Vertel, welk ritueel was dat dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:29 schreef Lichtkogel het volgende:
een occult/duister ritueel uitvoerde
Een zogenaamde choreografiequote:Op vrijdag 13 november 2015 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vertel, welk ritueel was dat dan?
OEH! Eng!quote:
Je moet het ook achterstevoren draaien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:46 schreef spierbal het volgende:
En als je het nummer alleen op de radio luistert, wat hoor je dan qua boodschap?
Satanistische rituelen zoals de Freemasons uitvoeren, check hier maar even als je het wil zien:quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vertel, welk ritueel was dat dan?
Ahja, een 1-op-1 match!quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Satanistische rituelen zoals de Freemasons uitvoeren, check hier maar even als je het wil zien:
De muziekindustrie is volledig in handen van de Freemasons.
Tjeesj, zo maken ze ze tegenwoordig niet meerquote:
Wat een kul. Niks satanistisch bij de loges.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Satanistische rituelen zoals de Freemasons uitvoeren, check hier maar even als je het wil zien:
De muziekindustrie is volledig in handen van de Freemasons.
Doe maar lekker trollen he?quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:09 schreef ems. het volgende:
Sowieso, zelfs als het satanistisch is, wat dan? Het is nou niet bepaald alsof satanisten zo gevaarlijk zijn. Ik prefereer dan ook satanisten boven christenen
Zo zie je maar hoe effectief de propaganda isquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:09 schreef ems. het volgende:
Sowieso, zelfs als het satanistisch is, wat dan? Het is nou niet bepaald alsof satanisten zo gevaarlijk zijn. Ik prefereer dan ook satanisten boven christenen
Maarja, sommige mensen zijn nou eenmaal heel gevoelig voor de christelijke propaganda
Ik ben vooral benieuwd wat jij er zo eng aan vindt dat je constant dit soort nummers blijft melden. Jij denkt dat de christenen het beste met de wereld voorhebben en dat satanisme dus iets slecht is?quote:
Niet echt, want ik heb nog nooit een van bovenstaande clips gezien of bewust geluisterdquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe effectief de propaganda is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |