 miss_dynastie
pi_158463482
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Vandaag voor zenuwpijn nog vanuit mijn schouder. Leuk zo'n gymopleiding maar moet naar de maartenskliniek wat ik al dacht. Dank u eigenwijze huisarts.

En donderdag voor mijn middenrif again.
Dat dat laatste nog niet opgelost is... -O-
En dan ook nog je schouder erbij.... je zit al best lang in de lappenmand zo...
pi_158464627
F-r beterschap, hopelijk kunnen ze in de kliniek wat aan de pijn doen :*

Miss D wat een lange verbouwing :o , het is niets voor mij maar jullie hebben natuurlijk een eigen huis en de verbouwing vermeerderd natuurlijk ook de waarde van het huis .
Ik ben blij dat wij gehuurd wonen nu vooral omdat mijn man niet meer zo veel kan met klussen en zo.

Wij doen dit jaar geen kadootjes met kerst want we hebben net een andere auto omdat de vorige niet door de keuring kwam dus dat was al duur genoeg .

Kerstavond gaat mijn man uitgebreid koken voor ons tweetjes O+ , eerste kerstdag gaan bij onze ouders langs krijgen we daar vast genoeg te eten :9 en tweede kerstdag gaan we met mijn zwager en gezin uit eten en derde kerstdag moet ik maar een balansdag doen na al dat eten :P

Ik wil jullie allemaal vast een hele fijne kerst wensen en vooral een heel gezond 2016 :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_158465298
Mijn schouder is al vanaf 2006 die komt nooit meer goed helaas
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 13:06:54 #191
43556 miss_dynastie
pi_158466297
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef indaha het volgende:
Miss D wat een lange verbouwing :o , het is niets voor mij maar jullie hebben natuurlijk een eigen huis en de verbouwing vermeerderd natuurlijk ook de waarde van het huis .
Ik ben blij dat wij gehuurd wonen nu vooral omdat mijn man niet meer zo veel kan met klussen en zo.
Voor ons is het echt zoveel fijner dan de uitzichtloze situatie met verhuurders die niks deden en het huis dat maar slechter werd... maar we zullen ook niet constant bezig zijn he, al die tijd. Zal wel blij zijn als de zolder af is, want ik kan boven mijn kont niet keren door alle spullen die van zolder komen :P

Ik kan me voorstellen dat voor jullie huren veel fijner is :Y

quote:
Wij doen dit jaar geen kadootjes met kerst want we hebben net een andere auto omdat de vorige niet door de keuring kwam dus dat was al duur genoeg .
Ohhh, wat balen :o
Wat voor auto heb je gekocht?

quote:
Kerstavond gaat mijn man uitgebreid koken voor ons tweetjes O+ , eerste kerstdag gaan bij onze ouders langs krijgen we daar vast genoeg te eten :9 en tweede kerstdag gaan we met mijn zwager en gezin uit eten en derde kerstdag moet ik maar een balansdag doen na al dat eten :P

Ik wil jullie allemaal vast een hele fijne kerst wensen en vooral een heel gezond 2016 :*
Klinkt gezellig O+
pi_158471522
Indaha wat voor auto hebben jullie gekocht?

En huren heeft zeker ook voordelen alleen voor ons was het praktisch even duur als kopen. Dat de kozijnen beneden vervangen moeten worden vergeet ik maar even.
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 18:24:24 #193
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_158473742
Hier ook iedereen alvast hele fijne feestdagen :)

En ... F&F / Welkom Guppyfriend..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_158474244
Vandaag de uitslag van de kweek uit Ros zijn oren gekregen. Nu andere ab want de bacterie was resistent voor synolux. Nu vloeibaar :{ hopelijk lukt dit hem 10 dagen te geven.
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 23:35:26 #195
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_158484548
Arme Ros :*
Hier alles in huis, morgen vast wat voorbereiden, "Ganache chocomousse" :9
Even Spa thuis, maskertje, scrubben, Rituals douchecrème. O+
Kerstdagen lekker relaxed met z'n tweetjes. Ik kan ook niet goed meer tegen enorme drukte. :@
Voor jullie allemaal. heel fijne dagen! ~:) ~:) ~:)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 00:04:37 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_158485662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag de uitslag van de kweek uit Ros zijn oren gekregen. Nu andere ab want de bacterie was resistent voor synolux. Nu vloeibaar :{ hopelijk lukt dit hem 10 dagen te geven.
Wat zielig, is hij er erg beroerd van? Wel fijn dat er nu gericht behandeld kan gaan worden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 24 december 2015 @ 00:26:53 #197
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158486441
Door mijn hooggevoeligheid ben ik als de dood voor heel veel lawaai. Meestal heb ik dan een 'survivalpakketje' mee (boeken enz)

2016 staat voor de deur maar mag nog effe wachten hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_158490871
quote:
17s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:24 schreef senesta het volgende:
Hier ook iedereen alvast hele fijne feestdagen :)

En ... F&F / Welkom Guppyfriend..
Jij ook fijne feestdagen :* en wat een toepasselijke naam voor een nieuwe F&F mod O+

Beterschap voor Rossi ,ik hoop dat hij snel opknapt :*

Onze auto is een Opel Agila met een hoge instap en 4 deuren zodat we de ouders ook gemakkelijk eens mee kunnen nemen en ook voor onszelf is dat heel fijn :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 24 december 2015 @ 16:43:48 #199
386633 Adnap
I love Life !
pi_158498417
Fijne feestdagen allemaal ! Ik duik even lekker onder in mijn cocon.
Heerlijk aan borduren en studderen in huis, bijtanken tot de max.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 december 2015 @ 17:17:01 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158499220
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:10 schreef indaha het volgende:
Onze auto is een Opel Agila met een hoge instap en 4 deuren zodat we de ouders ook gemakkelijk eens mee kunnen nemen en ook voor onszelf is dat heel fijn
Fijn autootje, ik heb er ook twee gehad ^O^

Allemaal een vrolijk kerstfeest! ~:) En niet te veel >:O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')