Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:26 schreef Aphrodyte het volgende:
Loopt lekker door hier
Ik ben even aan het eten en het topic is al vol
Succesquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
moet ik hem aanpassen?
Oh wacht. .
Als die TT aangepast moet worden laat Scrummie het dan even aan me vragen via DMquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Succes![]()
Vroeg me af wat Scrummie bedoelt.
Oh ....sorry hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:47 schreef Divje het volgende:
Niks aanpassen! Wat
Man man man. Laat die uitleg maar zitten hoor. Ik google wel. Sjongejonge. Man. He.
Krijg alleen maar rare besjes en wodka te zien op googlequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GEEN idee eigenlijk. Zat in de auto en was 't eerste wat in me op kwam
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg alleen maar rare besjes en wodka te zien op googleen een café in Moskou
Ik had 't zonder de laatste S moeten doen. Google maar op Feyenoord il barbariquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg alleen maar rare besjes en wodka te zien op googleen een café in Moskou
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Oh Div, bij Ajax is het bestuurlijke kriesus. Ze volgen het plan Cruijf, maar verschillen van mening met Cruijf over de uitvoering, dus hebben ze Jonk, de enige die niet verschilde van mening met Cruijf, eruit gemieterd, waardoor heel de Toekomst ook ontslag neemt en Marcie Netto mag blijven zitten met z'n gepruts en iedereen is boos op elkaar en er is echt zoveel mis daar.![]()
Aaahja jesuisfountain enzoquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had 't zonder de laatste S moeten doen. Google maar op Feyenoord il barbari
Kan geregeld worrden hoor, je zegt het maarquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had 't zonder de laatste S moeten doen. Google maar op Feyenoord il barbari
Oeh, ik voel kansen. Doe maar! "Il barbari"quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kan geregeld worrden hoor, je zegt het maar
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:47 schreef Divje het volgende:
Niks aanpassen! Wat
Man man man. Laat die uitleg maar zitten hoor. Ik google wel. Sjongejonge. Man. He.
Gado-Gadoquote:
Jazeker; ik maak eigenlijk alles wat ik eet zelf op brood en pasta naquote:
Straight edge to the max yo yo yo!quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jazeker; ik maak eigenlijk alles wat ik eet zelf op brood en pasta na
Alles from scratch? Of bedoel je puur dat je kookt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:04 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Jazeker; ik maak eigenlijk alles wat ik eet zelf op brood en pasta na
Tsja je bent BNW-er of nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Straight edge to the max yo yo yo!
Eigenlijk maak ik alles zelf dus ja; op brood en pasta na. Sauzen/soepen/cakes etc maak ik zelf. Ben nog aan het leren hoe je jams en conserven etc maakt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles from scratch? Of bedoel je puur dat je kookt?
Brood en pasta zelf maken't is dat ik er 't geduld niet voor heb.
Ik ben 5 jaar terug gestoptquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook straight edge ik rook alleen als een ketter.
Ik blow ook nog wel eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:11 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar terug gestopt![]()
Maar daarna blowde ik nog af en toe. Ben Straight Edge sinds ik ontdekt heb dat ik een chronische ziekte hebEn gaat sindsdien ook beter daarmee
Zo vat je deze treurnis heel goed samen. Jammer dat er vanavond geen VI is, dan was dit uitgebreid besproken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Oh Div, bij Ajax is het bestuurlijke kriesus. Ze volgen het plan Cruijf, maar verschillen van mening met Cruijf over de uitvoering, dus hebben ze Jonk, de enige die niet verschilde van mening met Cruijf, eruit gemieterd, waardoor heel de Toekomst ook ontslag neemt en Marcie Netto mag blijven zitten met z'n gepruts en iedereen is boos op elkaar en er is echt zoveel mis daar.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:09 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Eigenlijk maak ik alles zelf dus ja; op brood en pasta na. Sauzen/soepen/cakes etc maak ik zelf. Ben nog aan het leren hoe je jams en conserven etc maakt.
Brood wil ik uiteindelijk ook leren
Halfuurtje geleden m'n laatste hijs tot dinsdag genomen. Sowieso. Wat er na dinsdag gebeurt weet ik nog niet. Waarschijnlijk een tripje naar de shopquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom zojuist van de coffeeshop. Ik hoop m'n laatste keer, maar meh
Ik ben gekapt door in eerste instantie een wiet trip die 7 uur duurde na het eten van een hash oreo; en door diverse BNW informatiebronnen en het gevoel dat God er niet zo blij mee is als ik dat doe (ben door BNW Christen geworden). Overigens niet zo'n radicale griezel als ALI_Kannibaliquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik kom zojuist van de coffeeshop. Ik hoop m'n laatste keer, maar meh
Ja, wat dat betreft echt een klote weekend. Geen VI. Geen normaal voetbal. Wel Oranje. Het houd niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo vat je deze treurnis heel goed samen. Jammer dat er vanavond geen VI is, dan was dit uitgebreid besproken.
Haha, wauw, 7 uurquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:14 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik ben gekapt door in eerste instantie een wiet trip die 7 uur duurde na het eten van een hash oreo; en door diverse BNW informatiebronnen en het gevoel dat God er niet zo blij mee is als ik dat doe (ben door BNW Christen geworden). Overigens niet zo'n radicale griezel als ALI_Kannibali
Nondeju.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft echt een klote weekend. Geen VI. Geen normaal voetbal. Wel Oranje. Het houd niet op, niet vanzelf.
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wauw, 7 uur. Dat red ik nooit, ik val altijd zo in slaap
. Wel tof dat BNW je zo veranderd heeft. Dat heb ik totaal niet
.
Ken ik (gelukkig) niet?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Christian Anarchist.
Luister je ook de hele dag Psalters?
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Halfuurtje geleden m'n laatste hijs tot dinsdag genomen. Sowieso. Wat er na dinsdag gebeurt weet ik nog niet. Waarschijnlijk een tripje naar de shop
Nou ja; niet alleen BNW. Chronisch ziek worden is ook een factor om je leven om te gooienquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wauw, 7 uur. Dat red ik nooit, ik val altijd zo in slaap
. Wel tof dat BNW je zo veranderd heeft. Dat heb ik totaal niet
.
Oh dat is zo'n rondreizende band in de VS.quote:
Minder blowen gozerT.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Nondeju.Was in de veronderstelling dat er wel normaal voetbal was.. Maar wist ook wel van die interland. Wtf
Ik zal nu eens gaan Youtuben danquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n rondreizende band in de VS.
Iedereen die zich in mijn omgeving Christelijk en Anarchist noemt heeft een kleine verslaving met die band
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:18 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik zal nu eens gaan Youtuben dan
En daar heb ik dan weer nooit in gekekenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Ik lees dan ook nooit een topic in BNW.
Behalve fantastische muziektopics.
En als Oranje nu ook weer eens zou winnen zou misschien een beetje helpen. Soort pleister op de wond.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft echt een klote weekend. Geen VI. Geen normaal voetbal. Wel Oranje. Het houd niet op, niet vanzelf.
Gezonder alsin alleen niet meer blowen? Of heeft het nog meer ongezonde effecten (zoals bij mij, niet eten, wel drinken anders droge strot, maar verder gewoon helemaal niks doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed bezig. Na deze ene (pure haze) joint moet ik wel, wat ik gister al zei, ik moet echt wat gezonder leven anders word 't nooit wat
. Dus, jij dinsdag ook niet naar de shop. Waarom tot dinsdag eigenlijk?
Ja dat dusquote:
Klote is dat ja. Wat heb je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nou ja; niet alleen BNW. Chronisch ziek worden is ook een factor om je leven om te gooien
Ziekte van Crohn; in die mate ernstig dat ik er al 4x voor in het ziekenhuis heb gelegen sinds Februari; en er ook nog trombose door heb ontwikkeld waardoor ik bijna dood was (ruiterembolie). Die laatste ervaring heeft mn leven veranderdquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Klote is dat ja. Wat heb je als ik vragen mag?
Die zijn opzich wel goed; ik was eerst zelf nogal een occultist/new age punker; dus herken best veel van de gebruikte symboliek. Het klopt vaak welquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar heb ik dan weer nooit in gekeken.
Oh shitquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:24 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ziekte van Crohn; in die mate ernstig dat ik er al 4x voor in het ziekenhuis heb gelegen sinds Februari; en er ook nog trombose door heb ontwikkeld waardoor ik bijna dood was (ruiterembolie). Die laatste ervaring heeft mn leven veranderd
Dat ligt eraan waar je precies last van hebt. Crohn is een auto-immuun ziekte waarbij het lichaam je darmen aanvalt. Ook als je niets eet kan je dus klachten hebben; in principe is daar geen verband mee. Maar sinds ik gezonder leef en vegetarier ben geworden is het wel enorm vooruit gegaan met mn klachten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh shitWist niet dat dat zo heftig kon zijn.
Moet je dan ook niet veel letten op wát je precies eet enzo? Of verwar ik 't met iets anders..
Zet gewoon paar planten en maak wiet boter voor heel jaar. Fuck dat roken. Gewoon cake of wat voor iets met boter dan ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Gezonder alsin alleen niet meer blowen? Of heeft het nog meer ongezonde effecten (zoals bij mij, niet eten, wel drinken anders droge strot, maar verder gewoon helemaal niks doen)
Dan heb ik weer voldoende geld voor een wietjenu ook wel maar eten gaat voor. Eigenlijk moet ik deze paar dagen dan gewoon aangrijpen om er voor eens en voor altijd mee te kappen.
[..]
Ja dat dus
Dan ben ik in de war met een prikkelbare darm hebben denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:29 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je precies last van hebt. Crohn is een auto-immuun ziekte waarbij het lichaam je darmen aanvalt. Ook als je niets eet kan je dus klachten hebben; in principe is daar geen verband mee. Maar sinds ik gezonder leef en vegetarier ben geworden is het wel enorm vooruit gegaan met mn klachten.
Crohn kan dodelijk zijn door bijwerkingen die bij een kleine groep voorkomen, zoals door wat ik heb (trombose) en bijvoorbeeld Toxic megacolon. Maar over het algemeen is er redelijk goed mee te leven. Ik val onder de ernstige gevallen.
Goed idee! Maar dat gaat niet helpen. Gewoon verbannen die shitquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zet gewoon paar planten en maak wiet boter voor heel jaar. Fuck dat roken. Gewoon cake of wat voor iets met boter dan ook.
Werkt vele malen beter.
Moet er wel bij zeggen dat ik af en toe gebruik. Niet elke dag
Ja dat is nogal een verschilquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met een prikkelbare darm hebben denk ik.![]()
Kende iemand die dat had (bleek achteraf, die persoon zei ook Crohn, maar dat was om de aandacht) en die kon dus niks pittigs eten. En ik ben iemand die het liefst een peper rauw opeet
Kut mansterkte
Wtf 30 keerquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:37 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja dat is nogal een verschilPrikkelbare darm is niet gevaarlijk; wel vervelend. Crohn is wel gevaarlijk; toen ik opgenomen werd in februari ging ik 30x per dag naar het toilet
Da's ongeveer 2x per uur; en dat 3 weken lang.
Nu gelukkig weer aardig normaal dankzij medicatie enzo!
Ja; daarom werd ik ook met spoed opgenomen en zat ik toen de eerste 4 dagen aan een vochtinfuus. Om dat soort dingen is Crohn dus een hele serieuze ziektequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Wtf 30 keerdroog je dan niet compleet uit?
Laat Lambiekje het niet horen dat medicatie helpt!
Lagen er wel tijdschriften op de wc?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja; daarom werd ik ook met spoed opgenomen en zat ik toen de eerste 4 dagen aan een vochtinfuus. Om dat soort dingen is Crohn dus een hele serieuze ziekteEn heel wat anders dan PBS
En de medicatie is van big pharmaIk krijg namelijk een vorm van chemotherapie; het middel heet Remicade. Wordt ironisch genoeg van muizeneiwit gemaakt
(denk aan Remy van de Disneyfilm ratatouille
)
Haha ik had inderdaad een stapel tijdschriften uit de lounge gehaald en op de wc gelegdquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lagen er wel tijdschriften op de wc?
Maar idd, ernstig dat. Gelukkig gaat het nu een stuk beter dan
Ratatouilletoffe film.
Vertel dat maar eens aan de Bigpharma-haters. Het heeft jou het leven gered. Gelukkig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja; daarom werd ik ook met spoed opgenomen en zat ik toen de eerste 4 dagen aan een vochtinfuus. Om dat soort dingen is Crohn dus een hele serieuze ziekteEn heel wat anders dan PBS
En de medicatie is van big pharmaIk krijg namelijk een vorm van chemotherapie; het middel heet Remicade. Wordt ironisch genoeg van muizeneiwit gemaakt
(denk aan Remy van de Disneyfilm ratatouille
)
Hahaquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:52 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Haha ik had inderdaad een stapel tijdschriften uit de lounge gehaald en op de wc gelegd![]()
Nu nog steeds erg blij met de vinding van smartphones
Ja; hopelijk vinden ze datquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat maar eens aan de Bigpharma-haters. Het heeft jou het leven gered. Gelukkig.
Vind het heel erg voor je dat je dit hebt. Sterkte gewenst. Hopelijk komt er ooit nog een medicijn waarmee het helemaal te genezen is.
Zo is deze SC. Met elkaar meeleven en plezier hebben samen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja; hopelijk vinden ze dat![]()
Zonder bigpharma was ik er idd langzaam aan kapot gegaan; ik ben ook niet zo'n liefhebber van chemische medicatie voor elk wissewasje maar in dit geval ben ik inderdaad erg blij dat het bestaat; want een alternatief is er niet!
Bedankt voor alle vriendelijke reacties
Maar het gaat nu dus echt wel goed met me; ik ben gelukkig in remissie aan het komen. Dat is het moeilijke woord voor ''de Crohn houdt zich koest''
Gezellig; ik voel me erg welkom!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is deze SC. Met elkaar meeleven en plezier hebben samen.
Lekker knorren meisquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Gezellig; ik voel me erg welkom!
Nu is het slaaptijd voor mij, dus bedankt voor de gezellige kennismaking allemaal
Slaap lekker Aphro!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nu is het slaaptijd voor mij, dus bedankt voor de gezellige kennismaking allemaal
Wat. Met wie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wedstrijd niet posten op de foks
Zo gaat dat ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot ze Big Pharma hard nodig hebben.
Yep; het is dat of kapot gaan. Dan liever dat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat ja.
Ik ben iig blij met m'n pilletjes die me dagelijks op de been houden :$
Ik blijf lachen om dat gifje van hem.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk naar het darten op rtl7.
BARNEY ARMY
Je kent het nummertje van de Gebroeders de Gier over Barney ook al neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om dat gifje van hem.
En wat betreft die pilletjes van jou? Het is de pillen + je wilskracht en doorzettingsvermogen
Ik ga het nu opzoeken !quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kent het nummertje van de Gebroeders de Gier over Barney ook al neem ik aan?
Ik ben de enige ter wereld die daar geld voor heb betaald om het op youtube te zetten voor de foks.
quote:
Doe ik! Bedankt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou ook sterk aanraden om de reacties van de VBL broeders te lezen.
Gezonder als in: Minder/niet blowen, daardoor fitter, daardoor gezonder eten (ik eet 's avonds gewoon redelijk normaal (wel te vet, maar soit), maar als ik geblowd heb moet ik suikers eten, dus dan gaat er altijd wel een Milka reepje doorheen. Daarnaast moet ik gewoon stoppen omdat ik 't eigenlijk niet meer kan betalen, geld is elke maand schoon op en wil ik hier blijven moet ik dat gewoon aanpassen. Niet dat ik acute geld nood heb, maar ik kan nooit een avondje weg ofzo, omdat ik anders niet meer kan tanken en dus niet meer kan werken, cirkeltje zeg maarquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Gezonder alsin alleen niet meer blowen? Of heeft het nog meer ongezonde effecten (zoals bij mij, niet eten, wel drinken anders droge strot, maar verder gewoon helemaal niks doen)
Dan heb ik weer voldoende geld voor een wietjenu ook wel maar eten gaat voor. Eigenlijk moet ik deze paar dagen dan gewoon aangrijpen om er voor eens en voor altijd mee te kappen.
[..]
Ja dat dus
Hoe bedoel je dat het klopt? Symboliek?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Die zijn opzich wel goed; ik was eerst zelf nogal een occultist/new age punker; dus herken best veel van de gebruikte symboliek. Het klopt vaak wel
Slaap zacht, droom fijn, en laat morgen je droomdag zijn. Elke dagquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
SdVFan aka Johannes gelukkig wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Pascalus vond het wat minder lees ik
Naar?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga trouwens 1 februari verhuizen mensen.
Naar Nederland? London is dus the place for you . You go boyquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga trouwens 1 februari verhuizen mensen.
Milkaquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezonder als in: Minder/niet blowen, daardoor fitter, daardoor gezonder eten (ik eet 's avonds gewoon redelijk normaal (wel te vet, maar soit), maar als ik geblowd heb moet ik suikers eten, dus dan gaat er altijd wel een Milka reepje doorheen. Daarnaast moet ik gewoon stoppen omdat ik 't eigenlijk niet meer kan betalen, geld is elke maand schoon op en wil ik hier blijven moet ik dat gewoon aanpassen. Niet dat ik acute geld nood heb, maar ik kan nooit een avondje weg ofzo, omdat ik anders niet meer kan tanken en dus niet meer kan werken, cirkeltje zeg maar.
Tja, moest.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar Nederland? London is dus the place for you . You go boy![]()
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Centrum is onbetaalbaar.
Maar niet gek ver weg.
Uiteindelijk wel denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker lekker. Maar je vind het zelf niet tof dus, begrijp ik?
Haha. Misschien neem ik wel een seizoenskaart in het nieuwe stadionquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Lekker vaak naar West Ham kijken inso
Hahaha ja, dat heb ik nu twee keer gedaan, 1 keer faliekant mislukt (het behang moest nog aan de muren toen ik en m'n ex eruit moesten) en de tweede keer gelukt maar pfff, wat een hel is datquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel denk ik.
Maar ik haat verhuizen zo verschrikkelijk erg.
Onbetaalbaar zekerquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha. Misschien neem ik wel een seizoenskaart in het nieuwe stadion
Ik ben in mijn jeugd extreem vaak verhuisd, daarom haat ik het zo erg denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat heb ik nu twee keer gedaan, 1 keer faliekant mislukt (het behang moest nog aan de muren toen ik en m'n ex eruit moesten) en de tweede keer gelukt maar pfff, wat een hel is dat
Ja keiduur.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onbetaalbaar zeker. Upton park is dit jaar laatste jaar toch?
Ik mis Rotterdam. Heel erg.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Divje het volgende:
Verhuizen
Mocht ik ooit gaan verhuizen, is 't richting Rotterdam. Anders sterf ik wel in dit flatje
Dat lijkt me ook fantastisch ja, club als Wimbledon, wel historiequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja keiduur.Ga denk ik lekker ergens voetbal kijken in lower league, Wimbledon AFC lijkt me wel wat.
Ja laatste jaar. Ga 2e seizoenshelft nog wel 1 of 2 keer
Ik heb op 1 wedstrijd na alleen maar kutwedstrijden gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook fantastisch ja, club als Wimbledon, wel historieIk wil eigenlijk ook nog 1 keer, maar dat zit er niet in waarschijnlijk. 1 keer geweest en wat een topdag was dat
kut wedstrijd, en de sfeer tijdens wedstrijd was eigenlijk ook kut, maar man man, wat een voetbal ademt dat hele gebied daar
vanaf de metro door green street richting upton park
Tering, dan heb geen toffe wedstrijd nee als het zo snel dood isquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb op 1 wedstrijd na alleen maar kutwedstrijden gehad.
Ook nog een keer in het uitvak plaatsgenomen bij West Ham - Southampton.
Krijgt west ham na 20 minuten in dezelfde minuut een pingel en rood
Wat was die wedstrijd dood.
Vorig seizoen met m'n broertje naar WHU - Manchester United geweest, zelden zo'n fantastische wedstrijd meegemaakt qua sfeer.
Lullo. Dat moet je niet doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik had vorige week ineens een drang naar X trouwens. Hele huis op de kop gezet omdat ik dacht dat ik nog had
UUnited maakte laat de 1-1. Wel een fantastische sfeerquote:
Tofquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
UUnited maakte laat de 1-1. Wel een fantastische sfeer
Jezus, dat is ook geen misselijke potquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij Southampton heb ik vorig seizoen in het uitvak gezeten toen ze Liverpool klop gaven op Anfield.
Dat was ook fantastisch
Compensatie voor de 10 jaar Feyenoord seizoenskaarten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, dat is ook geen misselijke potJe weet ze wel uit te kiezen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoewel ik waarschijnlijk de jongste generatie ben die bewust een grote prijs heb meegemaakt.
Ik heb nog geluk dat ik 7 was toen ik in de kuip zat tijdens de UEFA CUP finale.quote:
Bizar als je erover nadenkt. Diepe dalen. Ik heb nog een kampioenschap mee gemaaktquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geluk dat ik 7 was toen ik in de kuip zat tijdens de UEFA CUP finale.
Maar vrijwel iedereen die jonger is dan mij heeft alleen een KNVB beker meegemaakt
Mijn kampioenschap was ik 4quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar als je erover nadenkt. Diepe dalen. Ik heb nog een kampioenschap mee gemaaktCoolsingeltje enzo. Toen was ik.. 14. God was wat dat genieten.
Vlagen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je daar überhaupt nog iets van?
Hahaha, je was er vroeg bij dus. Gaaf hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had toen namelijk wel al een SCC
Mijn vader kocht toen ik 3 was een scc voor mij om m'n moeder een middagje rust in de week te gunnenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, je was er vroeg bij dus. Gaaf hoor.
Briljantquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader kocht toen ik 3 was een scc voor mij om m'n moeder een middagje rust in de week te gunnen
Hele jeugd op maximaal 10 minuten op de fiets van de kuip gewoond jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BriljantJe woonde ook in de buurt?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele jeugd op maximaal 10 minuten op de fiets van de kuip gewoond ja
Het blijft Zuid verder he.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker hoorlijkt me echt bijzonder tof om echt zo dichtbij op te groeien.
Ik ook; wat een tragediequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Breaking news lees ik net, meerdere schietpartijen in Parijs, veel doden.
Tsja de agenda moet wel heel in gang gehouden worden. .quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm hm. En het loopt nog, dit gaat slecht aflopen, terwijl het al slecht is.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Tsja de agenda moet wel in gang gehouden worden. .
"Ordo ab chao "
Jammer dat het zoveel levens kost
Ja; dit voelt niet goed. Te dichtbijquote:
Godver, echt waar...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja; dit voelt niet goed. Te dichtbij
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat helemaal mis. We gaan waarschijnlijk ongekend wrede aanslagen meemaken in heel Europa.
Nou kijk wat er nu gaande is in Parijs. Dat is net zo ver van hier. Dus ondenkbaar is het niet dat hier ook zoiets kan gebeuren. Waarom niet?quote:
Natuurlijk kan het; maar ik dacht dat je ergens iets gelezen had waar je dat uithaaldequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou kijk wat er nu gaande is in Parijs. Dat is net zo ver van hier. Dus ondenkbaar is het niet dat hier ook zoiets kan gebeuren. Waarom niet?
Nee, maar ik bedacht me dat net. Open grenzen, iedereen kan zomaar binnenkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het; maar ik dacht dat je ergens iets gelezen had waar je dat uithaalde
Ook ernstig ja. Maar poe hee. Dit is er weer 1tje hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Divje het volgende:
De complete stupiditeit van sommige mensen na zo'n aanslag. Godverdomme man.
Welterustenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedacht me dat net. Open grenzen, iedereen kan zomaar binnenkomen.
Echt veilig kan men zich in Europa niet meer wanen nu.
En nu ga ik (proberen te) slapen en hopen dat ze degenen die dit bloedbad in Parijs hebben aangericht te pakken krijgen.
M'n NIMBY gevoel bij dit soort dingen begint nu wel te verdwijnen ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook ernstig ja. Maar poe hee. Dit is er weer 1tje hoor.
NIMBY?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Divje het volgende:
[..]
M'n NIMBY gevoel bij dit soort dingen begint nu wel te verdwijnen ja.
Dacht dat ze gewoon wat cobra's af staken bij die wedstrijd, en lees net dit. Kolere.
'Not in my backyard', ver van mijn bed show.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
NIMBY?
Is nog niet afgelopen ook.
Ah, ja. Klinkt altijd zo kut "Komt dichtbij" maar is natuurlijk wel zo. En ja, die geruchten zijn er. Maar ook zoveel geruchten, zoveel onzin ook. Morgen maar alles goed nalezen wat er nou allemaal van waar bleek. Wel bizar zo te volgen, maar niet in NWS idd, dat gaat te snelquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
'Not in my backyard', ver van mijn bed show.
Nu was dat met Charlie Hebdo natuurlijk ongeveer op dezelfde afstand, maar dat was puur gericht op CH. Ik kan nu niks anders bedenken dan dat ze willekeurig plaatsen waar veel mensen zijn aan gaan vallen. En ergens op twitter wordt er al gerept over Londen en andere grote steden door IS-lui (of je dat serieus moet nemen weet ik ook niet, kan ook een twitter-terrorist zijn natuurlijk die puur chaos wil creëren)
Dat topic in NWS is niet te volgen man, was op pagina 2 van deel 7 en nu is deel 8 alweer bijna vol.
Dat "het komt wel dichtbij zo" is compleet verneukt toen het een running gag werd idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ja. Klinkt altijd zo kut "Komt dichtbij" maar is natuurlijk wel zo. En ja, die geruchten zijn er. Maar ook zoveel geruchten, zoveel onzin ook. Morgen maar alles goed nalezen wat er nou allemaal van waar bleek. Wel bizar zo te volgen, maar niet in NWS idd, dat gaat te snel
Yep. Benieuwd naar internationale reacties ook. En wat er verder nog gebeurt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat "het komt wel dichtbij zo" is compleet verneukt toen het een running gag werd idd.
Er valt op dit moment geen wijs woord over te zeggen, iedereen loopt maar te schreeuwen.
Chaos. Precies wat de bedoeling was waarschijnlijk.
Dit wordt weer een nacht niet slapen om alle onzin te scheiden van wat er toe doet.
Kan morgen ook hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat "het komt wel dichtbij zo" is compleet verneukt toen het een running gag werd idd.
Er valt op dit moment geen wijs woord over te zeggen, iedereen loopt maar te schreeuwen.
Chaos. Precies wat de bedoeling was waarschijnlijk.
Dit wordt weer een nacht niet slapen om alle onzin te scheiden van wat er toe doet.
Ja i know.. Het is beter om te gaan slapen nu.. Maar ben klaarwakker hierdoor. En met dit soort gebeurtenissen wil ik alles meekrijgenquote:
Herkenbaar. Ik lag ook prima te slapen voor ik naar de wc ging, maar nu zit ik met een stuk cake de toetsenbordheldin uit de hangenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja i know.. Het is beter om te gaan slapen nu.. Maar ben klaarwakker hierdoor. En met dit soort gebeurtenissen wil ik alles meekrijgenook al lukt dat nu dus totáál niet.
Jihadi John is gewoon een random sukkel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik las toevallig gisteren nog dat ''Jihadi John'' zou zijn omgekomen bij een aanval door een vliegtuig.
Wellicht is dit een wraakactie?
Slaapzequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:46 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik krijg hoofdpijn; kruip weer onder de wol
Succes met observeren allen
Kan er echt niet bij hoe je zoiets überhaupt kan denken. Wtf.quote:
twitter:stevendejong twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:32:32#parijs moet geen oproep zijn aan moslims om zich te verantwoorden. Maar wel om opinie@nrc.nl te bestormen met opiniestukken. NRC is te wit. reageer retweet
twitter:stevendejong twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:41:36Is #parijs een natuurramp? Nee, we zijn verantwoordelijk voor mensen die zich geen burger meer voelen - radicalisering komt van twee kanten. reageer retweet
Nooit geweten dat mensen met een geestelijke beperking zomaar opinieredacteur kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef Divje het volgende:
twitter:stevendejong twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:32:32#parijs moet geen oproep zijn aan moslims om zich te verantwoorden. Maar wel om opinie@nrc.nl te bestormen met opiniestukken. NRC is te wit. reageer retweet
twitter:stevendejong twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:41:36Is #parijs een natuurramp? Nee, we zijn verantwoordelijk voor mensen die zich geen burger meer voelen - radicalisering komt van twee kanten. reageer retweet
Echt hequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat mensen met een geestelijke beperking zomaar opinieredacteur kunnen worden.
Eens op het web, altijd op het web.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt he
Ze zijn net verwijderd overigens.
Z'n moeder zou zeggen dat hij een beetje dom isquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eens op het web, altijd op het web.
Meneer heeft hier zijn eigen 'bagage' gecreëerd voor de rest van zijn carrière
quote:
Ik zag het plaatje net in het andere topic jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Z'n moeder zou zeggen dat hij een beetje dom is
Wat een dag vandaag.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik zag het plaatje net in het andere topic ja
Ik sluit alles weer af, hoor/zie morgen wel weer verder.Ik ga hetzelfde doen. Hopelijk is er morgen meer duidelijkheid in deze warboel van info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mag toch hopen dat er niks meer gebeurt
Trusten
oh ah toma toma vem vem vem vem
Zie het steeds vaker in topics verschijnen. Er wordt een extreme mening gepost, er word tegenin gegaan en het eerste wat er geroepen wordt is 'je lijdt aan cognitieve dissonantie!' Bam, discussie dood.quote:
Makkelijkste manier om een discussie 'te winnen'. Sinds het internet.. mensenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie het steeds vaker in topics verschijnen. Er wordt een extreme mening gepost, er word tegenin gegaan en het eerste wat er geroepen wordt is 'je lijdt aan cognitieve dissonantie!' Bam, discussie dood.
Je kan een verdomd lang lijstje maken met zulke dooddoeners. Zeker hier in BNWquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Makkelijkste manier om een discussie 'te winnen'. Sinds het internet.. mensen![]()
Ja, sommige users hierquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan een verdomd lang lijstje maken met zulke dooddoeners. Zeker hier in BNW
Logischquote:
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:37 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen.
Vriendin in Parijs gesproken, in haar straat is het sinds gisteravond wel rustig.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:36 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Volgens mij betekent Barbari "geschreeuw"
Mooi!quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:37 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen.
Vriendin in Parijs gesproken, in haar straat is het sinds gisteravond wel rustig.
EN VRIENDINNETJESquote:
Ja een andere vriendin is ook oké gelukkig alleen is dit gewoon erg naar. Ze bleven beiden wel heel kalm eronder.quote:
En altijd the usual suspectsquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Logisch. Het is een cirkeltje; het begint aardig, met leuke discussies. Vervolgens komt user X zich ermee bemoeien en whopwhop, het is weer klaar.
Ik ben eigenlijk in een uitstekend humeur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Moeen chagrijnig als de pest.
![]()
Hoe is 't met onze Inso
Gezien je PI ben je daar niet blij mee?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk in een uitstekend humeur.
Het steekt nogal af bij de massa droevenis na vannacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Gezien je PI ben je daar niet blij mee?
Mjah, true. Maar dan is 't wel positief dat je je niet laat leiden door emoties en angst. Wat toch het doel was van deze aanslagen. (Denk ik)quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het steekt nogal af bij de massa droevenis na vannacht.
Divje! Echt hoe kan jij serieus blijven met zoveel, mensen die denken dat die logo's ook maar iets mee te maken hebben, Is net hetzelfde zeggen dat House Lannister van GOT gewoon Nederlands is omdat er een Leeuw opstaat en onze elite nu ook onze Nederlandsheid wil verrijken door GOT.quote:
Omdat er veel belangrijkere dingen in het leven zijn een of ander vaag gemanipuleerd logootje wat ergens op lijktquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Divje! Echt hoe kan jij serieus blijven met zoveel, mensen die denken dat die logo's ook maar iets mee te maken hebben, Is net hetzelfde zeggen dat House Lannister van GOT gewoon Nederlands is omdat er een Leeuw opstaat en onze elite nu ook onze Nederlandsheid wil verrijken door GOT.
Check ff heb ff gereageerd met een thefuck reactie, ik schrok me dood vorig jaar met die clown pieten!quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat er veel belangrijkere dingen in het leven zijn een of ander vaag gemanipuleerd logootje wat ergens op lijkt
Zoals de intocht van onze lieve Sint! Hier zijn alle Pieten lekker zwart, zoals het hoort
Check!quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Check ff heb ff gereageerd met een thefuck reactie, ik schrok me dood vorig jaar met die clown pieten!
Die heb ik gemist,quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Check!
Of die (schimmel)kaas piet. Leek wel alsof die gonorroe over z'n gezicht had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het chlamydia...
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik ook; die man heeft humorquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]Eng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Lol van elke kleur geel die ze kunnen kiezen kiezen ze de lelijksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het chlamydia...Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Volgens mij heeft ze haar tanden ook geschminktquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het een soa is.
#SoaPietquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar tanden ook geschminkt
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:14 schreef MotherFoker het volgende:
Zie net dat Divje heeft gereageerd op mijn reactie in het Timmermans topic.
YAAAASSHHquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ben je mijn Nummer 1 fan ofzo?
*bookmarked MF's pohi*quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:19 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vaker FOK!ers trollen, is mij te leuk.
Ik ga dat denk ik ook maar even doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
*op handen zitten en kum ba ja zingen.
quote:
Echt he. Het is om te janken. Om met je kop tegen de muur te bonkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik ook maar even doen
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Het is om te janken. Om met je kop tegen de muur te bonken
quote:
quote:
Dat kan niet, zodra je er moeite mee hebt heb je hem al gelezen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:34 schreef Aphrodyte het volgende:
Als ik moeite heb met de mening van een ander lees ik m gewoon niet
Je kan toch scrollen als je zn avatar ziet? Dat doe ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan niet, zodra je er moeite mee hebt heb je hem al gelezen.
Dan ga je er op voorhand van uit dat je moeite hebt met de mening van die persoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:43 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Je kan toch scrollen als je zn avatar ziet? Dat doe ik
Serieus? Linkje?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
Nou Scrum, de eerste officiële tweet dat 1 van de terroristen in oktober met de vluchtelingen mee gekomen is is er.
quote:
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 17:14:22BREAKING: Holder of Syrian passport found at scene of Paris attack passed through Greece in October: Greek officials - Reuters reageer retweet
Bah. Waar ik bang voor was. Benieuwd naar reacties EU in dat geval. Al zullen die wel een spoedbijeenkomst organiseren, over een week of 3.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 17:14:22BREAKING: Holder of Syrian passport found at scene of Paris attack passed through Greece in October: Greek officials - Reuters reageer retweet
Ben ook erg benieuwd ja..quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bah. Waar ik bang voor was. Benieuwd naar reacties EU in dat geval. Al zullen die wel een spoedbijeenkomst organiseren, over een week of 3.
Ben je verbaasd? De vraag is eerder: waarom zouden ze het niet doen? Er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd. Geen grenzen, niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
Nou Scrum, de eerste officiële tweet dat 1 van de terroristen in oktober met de vluchtelingen mee gekomen is is er.
In dit geval terecht lijkt mequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan ga je er op voorhand van uit dat je moeite hebt met de mening van die persoon.
Wat vaak ook wel terecht is overigens.
Totaal niet eigenlijk. Dit werd al vanaf het 1ste moment dat een vluchteling in Griekenland aan wal kwam geroepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je verbaasd? De vraag is eerder: waarom zouden ze het niet doen? Er wordt ze geen strobreed in de weg gelegd. Geen grenzen, niks.
haha je kan ook Pizza bestellen dat is wat ik zo ga doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:49 schreef Aphrodyte het volgende:
Wat is iedere dag koken toch een gedoe soms..
Ik eet vanavond gewoon een boterham met hagelslag
Ik vind de politiek zo zwak. Ze durven gewoon niks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Dit werd al vanaf het 1ste moment dat een vluchteling in Griekenland aan wal kwam geroepen.
Ik twijfel nu alleen nog of het een tactiek van IS is om die burgeroorlog te kickstarten, of dat ze willen dat de mensen in het Kalifaat blijven omdat dit het negatieve beeld tegenover vluchtelingen alleen maar versterkt.
Eens. Maar 't ongenuanceerde beestje in mij zegt: Nuken die hapquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:51 schreef Scrummie het volgende:
Dat laatste ga ik van uit Div.
Ik blijf erbij; hard ingrijpen nu. Gericht dan wel.
Ja; en dat de politiek dit gaat aangrijpen voor een verdere doorvoer van privacy beperkende maatregelen zie ik zo ook wel voor me.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de politiek zo zwak. Ze durven gewoon niks.
Maar goed, ik probeer me niet te kwaad te maken want helpen doet het niet plus ik vind het ook heel sneu voor de échte vluchtelingen . Die worden door dit moordenaarstuig in een kwaad daglicht gezet. Dat is ook het dubbele van deze hele kwestie.
Maar dat er nog veel meer rottigheid en aanslagen komen lijkt me nogal voor de hand liggend. Helaas.
Kan als je niet blut bentquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha je kan ook Pizza bestellen dat is wat ik zo ga doen
Is wel de snelste oplossing. Maar zei het in NWS ook al; zoiets moet toch in een paar weken gereduceerd kunnen worden? Troepen er heen, van hier, Frankrijk, USA, Rusland, Engeland, etc. Binnen een paar weken bestaat IS in die regio's niet meer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Eens. Maar 't ongenuanceerde beestje in mij zegt: Nuken die hap
Het kutte is dat er niet te vermijden valt dat er véél burgerslachtoffers zullen vallen omdat dat laffe volk zich daar tussen gaat verstoppenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is wel de snelste oplossing. Maar zei het in NWS ook al; zoiets moet toch in een paar weken gereduceerd kunnen worden? Troepen er heen, van hier, Frankrijk, USA, Rusland, Engeland, etc. Binnen een paar weken bestaat IS in die regio's niet meer.
Nee, dat is ook niet te vermijden. En gaat heel egoïstisch en bruut klinken, maar als dat hier in onze eigen regio minder slachtoffers gaat betekenen, is het niet anders dat ze daar vallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Het kutte is dat er niet te vermijden valt dat er véél burgerslachtoffers zullen vallen omdat dat laffe volk zich daar tussen gaat verstoppen
Helaas jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de politiek zo zwak. Ze durven gewoon niks.
Maar goed, ik probeer me niet te kwaad te maken want helpen doet het niet plus ik vind het ook heel sneu voor de échte vluchtelingen . Die worden door dit moordenaarstuig in een kwaad daglicht gezet. Dat is ook het dubbele van deze hele kwestie.
Maar dat er nog veel meer rottigheid en aanslagen komen lijkt me nogal voor de hand liggend. Helaas.
Denk er precies zo over hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet te vermijden. En gaat heel egoïstisch en bruut klinken, maar als dat hier in onze eigen regio minder slachtoffers gaat betekenen, is het niet anders dat ze daar vallen.
Je krijgt gewoon een warm gevoel zeker en soms als ik dit soort dingen zie denk ik ook: "He kon ik nog maar zo klein zijn net zoals hun."quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Heb vanmiddag wel even extra genoten van het hele Sinterklaas gebeuren. Was echt tof, al die kinderen, lachen, spelen, schreeuwen, blij zijn. Zaten in een theater, vol met kinderen, alleen maar gelach, kinderen enthousiast "PIETTTT! SINTERKLAAAAAAS". Heb wel paar moeten denken aan het hele gedoe, hoe heerlijk het is als het allemaal langs je heen gaat, je je er niet mee bezig hoeft te houden, maar dat het belangrijkste in je leven is of Zwarte Piet wel genoeg pepernoten heeft om alle kindjes er wat te geven. Schitterend
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:10 schreef Scrummie het volgende:
Heb vanmiddag wel even extra genoten van het hele Sinterklaas gebeuren. Was echt tof, al die kinderen, lachen, spelen, schreeuwen, blij zijn. Zaten in een theater, vol met kinderen, alleen maar gelach, kinderen enthousiast "PIETTTT! SINTERKLAAAAAAS". Heb wel paar moeten denken aan het hele gedoe, hoe heerlijk het is als het allemaal langs je heen gaat, je je er niet mee bezig hoeft te houden, maar dat het belangrijkste in je leven is of Zwarte Piet wel genoeg pepernoten heeft om alle kindjes er wat te geven. Schitterend
Vermoeiend vind ik het, die quasi beschaafde mensen die alles maar pratend willen oplossen. Werkt niet. Ja, met 'westerlingen' onderling. Die zijn inmiddels zo beschaafd dat dat werkt, maar niet met 'dat volk'. En dus dien je je eigen volk te beschermen (en dan heb ik het niet over Nederlanders maar het volk wat gemeenschappelijke normen en waarden heeft). Hoorde net op weg naar huis ook zo'n volgevreten quasi intellectuele dorpsmongool op NPO1 ook roepen "jaaaaa, grenzen dicht heeft geen zin, dit komt gewoon uit Parijs, het is heel erg, maar we moeten de dialoog aan blijven gaan". Dialoog in je hol achterlijke, harde acties nu. Gezamenlijk met alle westerse machten optrekken, een einde maken aan dit zinloze gedoe. Daarna handen eraf trekken en als 1 gemeenschap jezelf gaan verdedigen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:08 schreef Divje het volgende:
Wat een stel schapen in het BNW Parijs topic![]()
[..]
Denk er precies zo over hoor
Er zit helaas niks anders op.. Las dat er laatst geopperd werd om de discussie met dat volk aan te gaanHeb je dan een plaat voor je kop
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vermoeiend vind ik het, die quasi beschaafde mensen die alles maar pratend willen oplossen. Werkt niet. Ja, met 'westerlingen' onderling. Die zijn inmiddels zo beschaafd dat dat werkt, maar niet met 'dat volk'. En dus dien je je eigen volk te beschermen (en dan heb ik het niet over Nederlanders maar het volk wat gemeenschappelijke normen en waarden heeft). Hoorde net op weg naar huis ook zo'n volgevreten quasi intellectuele dorpsmongool op NPO1 ook roepen "jaaaaa, grenzen dicht heeft geen zin, dit komt gewoon uit Parijs, het is heel erg, maar we moeten de dialoog aan blijven gaan". Dialoog in je hol achterlijke, harde acties nu. Gezamenlijk met alle westerse machten optrekken, een einde maken aan dit zinloze gedoe. Daarna handen eraf trekken en als 1 gemeenschap jezelf gaan verdedigen.
Precies! Maar het erge is; het zijn de zogenaamde 'slimme' mensen die dat soort dingen roepen, maar een bord voor hun koppen dat nog groter is dan de Eiffeltoren. Walgelijk, en dan die Rutte. Met z'n kut kop. Het gaat gewoon weer pappen en nathouden worden. Nu allemaal even in koor "oooh wat erg" zoals we tijdens jaarwisselingen gapend naar vuurwerk staan te kijken en 'oooh wat mooi' roepen. Na een week is er de eerste vergadering van de EU, de media heeft weer wat anders om over te keuvelen want zwarte piet is in het land, en we gaan gewoon weer verder met hoe het was, wachtend op het volgende bloedbad. Af en toe een keer wat boze mensen her en der bij AZC's, een campagne om toch echt een vluchteling in huis te nemen (doe mij maar een half uurtje bij mij thuis met 1 van die gasten van gister). Sterf allemaal maar af met je pestpokkepleuris IS en je vluchtelingen. En maar schijnheilig lopen doen, en maar collectief "ooh wat erg" lopen bleren, maar zodra het menens word liggen we met z'n allen te schijten van angst in onze dure seude broekjes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]heerlijk!
'Dialoog' geef me ff een teiltje!
Hoe naïef kunnen sommige mensen zijn zeg.
Haha, dat zou wel heerlijk zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:23 schreef Divje het volgende:
Ooit eraan gedacht om een lekker ongenuanceerde column te schrijven?
Wijn met bubbels geloof ik. Prima te doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:28 schreef Divje het volgende:
Wat is dat Hugo voor spul? Doe mij ook wat
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wijn met bubbels geloof ik. Prima te doen
Dat dacht ik ook, maar ik kocht vorige week 2 van die flessen en die waren zo wegquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet dronk
Wijnlekker teut worden
Wat kost dat ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik kocht vorige week 2 van die flessen en die waren zo weg
Die hebben het ook wel geloof ik jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat kost dat ?Waar koop je t? Staat me iets bij dat ik dat wel eens bij de Aldi heb zien liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |