Hier heb je gelijk in.Ze houdt hem al meer binnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:56 schreef longinus het volgende:
misschien moet je buurman gewoon zijn kat binnenhouden ipv jou op kosten jagen.
Deels natuurlijk welquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Sorella het volgende:
Dat met de strip herken ik weer niet, ligt aan het karakter van de kat lijkt mij.
Geen ervaring met chip maar dat is wel erg veel geld om de kat van de buurman buiten te houden omdat buurman het niet leuk vind dat zijn dieet kat bij ts op visite komt, je zou wel gek zijn
Ja, en anders kan ik atijd nog voor een dure.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Dan zou ik inderdaad gewoon voor zo'n magneetluikje gaan
Hij moet zich ook echt door het luik wringen!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij moet zich ook echt door het luik wringen!
Er is een pic van een kat met een half kattenluik ... even zoeken.quote:
Top!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
oh shit! Dat is 'm gewoon!
Wij hebben trouwens nog wat van die magneetjes, dus als je er een paar reserve wil hebben moet je het even zeggen, kom ik binnenkort even wat drinken in de buurt.
Maar deurtje is nu sowieso kapot. En geen idee hoe ik dat zou kunnen doen. Het ding moet beide kanten opklappenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef Peter het volgende:
Met een latje het luikje wat kleiner maken zodat die dikzak er niet door kan is ook het proberen waard dan toch?
dan moet ze haar tuin met een net afsluiten of zoiets. Katten zijn slim en vinden meestal alsnog wel een gaatje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:50 schreef Holyme het volgende:
Kan het baasje haar tuin niet beter afzetten? Er zullen vast nog wel meer mensen met luikje in de buurt zijn namelijk. (Zo had een kennis een kat die af moest vallen, bleek op 5 adresjes bij te snacken)
Ik heb geen ervaring met zulke luikjes, maar vind het wel lief dat je mee wil werken
En anders een sluis om je luikje maken die smaller begint ofzo?
Da's ook sneu, en dan geeft de tuin afzetten (ik heb zelf speciaal kattennet gebruikt) mogelijk weer andere problemen omdat die kat z'n huisgenootje niet uit de weg kan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:15 schreef Ole het volgende:
[..]
dan moet ze haar tuin met een net afsluiten of zoiets. Katten zijn slim en vinden meestal alsnog wel een gaatje.
Hij kwam hier in het begin vooral om te eten inderdaad. Ik heb altijd droogvoer staan, want een van mijn katten eet alleen maar dat. Later vond hij het wel relaxed hier. Hij kan het beter met mijn katten vinden dan met de kat die daar ook woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |