Jij hebt alleen maar geluk dat je nog niet gepakt bent.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
RTL-journalisten lopen tegen lamp bij eigen declaratie-onderzoek
Als de lokale politiek in Harderwijk de drankrekening van Koos had betaald, dan stonden ze inmiddels onder curatele.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar geluk dat je nog niet gepakt bent.
De gemeente was vermoedelijk al gefailleerd geweest, eerder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als de lokale politiek in Harderwijk de drankrekening van Koos had betaald, dan stonden ze inmiddels onder curatele.
De wetenschapper?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Rechten is de studie van Schrödinger.
Zijn kat?quote:
Misschien een FOK'er, zou me niets verbazen.quote:
Heisenberg, dat is een FOK!ker.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Misschien een FOK'er, zou me niets verbazen.
Nee, die is dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Wees nou maar gewoon de beste in je vakgebied, dan komt de rest vanzelf.quote:
Waarom alleen in je vakgebied? Wat een zesjesmentaliteit weer, Euri.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon de beste in je vakgebied, dan komt de rest vanzelf.
PVV'ers moeten nou ook weer niet te ambitieus zijn, Pokkelmans. Voor je het weet heb je een tweede holocaust.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom alleen in je vakgebied? Wat een zesjescultuur weer, Euri.
Alleen ben ik geen PVV'er.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
PVV'ers moeten nou ook weer niet te ambitieus zijn, Pokkelmans. Voor je het weet heb je een tweede holocaust.
Ik overweeg het.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja hé, nou niet gaan terugkrabbelen.
Ja, ik heb een keer de nieuwe klassenvertegenwoordiger mogen kiezen. Ook waren er ooit schoolverkiezingen, heb toen uit solidariteit met gras op Groenlinks gestemd.quote:
Ja, precies. En daar doe je dus al veel te lang over. De PVV overwegen ben je na een paar seconden toch wel klaar mee.quote:
Mijn beste maat is (of was) PVV'er. Levert interessante gesprekken op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, precies. En daar doe je dus al veel te lang over. De PVV overwegen ben je na een paar seconden toch wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |