Hallo, na wat googlen kwam ik hier op De China Shop uit en ik heb een vraagje over een drone en het bestellen ervan.
Ik wil graag de Cheerson CX 20 bestellen
http://www.banggood.com/C(...)er-RTF-p-932145.html voor ¤220 euro alleen snap ik niet helemaal wat de bijkomende kosten zijn. Want soms moet dat wel en soms moet dat niet en ik snap niet of ik nou wel of niet bijkomende kosten moet betalen. En hoeveel dat wel niet kan worden.
Ook las ik elders in een topic toen ik over de douane aan het lezen was dat
banggood prijskaartjes op dozen kan plakken zodat je deze kosten niet krijgt, hoe benader ik hun daarover?
GC / [Chinese Webshops] Topic #344 Met een quadcopter als 1 cent deal! of begrijp ik dat verkeerd? Wat bedoelt die laatste met een label erop zetten?
Ik vind 220 euro wel een mooie prijs maar ja als ik dat bestel en een paar weken moet wachten en opeens 100 euro bij moet betalen dan wordje niet blij natuurlijk. Ik wil best wel een tientje of zelfs twee tientjes meer lappen maar als het echt bijna 33% zo duur wordt dan houdt het snel op.
Alvast bedankt voor de hulp!
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.