Ik heb betaald met een CC.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Lang verhaal. Ts je hebt gelijk, wat die webshop doet mag niet.
Hun maken van hun probleem, jouw probleem. Hoe heb je de bestelling betaald?
Dat dreigen van de shop is natuurlijk onzinnig. Ze voelen nattigheid?
Een sd kaartje kost een paar euro in een fysieke winkel. Dus zeg dat het een kaartje van 32 gig is hebben we het over een euro of 10?quote:
Klopt, alleen hoorde goede verhalen over de website. Dus niet helaasquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:39 schreef H.FR het volgende:
Als je toch zoiets MOET hebben voor een bepaalde datum, waarom haal je het dan niet in de fysieke winkel of bestel je niet bij betrouwbare websites als coolblue of bol.com?
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:39 schreef H.FR het volgende:
Als je toch zoiets MOET hebben voor een bepaalde datum, waarom haal je het dan niet in de fysieke winkel of bestel je niet bij betrouwbare websites als coolblue of bol.com?
Maar even naar de winkel is dan toch veel praktischer?quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:40 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Klopt, alleen hoorde goede verhalen over de website. Dus niet helaas
Maar hoeveel euro gaat het nou om?quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:40 schreef alwaysikke het volgende:
[..]
Klopt, alleen hoorde goede verhalen over de website. Dus niet helaas
Dit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:39 schreef H.FR het volgende:
Ja, ik vind de werkwijze van de shop ook vrij apart. Zo ga je mijn weten niet met klanten om. Ook al zal het om een lullig sd kaartje van een paar tientjes gaan. Het is hun kostwinning.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef H.FR het volgende:
Los van de op zich terechte klacht dat ze hun afspraken niet nakomen en een discussie met je aangaan in plaats van hun excuses aan te bieden.
Je bent ingehuurd door dit bedrijf om dit te posten 😜? Ik zie als ik zoek op het bedrijf alleen maar positieve verhalen idd, zal vast zijn om dat ze zelf die verhalen maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef Multiply het volgende:
Ik heb meerdere keren besteld bij deze winkel en louter positieve ervaringen. Ik vind je onnodig wantrouwig richting deze winkel.
Gelijk maar over rechtsbijstand beginnen. Alsof als er iets misgaat het meteen aan die winkel ligt. Zorg er eerst maar eens voor dat je niet op het laatste moment nog dingen moet regelen.
Ik zou in dit geval het kaartje gewoon ergens anders halen en deze terugsturen.
Dat dreigen als webzaak zijnde is not done, dan ben je gewoon niet goed bezig. Stel coolblue ( grotere webzaak) zou dit doen naar hun klanten...zouden ze de deuren kunnen sluiten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:47 schreef Rectum het volgende:
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met [naam]
Het eerste bericht van de webshop in de OP begint met 'zoals reeds diverse malen gemeld'. Hier is dus al een flinke discussie aan vooraf gegaan, kan goed zijn dat de webshop daar al wel hun excuses heeft aangeboden. De toon van dit bericht ('we begrijpen dat het vervelend is') lijkt daar in ieder geval wel op.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef H.FR het volgende:
Los van de op zich terechte klacht dat ze hun afspraken niet nakomen en een discussie met je aangaan in plaats van hun excuses aan te bieden.
Niet geheel mee eens, dan laat je je als webwinkel nog niet zo gaan. Klant is koning.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het eerste bericht van de webshop in de OP begint met 'zoals reeds diverse malen gemeld'. Hier is dus al een flinke discussie aan vooraf gegaan, kan goed zijn dat de webshop daar al wel hun excuses heeft aangeboden. De toon van dit bericht ('we begrijpen dat het vervelend is') lijkt daar in ieder geval wel op.
Daarnaast bieden ze inderdaad aan dat TS het kaartje gewoon elders kan halen en na de vakantie terug kan sturen, dus precies wat je voorstelt. Die opmerking over 'correspondentie niet mogen publiceren' is inderdaad een beetje vreemd maar verder zie ik niet in hoe die webshop hier anders had moeten handelen.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb ze via postnl laten komen, had ze ook al de volgende dag. Je bent opgelicht.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dat dreigen als webzaak zijnde is not done, dan ben je gewoon niet goed bezig. Stel coolblue ( grotere webzaak) zou dit doen naar hun klanten...zouden ze de deuren kunnen sluiten.
Ze geven dus alleen aan wanneer zij het versturen, niet wanneer je het zou kunnen ontvangen. En daarnaast bieden ze ook Track & Trace verzending en UPS aan dus verder sluit ik me aan bij posters die aangaven dat je ook zelf voor andere verzending had kunnen kiezen.quote:Standaard worden uw bestellingen binnen 1-3 dagen verstuurd. Wanneer dit langer duurt, krijgt u van ons een e-mail met daarin de verwachte leverdatum. Normaliter worden bestellingen tot 17:00 uur nog dezelfde dag verstuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop