Sowieso wacht ik met smart op de eerste mod die inventory/pipboy even gaan aanpassen aan PC. Ik ben even de naam kwijt maar bij skyrim/fallout3/nv was dat altijd de eerste prioriteit om te installeren.quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Mirel het volgende:
Een bepaalde missende functionaliteit vind ik toch wel problematisch. Ik opende er gister een thread over in /r/fo4 maar kreeg er geen reacties op. Net opnieuw geprobeerd, en ik vertel hier ook maar even.
Kijk goed uit als je identieke wapens weg wil gooien. Ze kunnen mogelijk een grotere magazijn hebben, alleen dat zie je niet terug in dat stats schermpje omdat Bethesda het niet nodig vindt om ammo op deze manier te tonen: 7/25. In plaats daarvan klakken ze gewoon 32 neer
Zie je het verschil?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat blijkt, in dat holografische schermpje zie je nog wel dat het magazijn groter is, maar dat draait constant en je let daar niet zo op. Toen ik beide snipers geequipped had kon ik zien zien dat de iets zwaardere een groter magazijn heeft van 10 kogels, en de andere 7.
Je weet alleen of een wapen beter is bij het oppikken als er een + achter staat. Maar, dat zie je alleen als je op dat moment hetzelfde type wapen vasthoudt. Ik hield een assault rifle vast en ik zag het dus niet meteen.
En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Mirel het volgende:
Een bepaalde missende functionaliteit vind ik toch wel problematisch. Ik opende er gister een thread over in /r/fo4 maar kreeg er geen reacties op. Net opnieuw geprobeerd, en ik vertel hier ook maar even.
Kijk goed uit als je identieke wapens weg wil gooien. Ze kunnen mogelijk een grotere magazijn hebben, alleen dat zie je niet terug in dat stats schermpje omdat Bethesda het niet nodig vindt om ammo op deze manier te tonen: 7/25. In plaats daarvan klakken ze gewoon 32 neer
Zie je het verschil?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat blijkt, in dat holografische schermpje zie je nog wel dat het magazijn groter is, maar dat draait constant en je let daar niet zo op. Toen ik beide snipers geequipped had kon ik zien zien dat de iets zwaardere een groter magazijn heeft van 10 kogels, en de andere 7.
Je weet alleen of een wapen beter is bij het oppikken als er een + achter staat. Maar, dat zie je alleen als je op dat moment hetzelfde type wapen vasthoudt. Ik hield een assault rifle vast en ik zag het dus niet meteen.
Huh? Is dat onzichbare ammo die niet apart vermeld staat op een lijk?quote:Op zondag 15 november 2015 15:01 schreef Jump het volgende:
[..]
En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.
Als dat zo is is dat belachelijk, zo even proberen.quote:Op zondag 15 november 2015 15:01 schreef Jump het volgende:
[..]
En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.
Ik kwam dat gisteren ergens tegen, maar zelf nog niet getest.quote:Op zondag 15 november 2015 15:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als dat zo is is dat belachelijk, zo even proberen.
Ik verdrink letterlijk in de ammo en m'n wapens zijn nu zo geupgrade dat alleen guns met een sterretje eventueel nog relevant voor me kunnen zijnquote:Op zondag 15 november 2015 15:01 schreef Jump het volgende:
[..]
En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.
Dus alles laten vallen en via workshop scrappen?quote:Op zondag 15 november 2015 16:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik weet wel dat je junk eerst moet scrappen omdat anders de rest materials verdwijnen
Dat is niet zo. Bleek dat ze gewoon in je storage komen met een korte delay.quote:Op zondag 15 november 2015 16:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik weet wel dat je junk eerst moet scrappen omdat anders de rest materials verdwijnen
Als het meer dan 2 grondstoffen heeft doe ik dat inderdaad . Geeft wel een hoop troepquote:Op zondag 15 november 2015 16:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Dus alles laten vallen en via workshop scrappen?
ohquote:Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Bleek dat ze gewoon in je storage komen met een korte delay.
Vind ik wel fijn eigenlijk, ipv heel de tijd alles maar te moeten repareren kun je ze nu gewoon lekker gaan upgradenquote:Op zondag 15 november 2015 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Degraden weapons niet meer? Wat heeft het nu nog voor nut om meerdere wapens bij te houden als er niets te fixen valt?
Dat hele upgraden moet ik nog naar gaan kijken, loop nu nog met paar standaard warpens rond.quote:Op zondag 15 november 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik wel fijn eigenlijk, ipv heel de tijd alles maar te moeten repareren kun je ze nu gewoon lekker gaan upgraden
Ik wist eigenlijk niet eens dat het er in zat Heb ook pas dinsdag een PS4 gekocht om Fallout te kunnen spelen, was voor mij wel een aangename verrassingquote:Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hele upgraden moet ik nog naar gaan kijken, loop nu nog met paar standaard warpens rond.
Moet bekennen dat het bouwen van settlements echt 0 meerwaarde voor mij heeft.
Dit . Is toch mooier zo met een voiced protagonist met dit soort dialoogopties.quote:
Ik vind het juist erg tof. Zeker ook dat je met het spelen meer dingen unlocked. Andere vlaggen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hele upgraden moet ik nog naar gaan kijken, loop nu nog met paar standaard warpens rond.
Moet bekennen dat het bouwen van settlements echt 0 meerwaarde voor mij heeft.
Lijkt me wel, maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef 2dope het volgende:
Vallen synths eigenlijk onder robots? Wel handig om te weten ivm bepaalde buffs.
Granaatje gooien, in een hoekje gaan zitten, linkermuisknop ingedrukt houdenquote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Tering, daar in die Supermarkt in Lexington lopen echt veel van die %$#@ Ghouls rond.
Wel even schrikken af en toe als er een door het raam achter je naar binnen kwam.quote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Tering, daar in die Supermarkt in Lexington lopen echt veel van die %$#@ Ghouls rond.
Die ghouls stellen niks voor, paar basis mods op een rifle en ze zijn in één schot dood. Glowing ones daarentegen.quote:Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Tering, daar in die Supermarkt in Lexington lopen echt veel van die %$#@ Ghouls rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |