abonnement Unibet Coolblue
pi_157567534
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Mirel het volgende:
Een bepaalde missende functionaliteit vind ik toch wel problematisch. Ik opende er gister een thread over in /r/fo4 maar kreeg er geen reacties op. Net opnieuw geprobeerd, en ik vertel hier ook maar even.

Kijk goed uit als je identieke wapens weg wil gooien. Ze kunnen mogelijk een grotere magazijn hebben, alleen dat zie je niet terug in dat stats schermpje omdat Bethesda het niet nodig vindt om ammo op deze manier te tonen: 7/25. In plaats daarvan klakken ze gewoon 32 neer :{

Zie je het verschil?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat blijkt, in dat holografische schermpje zie je nog wel dat het magazijn groter is, maar dat draait constant en je let daar niet zo op. Toen ik beide snipers geequipped had kon ik zien zien dat de iets zwaardere een groter magazijn heeft van 10 kogels, en de andere 7.

Je weet alleen of een wapen beter is bij het oppikken als er een + achter staat. Maar, dat zie je alleen als je op dat moment hetzelfde type wapen vasthoudt. Ik hield een assault rifle vast en ik zag het dus niet meteen.
Sowieso wacht ik met smart op de eerste mod die inventory/pipboy even gaan aanpassen aan PC. Ik ben even de naam kwijt maar bij skyrim/fallout3/nv was dat altijd de eerste prioriteit om te installeren.

Volgens mij een reliek van dat console en pc zo gelijkgetrokken zijn.
Conscience do cost.
  Lieve Belg zondag 15 november 2015 @ 15:01:58 #127
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157567645
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Mirel het volgende:
Een bepaalde missende functionaliteit vind ik toch wel problematisch. Ik opende er gister een thread over in /r/fo4 maar kreeg er geen reacties op. Net opnieuw geprobeerd, en ik vertel hier ook maar even.

Kijk goed uit als je identieke wapens weg wil gooien. Ze kunnen mogelijk een grotere magazijn hebben, alleen dat zie je niet terug in dat stats schermpje omdat Bethesda het niet nodig vindt om ammo op deze manier te tonen: 7/25. In plaats daarvan klakken ze gewoon 32 neer :{

Zie je het verschil?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat blijkt, in dat holografische schermpje zie je nog wel dat het magazijn groter is, maar dat draait constant en je let daar niet zo op. Toen ik beide snipers geequipped had kon ik zien zien dat de iets zwaardere een groter magazijn heeft van 10 kogels, en de andere 7.

Je weet alleen of een wapen beter is bij het oppikken als er een + achter staat. Maar, dat zie je alleen als je op dat moment hetzelfde type wapen vasthoudt. Ik hield een assault rifle vast en ik zag het dus niet meteen.
En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 15 november 2015 @ 15:04:42 #128
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157567717
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 15:01 schreef Jump het volgende:

[..]

En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.
Huh? Is dat onzichbare ammo die niet apart vermeld staat op een lijk?
When all else fails, you always have delusion.
pi_157569212
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 15:01 schreef Jump het volgende:

[..]

En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.
Als dat zo is is dat belachelijk, zo even proberen.
  Lieve Belg zondag 15 november 2015 @ 15:59:26 #130
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157569274
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:57 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als dat zo is is dat belachelijk, zo even proberen.
Ik kwam dat gisteren ergens tegen, maar zelf nog niet getest.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_157569346
Ik weet wel dat je junk eerst moet scrappen omdat anders de rest materials verdwijnen :')
pi_157569435
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2015 15:01 schreef Jump het volgende:

[..]

En als je wapens tegenkomt, neem ze op en laat ze terug vallen. Dan krijg je ook de ammo die in die wapens zit, dat wordt ook niet getoond. Met een groot magazijn kan dat al snel oplopen.
Ik verdrink letterlijk in de ammo en m'n wapens zijn nu zo geupgrade dat alleen guns met een sterretje eventueel nog relevant voor me kunnen zijn :P

Heb meer moeite met die carrying capacity, maar met de lone wastelander perk (ik vind companions doodsaai) en wat extra zakken aan mijn armor vastnaaien gaat het al beter :7
Conscience do cost.
  Lieve Belg zondag 15 november 2015 @ 16:05:55 #133
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157569474
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik weet wel dat je junk eerst moet scrappen omdat anders de rest materials verdwijnen :')
Dus alles laten vallen en via workshop scrappen? :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_157569660
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:01 schreef 44rdbei het volgende:
Ik weet wel dat je junk eerst moet scrappen omdat anders de rest materials verdwijnen :')
Dat is niet zo. Bleek dat ze gewoon in je storage komen met een korte delay.
Doe eens niet.
pi_157570068
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 16:05 schreef Jump het volgende:

[..]

Dus alles laten vallen en via workshop scrappen? :')
Als het meer dan 2 grondstoffen heeft doe ik dat inderdaad :') . Geeft wel een hoop troep :P

quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 16:10 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Dat is niet zo. Bleek dat ze gewoon in je storage komen met een korte delay.
oh :@
pi_157570301
Degraden weapons niet meer? Wat heeft het nu nog voor nut om meerdere wapens bij te houden als er niets te fixen valt?

Nu moet ik natuurlijk ook stukken sneller items stashen, gaat nog wat worden bij gevechten met Super Mutants waar je normaal een berg wapens kon verzamelen
  Redactie Frontpage zondag 15 november 2015 @ 16:34:45 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157570409
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2015 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Degraden weapons niet meer? Wat heeft het nu nog voor nut om meerdere wapens bij te houden als er niets te fixen valt?
Vind ik wel fijn eigenlijk, ipv heel de tijd alles maar te moeten repareren kun je ze nu gewoon lekker gaan upgraden :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157570477
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Vind ik wel fijn eigenlijk, ipv heel de tijd alles maar te moeten repareren kun je ze nu gewoon lekker gaan upgraden :Y
Dat hele upgraden moet ik nog naar gaan kijken, loop nu nog met paar standaard warpens rond.

Moet bekennen dat het bouwen van settlements echt 0 meerwaarde voor mij heeft.
  Redactie Frontpage zondag 15 november 2015 @ 16:38:30 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157570519
quote:
11s.gif Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat hele upgraden moet ik nog naar gaan kijken, loop nu nog met paar standaard warpens rond.

Moet bekennen dat het bouwen van settlements echt 0 meerwaarde voor mij heeft.
Ik wist eigenlijk niet eens dat het er in zat :@ Heb ook pas dinsdag een PS4 gekocht om Fallout te kunnen spelen, was voor mij wel een aangename verrassing :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157570544
quote:
2s.gif Op zondag 15 november 2015 12:16 schreef 2dope het volgende:
"Speak as Silver Shroud"

_O_
Dit :D. Is toch mooier zo met een voiced protagonist met dit soort dialoogopties.
Flesje bier
pi_157570889
quote:
11s.gif Op zondag 15 november 2015 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat hele upgraden moet ik nog naar gaan kijken, loop nu nog met paar standaard warpens rond.

Moet bekennen dat het bouwen van settlements echt 0 meerwaarde voor mij heeft.
Ik vind het juist erg tof. Zeker ook dat je met het spelen meer dingen unlocked. Andere vlaggen bijvoorbeeld.

Plus ze zorgen voor een grote voorraad adhesives. :D

Heb alleen steel tekort constant.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Eindredactie Games zondag 15 november 2015 @ 16:53:09 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157570989
Vallen synths eigenlijk onder robots? Wel handig om te weten ivm bepaalde buffs.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Lieve Belg zondag 15 november 2015 @ 16:57:39 #143
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157571128
Die 'Thicket Excavations' quest, waarbij je onderwater die drie buizen moet 'repareren' op die quarry. Loopt die ooit nog leeg, of blijft die pomp daar voor eeuwen draaien met die gast erbij?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_157571459
quote:
2s.gif Op zondag 15 november 2015 16:53 schreef 2dope het volgende:
Vallen synths eigenlijk onder robots? Wel handig om te weten ivm bepaalde buffs.
Lijkt me wel, maar ik weet het ook niet zeker.
Flesje bier
pi_157572039
Tering, daar in die Supermarkt in Lexington lopen echt veel van die %$#@ Ghouls rond.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157572057
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Tering, daar in die Supermarkt in Lexington lopen echt veel van die %$#@ Ghouls rond.
Granaatje gooien, in een hoekje gaan zitten, linkermuisknop ingedrukt houden :P
Conscience do cost.
pi_157572087
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Tering, daar in die Supermarkt in Lexington lopen echt veel van die %$#@ Ghouls rond.
Wel even schrikken af en toe als er een door het raam achter je naar binnen kwam. :P
pi_157572444
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Tering, daar in die Supermarkt in Lexington lopen echt veel van die %$#@ Ghouls rond.
Die ghouls stellen niks voor, paar basis mods op een rifle en ze zijn in één schot dood. Glowing ones daarentegen. :X
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157573317
Max damage combat rifle en raiders zijn met 1 headshot dood :') Zitten een paar heerlijke guns tussen. Hunting rifle, combat shotgun, silenced 10mm _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157573707
Ik heb pistols geupgrade en mijn 10mm pistol is eigenlijk het enige dat ik nog nodig heb :P

Wel een beetje vreemd om te zien dat ik 2 magazijnen met de assault shotgun kan legen op een super mutant totdat hij eindelijk valt terwijl ik aan 3-4 10mm kogeltjes meer dan genoeg heb. Bij een sneak attack is vrijwel alles in 1-2 schoten dood.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')