abonnement Unibet Coolblue
pi_448026
koen zet sandra op de bank
aminata --------zoe
zoe ------------aminata
mariska --------nancy
nancy ----------zoe
bart -----------aminata
hans -----------zoe

het gaat tussen zoe en sandra en aminata
zeg het maar

pi_448049
aminata moet weg
omdat ze met een doel in de bus is gegaan waar de bus niet voor is
het is om een leuk programma te maken en niet om geld te verdienen voor je familie in senegal (hoe nobel ook)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 november 2000 @ 21:57:24 #3
862 Arcee
Look closer
pi_448053
Zoë blijft, 't zal tussen Aminata en Sandra gaan.

Wie waren eik de 3 populairsten? Heb ik ff gemist...

Zou wel eens stunt zijn als Sandra eruit moest. Dan krijgt Koen wel héél sterk 't gevoel dat-ie 't programma in handen heeft.

  dinsdag 7 november 2000 @ 10:26:59 #4
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_449106
Get rid of the -she shinks she's an american girl with balls- AMINATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Rausch.
En snel een beetje.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_449135
fuck Zoë STOMME MUTS en dat geldt ook voor iedereen die vindt dat aminata er uit moet, eikels
uit
  dinsdag 7 november 2000 @ 11:04:10 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_449152
Oh oh ik ben een stomme muts een eikel wat erg ik moet er bijna van huilen!!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_449156
quote:
Op 07 november 2000 11:04 schreef BadGirl het volgende:
Oh oh ik ben een stomme muts een eikel wat erg ik moet er bijna van huilen!!


ga jij maar lekker woelen trut
uit
pi_449238
Laat Sandra aub uit de bus verwijderd worden, wat een drama dat kind....en als ik dan toch bezig ben, Mariska mag voor mij ook vertrekken, het is gewoon niet leuk meer om naar zo'n dom persoon te kijken.
  dinsdag 7 november 2000 @ 12:23:15 #9
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_449275
quote:
Op 07 november 2000 11:06 schreef dalai het volgende:
ga jij maar lekker woelen trut
* BadGirl giechelt hysterisch

WHOEAAAHHH........

Ik kan om zielepieten als jij alleen maar lachen!!!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_449476
Dalai evil sister van Koen zeker?
Try anything once, twice to be sure
  dinsdag 7 november 2000 @ 14:14:57 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_449485
Haha.... met de nadruk op sister!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_450080
Laat alsjeblieft Zoe vertrekken!!!!!!
Ze is gepikeerd als Aminata haar nomineert, terwijl ze zelf Aminata al 4 keer heeft genomineerd! En ook om een totaal banale reden. Who cares om wat voor reden!
Zoe is ontevreden en saai. Aminata is ook niet de allerlevendigste, dat geef ik ruiterlijk toe, maar ze trekt het gemiddelde IQ in de bus met tientallen punten omhoog!
Ik vind dat alle Zoe-haters moeten samenspannen om Zoe uit de bus te krijgen!
Wie begint er de website, dan zorg ik wel voor de bezoekers!!!
IK BEN HET ZAT DAT STEEDS DE NORMALE MENSEN DE BUS UIT MOETEN EN DE NEPPERS BLIJVEN ZITTEN!
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
  dinsdag 7 november 2000 @ 17:33:44 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_450112
quote:
Op 07 november 2000 17:18 schreef Phil het volgende:
IK BEN HET ZAT DAT STEEDS DE NORMALE MENSEN DE BUS UIT MOETEN EN DE NEPPERS BLIJVEN ZITTEN!
Hallo? Volgens mij is het om het even... Katty en Audrey waren de normalen, maar Ruth en Richard NORMAAL???

Doe effe normaal (of ga je je dan net zo gedragen als Richard? )

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_450441
beste verbal,
als het serieus bedoeld is om een anti-Zoe site te promoten,wil ik er wel een in elkaar timmeren,met alle liefde.God,wat heb ik een hekel aan die BITCH.Laat het even weten en de website is er!
pi_450492
quote:
Op 07 november 2000 17:18 schreef Phil het volgende:
Aminata is ook niet de allerlevendigste, dat geef ik ruiterlijk toe, maar ze trekt het gemiddelde IQ in de bus met tientallen punten omhoog!
bij de anderen kan je geen iq meten
althans geen positief iq
  dinsdag 7 november 2000 @ 22:10:03 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_450812
quote:
Op 07 november 2000 20:03 schreef gino07 het volgende:
beste verbal,
als het serieus bedoeld is om een anti-Zoe site te promoten,wil ik er wel een in elkaar timmeren,met alle liefde.God,wat heb ik een hekel aan die BITCH.Laat het even weten en de website is er!
Ik heb het toch nergens over Zoë?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_451157
yep badgirl sorry voor mijn hoofdletters en commas lol die ik dus niet typ maar jij begrijpt me er is niemand in de wereld slechter als koen alleen zijn evil sister
Try anything once, twice to be sure
  woensdag 8 november 2000 @ 07:27:31 #18
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_451680
van mij mag die zelfingenomen Ami-huppel-bitch vertrekken
pi_451974
Laat maar komen, die site van Zoe!
Ik ben er helemaal voor. Ga ik wel aan de slag om mensen op die site te krijgen (als de site er eenmaal is...)!

En ik moet inderdaad toegeven dat met het wegstemmen van Ruth een van de idioten het veld moest ruimen...
Dat is tenminste iets!

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
  woensdag 8 november 2000 @ 11:37:47 #20
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_452193
Nu vermoedt zoe weer een complot van DE BELGEN tegen haar, nooit gehoord van
"wie haat zaait, oogst haat ?!"

EEN ANTI-ZOE& BART SITE IS WHAT WE NEED !!!!(zet daar Bart trouwens ook maar bij, wat een ruggegraatloze gluiperd is dat ook !!)

pi_452372
Oke, ik ben om. Ook van mij mag Zoe nu vertrekken i.p.v. Aminata (die mij al gedurende weken mateloos irriteert vanwege haar hooghartige, zelfingenomen opstelling, zonder nou iets echt toe te voegen aan het programma).
Jajoersheid is nog irritanter dan hooghartigheid en wat is die Zoe een afhankelijk jaloers vrouwtje zeg! Ook het geklit met Bart begint me enorm de keel uit te hangen.. (net als die Kim en Georgie uit BB2 aaaaaaaarchhhhhhhh ).
Prima als mensen een stelletje willen vormen, maar ga dan aub ergens prive lopen klitten, hangen en soppen met elkaar. TOTAAL oninteressant voor derden. (Verbal, hier is er nog 1 die walgt van het banale niveau van de zgn. sex-in-de-bus).
Bovendien kan ik niet tegen die afhankelijkheid . Je 'geluk' een beetje gaan lopen ophangen aan anderen is m.i. zo'n beetje het stomste wat je kunt doen in je leven.. En dat Zoe niet zonder een HEM kan, ook al heeft ze een vriend buiten de bus, is inmiddels wel duidelijk. Zie haar spastische reacties op andere vrouwen die eventueel (nota bene!) naar haar 'bezit' meedingen.

Tot voor kort kon Zoe nog op mijn 'steun' rekenen. Inmiddels mag ze er nu als eerste uit .

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_452540
dag mensen,ik ben begonnen aan de anti zoe site ,morgen meer info
pi_454167
GO GO GO Gino!

Met een beetje geluk kunnen we haar er maandag nog uitwerken!

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
  donderdag 9 november 2000 @ 10:47:05 #24
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_454288
Ik vind het koppel Bart-Zoe ook wel iets weghebben van Beaviss (Zoe) en Butthead (Bart), gisteren nog de dialoog tussen Bart en Aminata gezien ?
B- "Ik heb je genomineerd omdat je de hele week een boekje zat te lezen"
A- Dat is onzin, Bart
B-"Ik heb je genomineerd omdat je vorige week zei dat Zoe jou als concurrente zag"
A-Dat is onzin, Bart
B-"Ik heb je genomineerd omdat je risicoloos gedrag vertoont" (deze heeftie nog van Ruth)
A- Over welke risico' s heb je het ?
B- "uhhhhh...kheb geen zin me te verdedigen"

Kortom Bart durfde niet de waarheid te zeggen " ik heb je genomineerd omdat Zoe dat het liefste heeft!!!"

Wat een malloot, zeg, die Bart en wat knap van Aminata dat ze hem zo beheerst ff door de mand liet vallen, Aminata heeft grote klasse !!!

  donderdag 9 november 2000 @ 21:49:34 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_456485
Mariska moet vertrekken

Of op de brandstapel...

Of gebruikt worden voor target-practice bij handboogschieten

Of in zoutzuur gedompeld worden...

Of...

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 november 2000 @ 10:30:30 #26
2180 Avia
FOK-Member
pi_465428
quote:
Op 09 november 2000 21:49 schreef Verbal het volgende:
Mariska moet vertrekken

Of op de brandstapel...

Of gebruikt worden voor target-practice bij handboogschieten

Of in zoutzuur gedompeld worden...


Of...


Mag het ook in pek met veren zijn??

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 13-11-2000 10:31]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')