abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157507949
Hallo lieve Fokkers,

Ik heb afgelopen maandag een micro sd kaartje besteld bij bovenstaande webshop, en heb nog steeds mijn bestelling niet binnen. Dat is vervelend want ga volgende week op wereldreis.

Vervolgens keurig contact met ze opgenomen per mail, belt de webshop op. Ja we kunnen er niks aan doen, en de POSTNL duurt wel eens 2 weken voor een levering.

Ik zeg vervolgens dat is niet mijn probleem, als het zo slechte leveringsmethode is dan biedt het niet aan denk ik dan. Er staat in mijn bevestiging dat het 2 werkdagen zou duren.

Vervolgens ontstaat er deze mail discussie:

Geachte heer alwaysikke,

Bedankt voor uw bericht.
Zoals diverse keren gemeld is uw reguliere briepost zending maandag 9 november verstuurd.
Mocht het door u opgegeven adres kloppen, dan verwachten wij dat de kaart één dezer dagen
afgeleverd wordt.
Mocht de briefpostzending niet vandaag of morgen
afgeleverd worden, dan mag u deze na uw reis in de gesloten verpakking retoursturen.

We begrijpen dat het een vervelende situatie is. U heeft voor verzending per reguliere briefpost gekozen.
Zoals u kunt begrijpen hebben wij helaas geen controle over de lever betrouwbaarheid van PostNL.
Op ons site vermelden we binnen 2 – 3 dagen. Echter komt het helaas de laatste weken vaker voor dat
de zending soms wel 1 week onderweg is. Dit kan is sommige gevallen, zoals bij u, erg onhandig en vervelend zijn.

Dit schrijf ik terug

Ik heb nog eens wat nagevraagd her en der.

Jullie geven aan dat ik dit kon verwachten die levertijd, dat is JULLIE probleem dat jullie die zendmethode aanbieden. Jullie moeten leveren in de tijd dat jullie aangeven ( 2 tot 3 dagen). Als jullie zo vaak problemen horen over deze zendmethode, waarom bieden jullie dit dan aan? Het verschuilen onder de post methode is lekker makkelijk natuurlijk. Jullie maken van jullie probleem mijn probleem, dat is zoals ik me als klant voel.

Ik ga ook het winkelborg certificaat een klacht indienen over de werkwijze van jullie, en ga verdere stappen ondernemen bij mijn rechtbijstandsverzekering.

U hoort van mij,

alwaysikke

Vervolgens schrijft bovenstaande webshop:

Geachte heer alwaysikke,

Bedankt voor uw bericht.
We geven u geen toestemming onze correspondentie te publiceren.
Mocht u dit wel doen dan zullen we direct juridische stappen ondernemen.
U bent natuurlijk wel geheel vrij om uw mening te geven. Deze zullen wij altijd respecteren.

Wij hopen dat u dezelfde energie en tijd in deze zaak steekt als de zending afgeleverd wordt.
Excuses lijkt me dan op zijn plaats.

We begrijpen voor niet zo goed wat u uiteindelijk wilt bereiken. Tot nu toe alleen maar dreigementen om ons zwart te maken.
Erg jammer. De postzending valt op de mat en allemaal negatieve energie voor niets.

Sta positief in het leven. U gaat op wereldreis. Dit lijkt me iets moois om naar uit te kijken.
Wij verwachten nog steeds een positieve afloop.

Mag dit zomaar wat deze webshop doet?

En wat moet ik doen als ik na maandag middag om 1 uur in de middag te hebben besteld, vandaag nog steeds mijn bestelling niet heb?

gr alswaysikke
Hello!
pi_157507968
Fijn dat je je daarvoor speciaal aanmeldt hier, zeker om nog even de correspondentie te publiceren :')
Ja doei.
pi_157507971
Hoeveel euri gaat het om?
pi_157507982
Lang verhaal. Ts je hebt gelijk, wat die webshop doet mag niet.

Hun maken van hun probleem, jouw probleem. Hoe heb je de bestelling betaald?
Dat dreigen van de shop is natuurlijk onzinnig. Ze voelen nattigheid?
pi_157508059
quote:
1s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Lang verhaal. Ts je hebt gelijk, wat die webshop doet mag niet.

Hun maken van hun probleem, jouw probleem. Hoe heb je de bestelling betaald?
Dat dreigen van de shop is natuurlijk onzinnig. Ze voelen nattigheid?
Ik heb betaald met een CC.
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:37:22 #6
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157508071
quote:
0s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:28 schreef system32 het volgende:
Hoeveel euri gaat het om?
Een sd kaartje kost een paar euro in een fysieke winkel. Dus zeg dat het een kaartje van 32 gig is hebben we het over een euro of 10?
pi_157508085
Je kunt toch zelf kiezen om het aangetekend te laten verzenden. Is het risico die je zelf neemt.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_157508091
Je hebt zelf gekozen voor deze verzendwijze, en het is dus je eigen probleem.
pi_157508094
Als je toch zoiets MOET hebben voor een bepaalde datum, waarom haal je het dan niet in de fysieke winkel of bestel je niet bij betrouwbare websites als coolblue of bol.com?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157508102
quote:
0s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:39 schreef H.FR het volgende:
Als je toch zoiets MOET hebben voor een bepaalde datum, waarom haal je het dan niet in de fysieke winkel of bestel je niet bij betrouwbare websites als coolblue of bol.com?
Klopt, alleen hoorde goede verhalen over de website. Dus niet helaas :')
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:40:38 #11
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157508112
quote:
0s.gif
Dit dus.

Koop lekker in de winkel dan heb je het product direct en hoef je niet speciaal een account te maken om hier te komen janken.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:41:01 #12
343196 RingBewoner
pi_157508116
quote:
0s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:40 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Maar even naar de winkel is dan toch veel praktischer?
pi_157508119
quote:
0s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:40 schreef alwaysikke het volgende:

[..]

Maar hoeveel euro gaat het nou om?
pi_157508126
quote:
0s.gif
Dit.
Deze TS :')
pi_157508144
Ik heb meerdere keren besteld bij deze winkel en louter positieve ervaringen. Ik vind je onnodig wantrouwig richting deze winkel.

Gelijk maar over rechtsbijstand beginnen. Alsof als er iets misgaat het meteen aan die winkel ligt. Zorg er eerst maar eens voor dat je niet op het laatste moment nog dingen moet regelen.

Ik zou in dit geval het kaartje gewoon ergens anders halen en deze terugsturen.
pi_157508154
Even belangrijk punt, als TS met zijn cc heeft betaald kan hij het bij zijn CC maatschappij terug vorderen toch het geld?
pi_157508156
Los van de op zich terechte klacht dat ze hun afspraken niet nakomen en een discussie met je aangaan in plaats van hun excuses aan te bieden.

Tegen een klant als jij hadden ze gewoon moeten zeggen:
Vervelend, onze excuses, ik stel voor dat u hem voor nu ergens anders fysiek haalt en het kaartje dat u bij ons heeft besteld na uw vakantie terugstuurt.

Fijne vakantie,

Gr gr
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157508180
quote:
10s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef H.FR het volgende:
Los van de op zich terechte klacht dat ze hun afspraken niet nakomen en een discussie met je aangaan in plaats van hun excuses aan te bieden.
Ja, ik vind de werkwijze van de shop ook vrij apart. Zo ga je mijn weten niet met klanten om. Ook al zal het om een lullig sd kaartje van een paar tientjes gaan. Het is hun kostwinning.
pi_157508201
quote:
0s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef Multiply het volgende:
Ik heb meerdere keren besteld bij deze winkel en louter positieve ervaringen. Ik vind je onnodig wantrouwig richting deze winkel.

Gelijk maar over rechtsbijstand beginnen. Alsof als er iets misgaat het meteen aan die winkel ligt. Zorg er eerst maar eens voor dat je niet op het laatste moment nog dingen moet regelen.

Ik zou in dit geval het kaartje gewoon ergens anders halen en deze terugsturen.
Je bent ingehuurd door dit bedrijf om dit te posten 😜? Ik zie als ik zoek op het bedrijf alleen maar positieve verhalen idd, zal vast zijn om dat ze zelf die verhalen maken.
pi_157508213
Probleem van ts is wel, stel het kaartje komt volgende week aan en hij is weg..kan hij niks met het kaartje doen. En terug sturen kan dan ook niet meer. Haha.
pi_157508219
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met [naam]

[ Bericht 11% gewijzigd door Nizno op 13-11-2015 15:38:11 ]
pi_157508247
quote:
7s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:47 schreef Rectum het volgende:
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met [naam]
Dat dreigen als webzaak zijnde is not done, dan ben je gewoon niet goed bezig. Stel coolblue ( grotere webzaak) zou dit doen naar hun klanten...zouden ze de deuren kunnen sluiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 13-11-2015 15:38:25 ]
pi_157508249
Ik lees wel wisselende verhalen over de klantenservice, de meesten positief maar ook wat zeer negatief. Zal wel een rotte appel tussen zitten.
pi_157508280
Wat de webshop uit service oogpunt had kunnen doen is een nieuw kaartje versturen met track en trace met spoed, en de andere kaart had ts dan terug kunnen sturen na zijn reis.
Problem solved, in plaats daarvan krijgt ts een klap na van de webwinkel. Tsja.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:53:31 #25
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157508287
quote:
10s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef H.FR het volgende:

Het eerste bericht van de webshop in de OP begint met 'zoals reeds diverse malen gemeld'. Hier is dus al een flinke discussie aan vooraf gegaan, kan goed zijn dat de webshop daar al wel hun excuses heeft aangeboden. De toon van dit bericht ('we begrijpen dat het vervelend is') lijkt daar in ieder geval wel op.
Daarnaast bieden ze inderdaad aan dat TS het kaartje gewoon elders kan halen en na de vakantie terug kan sturen, dus precies wat je voorstelt. Die opmerking over 'correspondentie niet mogen publiceren' is inderdaad een beetje vreemd maar verder zie ik niet in hoe die webshop hier anders had moeten handelen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_157508324
quote:
0s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Het eerste bericht van de webshop in de OP begint met 'zoals reeds diverse malen gemeld'. Hier is dus al een flinke discussie aan vooraf gegaan, kan goed zijn dat de webshop daar al wel hun excuses heeft aangeboden. De toon van dit bericht ('we begrijpen dat het vervelend is') lijkt daar in ieder geval wel op.
Daarnaast bieden ze inderdaad aan dat TS het kaartje gewoon elders kan halen en na de vakantie terug kan sturen, dus precies wat je voorstelt. Die opmerking over 'correspondentie niet mogen publiceren' is inderdaad een beetje vreemd maar verder zie ik niet in hoe die webshop hier anders had moeten handelen.
Niet geheel mee eens, dan laat je je als webwinkel nog niet zo gaan. Klant is koning.
pi_157508366
Update, ze komen altijd rond dit tijdstip met de postpakketjes. Nog steeds niks binnen. Ik ga dat kaartje dus niet meer krijgen. ( iedergeval nietl deze week)

Wat ik nog wil aankaarten is dat ik reviews heb proberen te plaatsen op trustpilot in uiterst nette taal, en die door de webshop verwijderd zijn. Zo komt de zaak dus aan de positieve reviews, ook nog nooit meegemaakt.
Hello!
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:58:44 #28
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_157508369
quote:
7s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik heb ze via postnl laten komen, had ze ook al de volgende dag. Je bent opgelicht.
:o
Bij deze ga ik een klacht indien op het fok forum over dit misverstand :{w
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:00:02 #29
343196 RingBewoner
pi_157508395
quote:
1s.gif
Op vrijdag 13 november 2015 10:50 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dat dreigen als webzaak zijnde is not done, dan ben je gewoon niet goed bezig. Stel coolblue ( grotere webzaak) zou dit doen naar hun klanten...zouden ze de deuren kunnen sluiten.
:').
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:00:04 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157508396
Op de site staat trouwens, zoals wel vaker bij webshops, niets over 'levertijd' maar alleen over verzenden:
quote:
Standaard worden uw bestellingen binnen 1-3 dagen verstuurd. Wanneer dit langer duurt, krijgt u van ons een e-mail met daarin de verwachte leverdatum. Normaliter worden bestellingen tot 17:00 uur nog dezelfde dag verstuurd.
Ze geven dus alleen aan wanneer zij het versturen, niet wanneer je het zou kunnen ontvangen. En daarnaast bieden ze ook Track & Trace verzending en UPS aan dus verder sluit ik me aan bij posters die aangaven dat je ook zelf voor andere verzending had kunnen kiezen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop