abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 november 2015 @ 17:24:40 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157494955
Mensen, ik ben heel dom geweest. Zonder het te beseffen heb ik dekbedovertrekken besteld bij een webshop waar ik nota bene enkele jaren geleden een verschil van mening mee heb gehad. En wel om hetzelfde als wat me nu ook weer gebeurd is. Grrrrrrettttttttttttttttttttttttttverrrrdrieeee.

Wat is het geval? Ik heb vier overtrekken besteld, waarvan één dubbel. Deze dubbele, en een andere enkele, lijken qua kleur niet, met nadruk op niet, op de afbeelding op het web, noch op de afbeelding op de verpakking. Zie de foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar jaar geleden had ik dus hetzelfde probleem bij dezelfde webshop. Ja, ik ben dom, dat weet ik. Gewoon totaal niet meer aan gedacht. Destijds heb ik een klacht ingediend en gezegd: graag de kosten terug voor het terugsturen van deze dekbedovertrekken. Dit hebben ze geweigerd.

Ik heb dit keer nog zó bij de bestelling neergezet: "Wilt u goed kijken of de overtrekken overeenkomen met de foto's!" Dat heb ik dus voor niets gevraagd.

Net was het vóór zessen, ik denk, eens kijken of ik ze nog verbaal tegen de muur kan spijkeren via de telefoon maar er werd niet opgenomen. Dat wordt dus morgen!

U voelt 'm al aankomen: ook dit keer worden de retourkosten niet vergoed. Maar ze komen wel her en der op het web, want ik ben 't nu wel zat!!
pi_157494983
En die webshop is?
pi_157495014
Boeiend :') jij zet midden in de nacht de wekker om even naar je grote fap doek te kijken :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_157495030
Retourkosten kan je dmv de Consumentenbond terugkrijgen, dacht ik.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_157495058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:29 schreef BlazingV2 het volgende:
Retourkosten kan je dmv de Consumentenbond terugkrijgen, dacht ik.
Die kun je daar declareren ofzo?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_157495076
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Die kun je daar declareren ofzo?
Die hebben natuurlijk "speciale" banden.
  donderdag 12 november 2015 @ 17:32:12 #7
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_157495084
Lig je niet voornamelijk met je ogen dicht onder zo'n ding?
pi_157495109
+1 zelfkennis btw.
Alleen jammer dat je te dom bent om er iets mee te doen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 12 november 2015 @ 17:33:28 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157495114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:26 schreef hoas het volgende:
En die webshop is?
Ik ben aan het navragen of ik die hier mag noemen.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:28 schreef Geerd het volgende:
Boeiend :') jij zet midden in de nacht de wekker om even naar je grote fap doek te kijken :')
Huh?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:32 schreef Woelwater het volgende:
Lig je niet voornamelijk met je ogen dicht onder zo'n ding?
:D
pi_157495123
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Die kun je daar declareren ofzo?
Don't quote me on it, maar als je lid bent zou je bij hun de klacht neer kunnen leggen.
Consumentenbond kan het dan voor je proberen, als het niet lukt staan ze slecht bij de Consumentenbond in het boekje en kan jij er voor kiezen om het via de rechter doen.
Als je dat doet krijg je juridische hulp van hun, maar je moet er wel voor betalen. Anders vergoeden ze het zelf.

Dat is mij iig verteld, geen idee of het in praktijk ook zo is.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_157495129
Over smaak valt niet te twisten, kuch kuch
pi_157495148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik ben aan het navragen of ik die hier mag noemen.

[..]

Huh?

[..]

:D
Dat dus je slaapt toch ?? Ga je je tijd een beetje verspillen met zooi heen en weer sturen, gaat allemaal af van je netto bier drink tijd
Ik zwaai naar dieren.
pi_157495150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:33 schreef BlazingV2 het volgende:

Dat is mij iig verteld, geen idee of het in praktijk ook zo is.
Ok.
Geloof je ook in sprookjes?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 12 november 2015 @ 17:36:08 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157495161
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat dus je slaapt toch ?? Ga je je tijd een beetje verspillen met zooi heen en weer sturen, gaat allemaal af van je netto bier drink tijd
Zo denken mannen! Ik ben geen man.
pi_157495177
Net goed :D
pi_157495185
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zo denken mannen! Ik ben geen man.
Ohw!! Ik zit mobie kon ik niet zin Maare heb je al een vriendje ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157495193
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zo denken mannen! Ik ben geen man.
Pics van je geen manlijkheid
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_157495231
Wees blij.
pi_157495348
Retour verzending kosten kun je wettelijk niet terug krijgen, wat ze wettelijk wel verplicht zijn, is de verzendkosten te vergoeden, tenzij die natuurlijk gratis was. ^O^
Ja, doei.
pi_157495413
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:45 schreef KanaalBoot het volgende:
Retour verzending kosten kun je wettelijk niet terug krijgen, wat ze wettelijk wel verplicht zijn, is de verzendkosten te vergoeden, tenzij die natuurlijk gratis was. ^O^
Je gaat akkoord met HUN voorwaarden. Als daar verzendkosten in vermeld staan, ben je gewoon je geld kwijt hoor :')

En ga niet janken om die ¤4
pi_157495451
De tering, mag dan wel dom zijn om er weer te bestellen, maar dat kleurverschil valt eigenlijk gewoon niet goed te praten :')
pi_157495481
Maar goed, een terechte klacht.
pi_157495532
Staat zeker tevens in die voorwaarden dat je niet mag zeiken als de dekbedovertrekken die je krijgt verschillend zijn van die op de foto's :')

Ik zou zeggen, molotovje of een D-dos.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_157495599
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Je gaat akkoord met HUN voorwaarden. Als daar verzendkosten in vermeld staan, ben je gewoon je geld kwijt hoor :')

En ga niet janken om die ¤4
Je kunt alles in je voorwaarden opnemen, maar dat is niet per definitie rechtsgeldig als het tegen de wet ingaat natuurlijk.
Over de verzendkosten, dit is opgenomen in de wet koop of afstand. Ik dacht dat de webshop het betaalde bedrag + eventuele verzendkosten dient te retourneren binnen 14 dagen.
¤4 of niet, ze dienen het terug te betalen ^O^ in geval van TS, waar ze flink genakt wordt, zou ik elke cent terug eisen.
Ja, doei.
  donderdag 12 november 2015 @ 18:02:26 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157495663
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:45 schreef KanaalBoot het volgende:
Retour verzending kosten kun je wettelijk niet terug krijgen, wat ze wettelijk wel verplicht zijn, is de verzendkosten te vergoeden, tenzij die natuurlijk gratis was. ^O^
Het gaat er niet om wat wettelijk is, het gaat erom dat je geen rommel moet sturen en de ander ook nog met de verzendkosten opzadelt. Heen én weer dan.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Je gaat akkoord met HUN voorwaarden. Als daar verzendkosten in vermeld staan, ben je gewoon je geld kwijt hoor :')

En ga niet janken om die ¤4
Is geen 4 euro, is 4 euro plus 7 euro retourkosten. En waarvoor? Voor rommel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')