Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:26 schreef Aphrodyte het volgende:
Loopt lekker door hier
Ik ben even aan het eten en het topic is al vol
Succesquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
moet ik hem aanpassen?
Oh wacht. .
Als die TT aangepast moet worden laat Scrummie het dan even aan me vragen via DMquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Succes![]()
Vroeg me af wat Scrummie bedoelt.
Oh ....sorry hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:47 schreef Divje het volgende:
Niks aanpassen! Wat
Man man man. Laat die uitleg maar zitten hoor. Ik google wel. Sjongejonge. Man. He.
Krijg alleen maar rare besjes en wodka te zien op googlequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GEEN idee eigenlijk. Zat in de auto en was 't eerste wat in me op kwam
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg alleen maar rare besjes en wodka te zien op googleen een café in Moskou
Ik had 't zonder de laatste S moeten doen. Google maar op Feyenoord il barbariquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg alleen maar rare besjes en wodka te zien op googleen een café in Moskou
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Oh Div, bij Ajax is het bestuurlijke kriesus. Ze volgen het plan Cruijf, maar verschillen van mening met Cruijf over de uitvoering, dus hebben ze Jonk, de enige die niet verschilde van mening met Cruijf, eruit gemieterd, waardoor heel de Toekomst ook ontslag neemt en Marcie Netto mag blijven zitten met z'n gepruts en iedereen is boos op elkaar en er is echt zoveel mis daar.![]()
Aaahja jesuisfountain enzoquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had 't zonder de laatste S moeten doen. Google maar op Feyenoord il barbari
Kan geregeld worrden hoor, je zegt het maarquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had 't zonder de laatste S moeten doen. Google maar op Feyenoord il barbari
Oeh, ik voel kansen. Doe maar! "Il barbari"quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kan geregeld worrden hoor, je zegt het maar
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:47 schreef Divje het volgende:
Niks aanpassen! Wat
Man man man. Laat die uitleg maar zitten hoor. Ik google wel. Sjongejonge. Man. He.
Gado-Gadoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |