Je hebt wel een fatsoenlijke aanhanger nodig als daar een m3 zand in moet, dat weegt wel wat.quote:Op donderdag 12 november 2015 07:40 schreef Barrah het volgende:
Ik ken adresjes waar een kuub zand 15 euro kost. Bij kleine hoeveelheden (minder dan 5 kuub) betaal je voornamelijk de transportkosten, die al gauw 25-50 euro per vracht bedragen. Uiteindelijk maakt het dus weinig uit wie het levert. Halen is verreweg het goedkoopst bij kleine hoeveelheden.
Zand laten bezorgen als je op rottumerplaat woontquote:Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef bleiblei het volgende:
Als je op Rottumerplaat woont waarschijnlijk duurder.
quote:Op donderdag 12 november 2015 10:06 schreef Makrolon het volgende:
Als je t zelf met een kruiwagen ophaalt, minimaal 1 rug
Serieus?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef Geerd het volgende:
Wat is het verschil tussen zand en grond ??
Zand= geelquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef Geerd het volgende:
Hier de tuinman laatst bezig begon over grond weghalen en 2m3 zand
Wat is het verschil tussen zand en grond ?? Voor mij is het 1 pOt nat geeft allebei een tering bende in huis
TS geeft ook niet aan waar ie woont, maar vraagt wat we betalen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat is natuurlijk geheel regioafhankelijk ludolf.
Jij en ik wonen op het platteland gebied waar veel loonbedrijven en zandafgravingen zijn, daar is het natuurlijk goedkoper.
Als je het in een nieuwbouwwijk in de randstad moet laten bezorgen is dat uiteraard duurder.
Goed zo, jij snapt emquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zand laten bezorgen als je op rottumerplaat woont
Echt waar? Met een goed verhaal kun je dat voor ¤70/kuub verkopen dusquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Hollands zand ja, voor in de paardenbak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |