Ah... excuses.quote:Op vrijdag 13 november 2015 01:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Also, waarom zou Lockerbie de reden zijn voor een hijack alarm? That doesn't seem right.
Enig idee hoe dat systeem heet? Ik zou daar graag meer over willen weten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 01:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah... excuses.
Bedoelde ivm eerdere kapingen die hadden plaatsgevonden. Men had in ieder geval al standaard hijack-alarmen ingebracht in ieder vliegtuig welke de piloten verplicht zijn onder wat voor omstandigheden dan ook direct op de knop te drukken.
Zou niet weten hoe het heet, maar zou zeer gemakkelijk te activeren moeten zijn door de piloten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 01:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat systeem heet? Ik zou daar graag meer over willen weten.
Volgens jouw link, en wikipedia, moet je de code 7500 intypen, niet een speciale knop tegen hijackings induwenquote:Op vrijdag 13 november 2015 01:52 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het heet, maar zou zeer gemakkelijk te activeren moeten zijn door de piloten.
(de knop ervoor zou op de stuurknuppel zitten)
http://www.democraticunde(...)ll&address=125x39597
====================================
Plane accidentally sends out a hijacking signal after pilot presses wrong button forcing ground crew into state of emergency
http://www.bbc.com/news/world-asia-27154139
====================================
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, ben zelf geen piloot , echter denk wel dat ze het vrij eenvoudig gemaakt zullen hebben, daar er tijdens een hijack geen tijd is om gecompliceerde codes/toestanden in te voeren. Net zo makkelijk als een alarmsysteem in een bank zeg maar, waarbij men een knop onder de counter heeft om de politie te waarschuwen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens jouw link, en wikipedia, moet je de code 7500 intypen, niet een speciale knop tegen hijackings induwen
Nou nee dus, je moet of 7500 intypen, of de code 7500 doorgeven met woorden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, ben zelf geen piloot , echter denk wel dat ze het vrij eenvoudig gemaakt zullen hebben, daar er tijdens een hijack geen tijd is om gecompliceerde codes/toestanden in te voeren. Net zo makkelijk als een alarmsysteem in een bank zeg maar, waarbij men een knop onder de counter heeft om de politie te waarschuwen.
Jawel... slechts met 1 druk op de knop wordt het alarm geactiveerd, check maar:quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou nee dus, je moet of 7500 intypen, of de code 7500 doorgeven met woorden.
Niet heel vreemd dat het toen niet gemakkelijker was aangezien hijacks tot dan toe altijd hostage situaties waren, waarbij het in ieders belang was dat het vliegtuig veilig zou landen.
Derde zin in de headline, nog voor het artikel begint...quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jawel... slechts met 1 druk op de knop wordt het alarm geactiveerd, check maar:
Plane accidentally sends out a hijacking signal after pilot presses wrong button forcing ground crew into state of emergency
http://www.dailymail.co.u(...)state-emergency.html
Weet niet precies hoe ze op die code '7500' zijn gekomen...
Nee, dat is niet met 1 druk op de knop. Dat gaat om de transponder code (SQUAWK), en dat moet je op een controle paneel intikken. Staat zelfs in je eigen link...quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jawel... slechts met 1 druk op de knop wordt het alarm geactiveerd, check maar:
Plane accidentally sends out a hijacking signal after pilot presses wrong button forcing ground crew into state of emergency
http://www.dailymail.co.u(...)state-emergency.html
Weet niet precies hoe ze op die code '7500' zijn gekomen...
Ah.. die had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Derde zin in de headline, nog voor het artikel begint...
Met een stanley mes kan je natuurlijk met gemak dreigen iemand te vermoorden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah.. die had ik niet gezien.
Ok, zou een goede verklaring zijn waarom de piloten wellicht de tijd niet hebben gehad van alle 4 (!) de vliegtuigen om het alarm te activeren. Overigens werden deze piloten overmeesterd met stanleymesjes... ook wel een apart gegeven vond ik dat dat zo gemakkelijk gegaan is daarmee om al die pilotencrews daarmee te overmeesteren.
Het blijft vaag hoe men met 'stanleymesjes' 4 vliegtuigen heeft kunnen kapen, zonder 1 hijack-alarm. Vreemd trouwens dat er zogenaamd ook telefoongesprekken werden gevoerd tussen passagiers en familieleden, terwijl in een vliegtuig helemaal geen bereik.is op die hoogte.quote:Op vrijdag 13 november 2015 05:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Met een stanley mes kan je natuurlijk met gemak dreigen iemand te vermoorden.
dingen zijn scherp en in sommige gevallen hadden ze er al mensen mee vermoord,.
Lastige is dat er moeilijk achterhaald kan worden wat zich exact in een cockpit heeft afgespeeld.
Tegenwoordig zijn veel dingen verboden, aanstekers etc zals niet zo gek met simpele dingen kan je al een dodelijk wapen maken.
Een passagier of een stewardes gijzelen dreigen met andere mensen te vermoorden en zo de macht in het vliegtuig overnemen.
hierboven zijn maar 2 foto's je hebt er geen tijdstip bij staan kan ook van dagen later zijn.
http://www.911research.wt(...)photos/pacrater.html
zal straks wat meer bij pakken.
Het is een negencijferige draaiknop die je heen en weer moet draaien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 02:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens jouw link, en wikipedia, moet je de code 7500 intypen, niet een speciale knop tegen hijackings induwen
Het zijn piloten he geen CIA of FBI of politie agenten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 05:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het blijft vaag hoe men met 'stanleymesjes' 4 vliegtuigen heeft kunnen kapen, zonder 1 hijack-alarm. Vreemd trouwens dat er zogenaamd ook telefoongesprekken werden gevoerd tussen passagiers en familieleden, terwijl in een vliegtuig helemaal geen bereik.is op die hoogte.
mooi plan.quote:Een groeiende groep binnen het Pentagon, het Amerikaanse leger en andere overheidsorganisaties zijn in de laatste fase van voorbereiding om o.a. kopstukken zoals Bush, Cheney en Rumsfeld in de boeien te slaan.
Het gedetailleerde massa-arrestatieplan is in 2012 voor het eerst naar buiten gebracht door onderzoeksjournalist David Wilcock en klokkenluider Drake Bailey en wordt aangeduid als ‘The Plan’. Wij noemen het hier ‘Het Plan’. Het Plan omvat echter veel meer dan alleen de arrestaties van de daders achter 9/11. Het betreft ook de arrestatie van President Obama, vrijwel de gehele Amerikaanse regering, topbankiers, topambtenaren bij overheidsorganisaties zoals de CIA, NSA, FBI, NASA, corrupte rechters, etc.
De grootsheid en implicaties van ‘Het Plan’, wekken in eerste instantie de indruk van een fantasieverhaal in de categorie ‘wishful thinking’. Maar als men de achtergrond van dit massa-arrestatieplan bestudeerd, moet men concluderen dat dit een bloedserieus plan is dat niet alleen tot in de kleinste details is uitgewerkt, maar ook in het grootste geheim is voorbereid en binnenkort tot werkelijkheid gaat komen…
[..]
Amerikaanse generaals ontdekten dat ze steeds weer verraden werden en uit onderzoek bleek dat het de Verenigde Naties waren die de Amerikanen verraadden. Aangezien men zou verwachten dat de VN een bondgenoot van de VS zou zijn, bleek hieruit dat wereldpolitiek en oorlogen schimmiger in elkaar zitten dan op het eerste gezicht lijkt. Corrupte VN-leden en corrupte Amerikaanse generaals bleken achter de schermen een duistere agenda te hebben die niet bepaald in het belang was van de Amerikaanse soldaten. Amerikaanse generaals, behorende tot de Positieve Militairen (eerlijke militairen die het Amerikaanse volk willen beschermen en trouw blijven aan de grondwet), zijn deze gebeurtenissen gaan rapporteren en documenteren.
bron
Dat klinkt wel een beetje eng en heel erg NWO Lambiekje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef Lambiekje het volgende:
Ze mogen ook wel meteen de arrestabele domme sukkels arresteren die in de officiele versie geloven.
Hear hear lichtkogel! Laat je niet wegdrummen door dat volk wat hier alleen komt om tegenwicht te bieden aan die "conspiracy gekkies". Hele goeie punten die je maakt. Dat punt mbt het alarm wist ik nog niet. Inderdaad weer een raar punt erbij dat in geen enkel van de 4 vliegtuigen het alarm is gebruikt. En dat er inderdaad niks is vrij gegegven van de black boxen van de vier vliegtuigen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 05:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het blijft vaag hoe men met 'stanleymesjes' 4 vliegtuigen heeft kunnen kapen, zonder 1 hijack-alarm. Vreemd trouwens dat er zogenaamd ook telefoongesprekken werden gevoerd tussen passagiers en familieleden, terwijl in een vliegtuig helemaal geen bereik.is op die hoogte.
Maar waar haal je die wijsheid vandaan? Mobiel bellen is namelijk (bij een aantal maatschappijen) toegestaan. Sommige vliegtuigen hebben eigen zend en ontvangst stations aan boord, maar 'van buitenaf' is ook zeker mogelijk. Dit kan alleen interfereren met andere systemen aan boord.quote:Op vrijdag 13 november 2015 05:11 schreef Lichtkogel het volgende:
terwijl in een vliegtuig helemaal geen bereik.is op die hoogte.
Het is natuurlijk wel weer wachten op "het uur van de waarheid" , verwacht niet dat 1 van ons dit uur ooit nog mee gaat maken en eventuele kleinkinderen ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
Klinkt ook als een militaire coup! Ik weet niet of je daar nou zo enthousiast van moet worden. En ook hier weer, eerst zien, dan geloven.
Ik neem het in ieder geval met een korreltje zout; ongeveer ter grote van de ijsberg die de Titanic deed zinken.
Nu wel, maar in 2001?quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar waar haal je die wijsheid vandaan? Mobiel bellen is namelijk (bij een aantal maatschappijen) toegestaan. Sommige vliegtuigen hebben eigen zend en ontvangst stations aan boord, maar 'van buitenaf' is ook zeker mogelijk. Dit kan alleen interfereren met andere systemen aan boord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |