Zo dom als dit is niemand...quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Deze site heeft geen fysiek punt. Anders zou ik dit zeker voorstellen, en het adres ligt niet in de buurt waar ze vandaan sturen.
Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je negatieve review slaat in deze dan ook nergens op
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Deze site heeft geen fysiek punt. Anders zou ik dit zeker voorstellen, en het adres ligt niet in de buurt waar ze vandaan sturen.
Als ze het konden inzien had je blijkbaar pakketpost of Track & Trace of zo iets dergelijks. Het probleem hier is vooral dat noch TS noch de webshop kan weten waar dat kaartje is en TS al binnen de redelijke termijn voor verzending hierover is gaan klagen. Zijn instelling zal niet geholpen hebben, nee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik had ook een keer ergens op een site iets besteld een paar dagen voordat ik op reis ging. Was volgens mij bij Bever. Stond op de site dat het binnen 2 dagen zou komen maar dag 3 was het er nog niet. Gewoon vriendelijk gebeld of ze konden zien wanneer het zou komen. Dat konden ze en het zou net te laat komen. Dus gevraagd of ze het konden annuleren en naar een fysieke winkel gegaan om het te kopen.
Deden ze helemaal niet moeilijk over, het ligt denk ik aan je instelling TS.
Het was ook niet de fysieke Bever winkel maar gewoon een complete andere winkel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Deze site heeft geen fysiek punt. Anders zou ik dit zeker voorstellen, en het adres ligt niet in de buurt waar ze vandaan sturen.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Kap. Met. Janken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Nee, je moet pas gaan janken als de termijn verstreken is e niet daarvoor al.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Je had, afhankelijk van waar je woont, inmiddels al drie keer naar een fysieke winkel kunnen rijden om zo'n kaartje te halen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Dus ik moet blij zijn dat ik mijn kaartje nog niet heb?
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef alwaysikke het volgende:
Contact opgenomen met de creditcard maatschappij inmiddels, die storten het bedrag over en gaan een officiele klacht indienen tegen het bedrijf![]()
Ja was inderdaad Track en Trace volgens mij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ze het konden inzien had je blijkbaar pakketpost of Track & Trace of zo iets dergelijks. Het probleem hier is vooral dat noch TS noch de webshop kan weten waar dat kaartje is en TS al binnen de redelijke termijn voor verzending hierover is gaan klagen. Zijn instelling zal niet geholpen hebben, nee.
Je hebt aflevergarantie en een cc maatschappij doet alles eraan zijn reputatie op dit gebied waar te maken. Fijn dat ts wat heeft gehad aan de tip van mij.quote:
Wat zou de wereld toch een fijnere plaats zijn als we mensen zoals jou postnataal kunnen aborteren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef alwaysikke het volgende:
Contact opgenomen met de creditcard maatschappij inmiddels, die storten het bedrag terug en gaan een officiele klacht indienen tegen het bedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag verwachten dat zo'n maatschappij zo'n melding eerst onderzoekt, alvorens een klacht in te dienen en het geld terug te vorderen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je hebt aflevergarantie en een cc maatschappij doet alles eraan zijn reputatie op dit gebied waar te maken. Fijn dat ts wat heeft gehad aan de tip van mij.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:43 schreef hottentot het volgende:
Kan een admin ook kijken welke van de users in dit topic tevens de TS is
Ik heb nu 4 jaar een creditcard, en wist niet eens dat je dit geld kon terug claimenquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je mag verwachten dat zo'n maatschappij zo'n melding eerst onderzoekt, alvorens een klacht in te dienen en het geld terug te vorderen.
Dit is pure onzin.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:33 schreef De_Hertog het volgende:
Je hebt tenslotte zelf voor een verzendmethode zonder enige controle gekozen. Misschien dat ze je uit coulance je geld terug geven, maar dat zijn ze niet verplicht. Tenslotte kan iedereen wel roepen dat een poststuk niet is aangekomen.
Exact hetzelfde zei de CC maatschappij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:46 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit is pure onzin.
Als je wat bestelt ligt het verzendrisico bij de verzender, die moet maar zorgen dat het aankomt en daar bewijs van leveren. Als ze dat niet kunnen dan krijg je een nieuw product of je geld terug.
Wat ben jij een vreselijk verzuurt en naar persoon zeg. Ik hoop dat je met je wereldreis een keer je bagage kwijtraakt of een enorme vertraging oploopt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef alwaysikke het volgende:
Contact opgenomen met de creditcard maatschappij inmiddels, die storten het bedrag terug en gaan een officiele klacht indienen tegen het bedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof er nog steeds niets van. Er staat zelfs in de algemene voorwaarden dat de leverancier nog dertig dagen de tijd krijgt het product te leveren alvorens het geld wordt teruggestort.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:44 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 jaar een creditcard, en wist niet eens dat je dit geld kon terug claimen. Telefoniste vond het heel vervelend en deed geld zo terug storten op CC.
Je hebt gelijk, uiteraard. In dit geval zou ik willen dat het anders was.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:46 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit is pure onzin.
Als je wat bestelt ligt het verzendrisico bij de verzender, die moet maar zorgen dat het aankomt en daar bewijs van leveren. Als ze dat niet kunnen dan krijg je een nieuw product of je geld terug.
30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf vanquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van. Er staat zelfs in de algemene voorwaarden dat de leverancier nog dertig dagen de tijd krijgt het product te leveren alvorens het geld wordt teruggestort.
Dat je naar een fysieke winkel had moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:50 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf van
En het dubbele betalen zekerquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat je naar een fysieke winkel had moeten gaan.
Volledig terecht. Neem je wel op tijd weer een slokje azijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:50 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf van
Prima, aangezien je het altijd terug kunt sturen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:50 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
30 dagen wachten op een sd kaartje, wat vind je daar zelf van
Hetzelfde hier. 2x USB stick besteld, supersnel en correct geleverd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:47 schreef Rectum het volgende:
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met [naam].nl.
Hoe lang wachten vind jij een redelijk tijd op je bestelling?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:05 schreef jroz het volgende:
OMFG wat is TS een triest persoon. Er staat nergens dat je het product binnen 1 - 3 dagen in huis hebt. Als je de maandag meeneemt als dag, dan kan het zelfs zijn dat het product woensdags is verstuurd. Er gaat een hoop fout bij PostNL, dus in en in triest dat je niet even 1 of 2 extra dagen geduld hebt.
Ook meteen dreigen met juridische stappen, meteen je geld terugclaimen bij CC.... wat een faalhaas ben jij TS.
De webshop reageert niet helemaal professioneel door ook te dreigen, maar verder geven hun een bazenreactie.
Wat betreft reviews op Trustpilot. Negatieve reviews zijn niet te verwijderen door een webshop, echter moeten deze wel aan de normale richtlijnen voldoen. Logisch dus dat ze die van jou in twijfel brengen, want je bent een jankbal.
De webshop moet de tijd hebben om het op te lossen als er iets mis gaat. Als ik het risico van verzend-problemen niet wil, ga ik naar een winkel. Ja, het is vervelend als ik iets niet de volgende dag heb, maar ik zou zeker niet zo los gaan op de webwinkel zoals jij dat doet, het is voor hen óók vervelend.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe lang wachten vind jij een redelijk tijd op je bestelling?
Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:26 schreef Messina het volgende:
[..]
De webshop moet de tijd hebben om het op te lossen als er iets mis gaat. Als ik het risico van verzend-problemen niet wil, ga ik naar een winkel. Ja, het is vervelend als ik iets niet de volgende dag heb, maar ik zou zeker niet zo los gaan op de webwinkel zoals jij dat doet, het is voor hen óók vervelend.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:33 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.
Zie je ook aan hun medewerking en oplossond vermogen.
Ik vind het een prima oplossing.quote:Mocht de briefpostzending niet vandaag of morgen
afgeleverd worden, dan mag u deze na uw reis in de gesloten verpakking retoursturen.
Ze vinden jou vooral heel vervelend. En zij zijn niet de enige..quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:33 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.
Zie je ook aan hun medewerking en oplossond vermogen.
Zal wel een verslag worden zonder foto's omdat 'ie geen SD-kaartje meeneemtquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:
Ga je voor ons ook een mooi verslag maken van je wereldreis, dat lijkt me een soort "idiot aboard" te gaan worden.
Grafkneus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:33 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het heel vervelend voor me.
Zie je ook aan hun medewerking en oplossond vermogen.
Doe ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:07 schreef tvanriest het volgende:
Niemand door dat Alwaysonhold en alwaysikke dezelfde persoon zijn? Hij zit gewoon tegen zichzelf te praten.
Kut verkeerde accountquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens.
Groetjes, ouder1
Je had toch voor brievenbuspost gekozen? Die komt niet met de pakketjes mee hoor, die wordt gewoon door de postbezorger bezorgd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:58 schreef alwaysikke het volgende:
Update, ze komen altijd rond dit tijdstip met de postpakketjes. Nog steeds niks binnen. Ik ga dat kaartje dus niet meer krijgen. ( iedergeval nietl deze week)
Wat ik nog wil aankaarten is dat ik reviews heb proberen te plaatsen op trustpilot in uiterst nette taal, en die door de webshop verwijderd zijn. Zo komt de zaak dus aan de positieve reviews, ook nog nooit meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |