Daar heb je radio voor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:21 schreef lord_bono het volgende:
Hoe krijgen jullie meer mensen naar een settlement? Heb voldoende resources etc maar blijft op 6 steken
Als het even langzaam gaat als bij FO Shelter kan je eeuwig wachten ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog lijkt het als of er niet meer mensen komen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 14:33 schreef SoldMayor het volgende:
Is er een optie om te zien hoeveel xp een bepaald level heeft en hoeveel je nog moet halen voor het volgende level? Want nu zie je alleen die balk maar niks in cijfers.
Wat is belangrijk voor je in een spel? De shooter elementen of vind je sandbox afstruinen en een verhaal spelen ook erg leuk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:03 schreef warp995 het volgende:
Zit te denken om Fallout 4 te halen, heb het derde deel niet gespeeld.
Ben er alleen bang voor dat ik voor zo'n game niet het geduld hebt, maar aan de andere keer is het weer eens wat anders dan CoD en al helemaal omdat ik aan de laatste 2 delen niet veel aan vond.
Vind vooral de setting en het verhaal heel erg tof in Fallout. Ik zoek vooral avontuur in een game, enige waar ik bij Fallout bang voor ben is dat het veel lopen, dingen zoeken en verzamelen is. En misschien ook ingewikkeld door de vele opties die er zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is belangrijk voor je in een spel? De shooter elementen of vind je sandbox afstruinen en een verhaal spelen ook erg leuk.
Als shooter is Fallout 4 net iets beter dan matig.
Mensen die in deze tijd nog klagen dat games ingewikkeld zijnquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:09 schreef warp995 het volgende:
[..]
Vind vooral de setting en het verhaal heel erg tof in Fallout. Ik zoek vooral avontuur in een game, enige waar ik bij Fallout bang voor ben is dat het veel lopen, dingen zoeken en verzamelen is. En misschien ook ingewikkeld door de vele opties die er zijn.
Ik heb toch nooit Fallout gespeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen die in deze tijd nog klagen dat games ingewikkeld zijnKOM OP MAN.
Excuses, dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:19 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit Fallout gespeeld.
Dat is wel een terechte angst hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:09 schreef warp995 het volgende:
[..]
Vind vooral de setting en het verhaal heel erg tof in Fallout. Ik zoek vooral avontuur in een game, enige waar ik bij Fallout bang voor ben is dat het veel lopen, dingen zoeken en verzamelen is. En misschien ook ingewikkeld door de vele opties die er zijn.
Absoluut, vooral met bloody mess.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:20 schreef RickoKun het volgende:
Heb t spel al gekocht maar niet gespeeld nog. Zijn er weer mooie gorey animaties met VATS
Bloody Mess kies ik niet meer, want vaak als je die dikke skills en wapens hebt dan knal je die hoofden etc. Toch vaak in duizenden stukjes.quote:
Bloody Mess betekent ook +5% damage tegen alle enemies he.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bloody Mess kies ik niet meer, want vaak als je die dikke skills en wapens hebt dan knal je die hoofden etc. Toch vaak in duizenden stukjes.
Doet me ineens denken aan Soldier of Fortune 2, waar je die schedelpan haast chirurgisch kon ontleden.
Oh ja! Is ook zo. Was met FO1 en 2 niet zo, zit ik nog een beetje vast in.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bloody Mess betekent ook +5% damage tegen alle enemies he.
Ah oke thanks, dat is wel fijn idd, een probleem minder. Zou je de game aanraden aan iemand die deel 3 niet gespeeld heeft? Is het verder ingewikkeld met dingen zelf uitzoeken, zoals je hele inventory. Heb vaak dat als ik in games veel scrap verzamel dat ik geen idee heb wat ik ermee moetquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte angst hoor. Veel lopen (overal waar je al geweest ben heeft ook een fast travel optie overigens) en op een gegeven moment heb je kans dat je inderdaad in elke kast rond gaat snuffelen en alles bij elkaar hamstert. Maaaar, het is nu wel zodanig makkelijk dat je alleen maar met je muis op een kist hoeft te wijzen en dan zie je zonder aanklikken al wat er in zit en dan hoef je alleen nog maar 'r' te spammen en heb je alles. Dus het is niet heel tijdrovend.
Zou de game wel aanraden ook al heb je deel 3 niet gespeeld, alleen wordt het inderdaad niet geweldig uitgelegd allemaal. Je moet geduld hebben om uit te zoeken hoe alles precies werkt en om eraan te wennen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:35 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ah oke thanks, dat is wel fijn idd, een probleem minder. Zou je de game aanraden aan iemand die deel 3 niet gespeeld heeft? Is het verder ingewikkeld met dingen zelf uitzoeken, zoals je hele inventory. Heb vaak dat als ik in games veel scrap verzamel dat ik geen idee heb wat ik ermee moet. Of zoals zulke problemen die Indiaantje89 ook heeft.
het is makkelijk te spelen maar moeilijk (of onoverzichtelijk) als je te veel tegelijkertijd wil doen. maar het grote voordeel tegenover de oude delen is juist dat je de settlements kan bouwen en al je junk kan je dan in de settlement flikkeren, doe je het tenminste nog ergens voor en vanuit daar kan je doen en laten wat je wil met die dingen. Zo lang je maar niet ook armor en wapens die je wel wil houden erbij gooit want dat wordt dan ook op een gegeven moment opgevroten door je settlement.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:35 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ah oke thanks, dat is wel fijn idd, een probleem minder. Zou je de game aanraden aan iemand die deel 3 niet gespeeld heeft? Is het verder ingewikkeld met dingen zelf uitzoeken, zoals je hele inventory. Heb vaak dat als ik in games veel scrap verzamel dat ik geen idee heb wat ik ermee moet. Of zoals zulke problemen die Indiaantje89 ook heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |