Hi,quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:55 schreef einzeinz het volgende:
Hoe eenvoudig upgrade je die toestellen naar Android 6.0?
De meeste chinese toestellen zullen geen update naar 6.0 krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:55 schreef einzeinz het volgende:
Hoe eenvoudig upgrade je die toestellen naar Android 6.0?
Beetje afhankelijk van je provider. Elke provider maakt gebruik van bepaalde netwerkbanden. Voor 4G is dit voornamelijk van belang en op deze site kan je even kijken welke banden jouw provider gebruikt:quote:Op woensdag 2 december 2015 22:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Werken deze buitenlandse telefoons ook altijd op nederandse netwerken? Met het oog op frequenties etc.
Ik zit er namelijk aan te denken om de xiaomi redmi note 2 te kopen, maar ik weet niet zeker of die bruikbaar is in Nederland. Kan iemand mij hier wijzer in maken?
Dan maak ik even een topic aan. Het topic dat ik hierover aanmaakte in dig liep niet echt storm.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van je provider. Elke provider maakt gebruik van bepaalde netwerkbanden. Voor 4G is dit voornamelijk van belang en op deze site kan je even kijken welke banden jouw provider gebruikt:
http://www.4g.nl/4g-netwerk/4g-frequenties/
Daarnaast heb je nu de Note 3, waarschijnlijk wat interessanter om te halen omdat dat gewoon de opvolger is. Wel missen de note 2 / note 3 de 800MHz band die behoorlijk veel gebruikt wordt in NL door bepaalde providers. Mocht dat dus een belangrijke eis zijn kan je beter naar andere merken kijken. Je kan gerust een eigen topic openen in de zin van 'help mij aan een Chinaphone' of iets dergelijks.
Hello,quote:Op woensdag 2 december 2015 22:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Werken deze buitenlandse telefoons ook altijd op nederandse netwerken? Met het oog op frequenties etc.
Ik zit er namelijk aan te denken om de xiaomi redmi note 2 te kopen, maar ik weet niet zeker of die bruikbaar is in Nederland. Kan iemand mij hier wijzer in maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |