abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157509092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Deze site heeft geen fysiek punt. Anders zou ik dit zeker voorstellen, en het adres ligt niet in de buurt waar ze vandaan sturen.
Zo dom als dit is niemand...

Toch..... :')
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157509095
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je negatieve review slaat in deze dan ook nergens op
Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:37:37 #103
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_157509098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Deze site heeft geen fysiek punt. Anders zou ik dit zeker voorstellen, en het adres ligt niet in de buurt waar ze vandaan sturen.
:')
Ja want [naam] is de enige (web)shop die dataopslag verkoopt

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 13-11-2015 15:44:18 ]
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:37:58 #104
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157509108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik had ook een keer ergens op een site iets besteld een paar dagen voordat ik op reis ging. Was volgens mij bij Bever. Stond op de site dat het binnen 2 dagen zou komen maar dag 3 was het er nog niet. Gewoon vriendelijk gebeld of ze konden zien wanneer het zou komen. Dat konden ze en het zou net te laat komen. Dus gevraagd of ze het konden annuleren en naar een fysieke winkel gegaan om het te kopen.

Deden ze helemaal niet moeilijk over, het ligt denk ik aan je instelling TS.
Als ze het konden inzien had je blijkbaar pakketpost of Track & Trace of zo iets dergelijks. Het probleem hier is vooral dat noch TS noch de webshop kan weten waar dat kaartje is en TS al binnen de redelijke termijn voor verzending hierover is gaan klagen. Zijn instelling zal niet geholpen hebben, nee.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_157509109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Deze site heeft geen fysiek punt. Anders zou ik dit zeker voorstellen, en het adres ligt niet in de buurt waar ze vandaan sturen.
Het was ook niet de fysieke Bever winkel maar gewoon een complete andere winkel.
pi_157509114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
:|W
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:10 #107
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157509118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Kap. Met. Janken.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157509125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Nee, je moet pas gaan janken als de termijn verstreken is e niet daarvoor al.
En je moet normaal doen.
compact en kleverig.
pi_157509135
Contact opgenomen met de creditcard maatschappij inmiddels, die storten het bedrag terug en gaan een officiele klacht indienen tegen het bedrijf :) :) *O* *O*
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:38:44 #110
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157509140
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Je had, afhankelijk van waar je woont, inmiddels al drie keer naar een fysieke winkel kunnen rijden om zo'n kaartje te halen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_157509150
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef alwaysikke het volgende:
Contact opgenomen met de creditcard maatschappij inmiddels, die storten het bedrag over en gaan een officiele klacht indienen tegen het bedrijf :) :)
Ik geloof er niks van :')
pi_157509154
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als ze het konden inzien had je blijkbaar pakketpost of Track & Trace of zo iets dergelijks. Het probleem hier is vooral dat noch TS noch de webshop kan weten waar dat kaartje is en TS al binnen de redelijke termijn voor verzending hierover is gaan klagen. Zijn instelling zal niet geholpen hebben, nee.
Ja was inderdaad Track en Trace volgens mij.
pi_157509217
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van :')
Je hebt aflevergarantie en een cc maatschappij doet alles eraan zijn reputatie op dit gebied waar te maken. Fijn dat ts wat heeft gehad aan de tip van mij.
pi_157509227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef alwaysikke het volgende:
Contact opgenomen met de creditcard maatschappij inmiddels, die storten het bedrag terug en gaan een officiele klacht indienen tegen het bedrijf :) :) *O* *O*
Wat zou de wereld toch een fijnere plaats zijn als we mensen zoals jou postnataal kunnen aborteren.

En niet omdat ik geloof wat je schrijft, maar omdat je schijnbaar genoegen schept in dit soort trolltopics.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157509242
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:41 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Je hebt aflevergarantie en een cc maatschappij doet alles eraan zijn reputatie op dit gebied waar te maken. Fijn dat ts wat heeft gehad aan de tip van mij.
Je mag verwachten dat zo'n maatschappij zo'n melding eerst onderzoekt, alvorens een klacht in te dienen en het geld terug te vorderen.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:42:58 #116
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157509248
Wel grappig dat TS voor zo iets tijdsgevoeligs niet voor een zekerder verzendmethode kiest maar wel de 3% credit card toeslag ok vindt.

En als die creditcardmaatschappij na één telefoontje al een officiële klacht gaat indienen zijn ze wel erg goed van vertrouwen zeg :{
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_157509262
Kan een admin ook kijken welke van de users in dit topic tevens de TS is :D
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:43:55 #118
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_157509268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:43 schreef hottentot het volgende:
Kan een admin ook kijken welke van de users in dit topic tevens de TS is :D
:@
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_157509273
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:42 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je mag verwachten dat zo'n maatschappij zo'n melding eerst onderzoekt, alvorens een klacht in te dienen en het geld terug te vorderen.
Ik heb nu 4 jaar een creditcard, en wist niet eens dat je dit geld kon terug claimen :') . Telefoniste vond het heel vervelend en deed geld zo terug storten op CC.
Hello!
pi_157509317
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:33 schreef De_Hertog het volgende:
Je hebt tenslotte zelf voor een verzendmethode zonder enige controle gekozen. Misschien dat ze je uit coulance je geld terug geven, maar dat zijn ze niet verplicht. Tenslotte kan iedereen wel roepen dat een poststuk niet is aangekomen.
Dit is pure onzin.
Als je wat bestelt ligt het verzendrisico bij de verzender, die moet maar zorgen dat het aankomt en daar bewijs van leveren. Als ze dat niet kunnen dan krijg je een nieuw product of je geld terug.
pi_157509377
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:46 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dit is pure onzin.
Als je wat bestelt ligt het verzendrisico bij de verzender, die moet maar zorgen dat het aankomt en daar bewijs van leveren. Als ze dat niet kunnen dan krijg je een nieuw product of je geld terug.
Exact hetzelfde zei de CC maatschappij.
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:49:05 #122
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157509387
Jezus wat ben jij een idioot zeg. Ik durf te wedden dat je pakketje volgende week aankomt en dat je je dan heel stoer voelt omdat je hem gratis hebt gekregen. [naam] is echt wel een bekende site en heel veel mensen bestellen daar. Als jij nu al binnen de bezorgperiode gaat lopen zeiken dat het er nog niet is, dan vind ik dat ze nog netjes reageren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 13-11-2015 15:45:09 ]
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:49:10 #123
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157509389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef alwaysikke het volgende:
Contact opgenomen met de creditcard maatschappij inmiddels, die storten het bedrag terug en gaan een officiele klacht indienen tegen het bedrijf :) :) *O* *O*
Wat ben jij een vreselijk verzuurt en naar persoon zeg. Ik hoop dat je met je wereldreis een keer je bagage kwijtraakt of een enorme vertraging oploopt.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157509390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:44 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Ik heb nu 4 jaar een creditcard, en wist niet eens dat je dit geld kon terug claimen :') . Telefoniste vond het heel vervelend en deed geld zo terug storten op CC.
Ik geloof er nog steeds niets van. Er staat zelfs in de algemene voorwaarden dat de leverancier nog dertig dagen de tijd krijgt het product te leveren alvorens het geld wordt teruggestort.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:50:06 #125
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157509404
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:46 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dit is pure onzin.
Als je wat bestelt ligt het verzendrisico bij de verzender, die moet maar zorgen dat het aankomt en daar bewijs van leveren. Als ze dat niet kunnen dan krijg je een nieuw product of je geld terug.
Je hebt gelijk, uiteraard. In dit geval zou ik willen dat het anders was.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_157509413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:49 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik geloof er nog steeds niets van. Er staat zelfs in de algemene voorwaarden dat de leverancier nog dertig dagen de tijd krijgt het product te leveren alvorens het geld wordt teruggestort.
30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf van :')
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:51:25 #127
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157509432
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:50 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf van :')
Dat je naar een fysieke winkel had moeten gaan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_157509442
MENSEN:



Ik stel voor dat niemand hier meer reageert of post.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157509444
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:51 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat je naar een fysieke winkel had moeten gaan.
En het dubbele betalen zeker :')
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:52:26 #130
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157509446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:50 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf van :')
Volledig terecht. Neem je wel op tijd weer een slokje azijn.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157509449
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:50 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf van :')
Prima, aangezien je het altijd terug kunt sturen.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:52:42 #132
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157509452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:52 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

En het dubbele betalen zeker :')
Dan had je nu wel je kaartje gehad _O-.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:53:45 #133
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157509476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:52 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

En het dubbele betalen zeker :')
Goedkoop = duurkoop.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157509487
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:53 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Goedkoop = duurkoop.
Dat blijkt wel weer.
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:55:04 #135
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157509501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:54 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Dat blijkt wel weer.
Billen, branden, blaren, zitten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157509630
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:47 schreef Rectum het volgende:
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met [naam].nl.
Hetzelfde hier. 2x USB stick besteld, supersnel en correct geleverd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 13-11-2015 15:45:38 ]
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity!
pi_157509661
OMFG wat is TS een triest persoon. Er staat nergens dat je het product binnen 1 - 3 dagen in huis hebt. Als je de maandag meeneemt als dag, dan kan het zelfs zijn dat het product woensdags is verstuurd. Er gaat een hoop fout bij PostNL, dus in en in triest dat je niet even 1 of 2 extra dagen geduld hebt.
Ook meteen dreigen met juridische stappen, meteen je geld terugclaimen bij CC.... wat een faalhaas ben jij TS.

De webshop reageert niet helemaal professioneel door ook te dreigen, maar verder geven hun een bazenreactie.

Wat betreft reviews op Trustpilot. Negatieve reviews zijn niet te verwijderen door een webshop, echter moeten deze wel aan de normale richtlijnen voldoen. Logisch dus dat ze die van jou in twijfel brengen, want je bent een jankbal.
pi_157510026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:05 schreef jroz het volgende:
OMFG wat is TS een triest persoon. Er staat nergens dat je het product binnen 1 - 3 dagen in huis hebt. Als je de maandag meeneemt als dag, dan kan het zelfs zijn dat het product woensdags is verstuurd. Er gaat een hoop fout bij PostNL, dus in en in triest dat je niet even 1 of 2 extra dagen geduld hebt.
Ook meteen dreigen met juridische stappen, meteen je geld terugclaimen bij CC.... wat een faalhaas ben jij TS.

De webshop reageert niet helemaal professioneel door ook te dreigen, maar verder geven hun een bazenreactie.

Wat betreft reviews op Trustpilot. Negatieve reviews zijn niet te verwijderen door een webshop, echter moeten deze wel aan de normale richtlijnen voldoen. Logisch dus dat ze die van jou in twijfel brengen, want je bent een jankbal.
Hoe lang wachten vind jij een redelijk tijd op je bestelling?
pi_157510087
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:23 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Hoe lang wachten vind jij een redelijk tijd op je bestelling?
De webshop moet de tijd hebben om het op te lossen als er iets mis gaat. Als ik het risico van verzend-problemen niet wil, ga ik naar een winkel. Ja, het is vervelend als ik iets niet de volgende dag heb, maar ik zou zeker niet zo los gaan op de webwinkel zoals jij dat doet, het is voor hen óók vervelend.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_157510239
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:26 schreef Messina het volgende:

[..]

De webshop moet de tijd hebben om het op te lossen als er iets mis gaat. Als ik het risico van verzend-problemen niet wil, ga ik naar een winkel. Ja, het is vervelend als ik iets niet de volgende dag heb, maar ik zou zeker niet zo los gaan op de webwinkel zoals jij dat doet, het is voor hen óók vervelend.
Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.
Zie je ook aan hun medewerking en oplossond vermogen.
Hello!
pi_157510353
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:33 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.
Zie je ook aan hun medewerking en oplossond vermogen.
quote:
Mocht de briefpostzending niet vandaag of morgen
afgeleverd worden, dan mag u deze na uw reis in de gesloten verpakking retoursturen.
Ik vind het een prima oplossing.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_157510417
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:33 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.
Zie je ook aan hun medewerking en oplossond vermogen.
Ze vinden jou vooral heel vervelend. En zij zijn niet de enige..
pi_157510443
Ga je voor ons ook een mooi verslag maken van je wereldreis, dat lijkt me een soort "idiot aboard" te gaan worden. :D
pi_157510487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:
Ga je voor ons ook een mooi verslag maken van je wereldreis, dat lijkt me een soort "idiot aboard" te gaan worden. :D
Zal wel een verslag worden zonder foto's omdat 'ie geen SD-kaartje meeneemt :')
pi_157510759
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:33 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.
Zie je ook aan hun medewerking en oplossond vermogen.
Grafkneus.
pi_157511058
Niemand door dat Alwaysonhold en alwaysikke dezelfde persoon zijn? Hij zit gewoon tegen zichzelf te praten.
pi_157511602
Trouwens, wat moet ik doen als ik nu echt niks binnen krijg? Kans is wel groot natuurlijk.
Hello!
pi_157511653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:07 schreef tvanriest het volgende:
Niemand door dat Alwaysonhold en alwaysikke dezelfde persoon zijn? Hij zit gewoon tegen zichzelf te praten.
Doe ik ook wel eens.
Groetjes, ouder1
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_157511661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Doe ik ook wel eens.
Groetjes, ouder1
Kut verkeerde account :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:34:28 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157511671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:58 schreef alwaysikke het volgende:
Update, ze komen altijd rond dit tijdstip met de postpakketjes. Nog steeds niks binnen. Ik ga dat kaartje dus niet meer krijgen. ( iedergeval nietl deze week)

Wat ik nog wil aankaarten is dat ik reviews heb proberen te plaatsen op trustpilot in uiterst nette taal, en die door de webshop verwijderd zijn. Zo komt de zaak dus aan de positieve reviews, ook nog nooit meegemaakt.
Je had toch voor brievenbuspost gekozen? Die komt niet met de pakketjes mee hoor, die wordt gewoon door de postbezorger bezorgd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')