Die had ik ook en is inmiddels goedgekeurd! Je moet ook een foto maken van de verpakking, dus dan zien ze sowieso dat je ovenfrikandellen hebt.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:07 schreef Dragonberry het volgende:
Net oven frikandellen gekochtop de bon staat wel alleen frikandellen.. Hopelijk is dat geen probleem.
Eigenlijk dacht ik dat ze het resterende bedrag van je beloning zouden aftrekken, omdat je max 3,50 mocht uitgeven, maar ik heb gewoon 5,50 ontvangen. Ik even blij dat ik voor de goedkope ben gegaan.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:39 schreef Tinos85 het volgende:
Iedereen de frikandellen halen omdat die het goedkoopst zijn
Ik had net de jumbo promo check verstuurd en zag hem idd ook binnen komen. Gelukkig was ik nog in de jumbo, dus die er gelijk achter aan gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:44 schreef Nizno het volgende:
open toevallig even de app en zie een appie check makeup voorbij komen. 1 kunnen accepteren, de tweede gaf hij aan vol...
Ik had zo'n haast om weg te komen dat ik de sleutels in de deur van de kelderbox heb laten zitten.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:15 schreef loezzzje het volgende:
Oh ik wist dat ook niet dat je kon afwijzen. Top!
[..]
Ik had net de jumbo promo check verstuurd en zag hem idd ook binnen komen. Gelukkig was ik nog in de jumbo, dus die er gelijk achter aan gedaan.
Er zijn nog goeie mensen op de wereldquote:Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had zo'n haast om weg te komen dat ik de sleutels in de deur van de kelderbox heb laten zitten.
Gelukkig zijn er hier lieve buren die me even weer verenigd hebben met mijn sleutels..
Appie had trouwens geen makeup. Ook makkelijk.
laat jopie dat maar niet lezenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er zijn nog goeie mensen op de wereld![]()
Die hebben we hier nietquote:Morgen weer ¤5 babymelk bij netto!
Je moet foto maken van de makeup, bij de zaken waar ze het niet hebben moet je een foto maken van waar je het verwacht had. En dan idem voor de beautyproducten. Ik kon bij beiden aangeven van nee. Dus weet niet of er verder nog vragen achter zaten.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:06 schreef KennisIsMacht het volgende:
Die make up een beetje te doen? Die staat echt veel open hier
Jawel. Ik heb hem ook gedaan, moet nog gekeurd worden. Ook een promotie check gedaan bij 'mijn'Jumboquote:Op donderdag 12 november 2015 15:06 schreef KennisIsMacht het volgende:
Die make up een beetje te doen? Die staat echt veel open hier
Hier staan er in een straal van 10 km nog 25 open ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je moet foto maken van de makeup, bij de zaken waar ze het niet hebben moet je een foto maken van waar je het verwacht had. En dan idem voor de beautyproducten. Ik kon bij beiden aangeven van nee. Dus weet niet of er verder nog vragen achter zaten.
En dan de vraag wat of er het meest in het oog sprong qua product.
Ik vond hem wel oke.
En waarom staan er bij jou nog open als bij mij de melding kwam dat er genoeg waren???
Ah das jammerquote:Op donderdag 12 november 2015 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat jopie dat maar niet lezen
[..]
Die hebben we hier niet
Kga om 10u meteen jagen op wat er maar op staat.
Ja de gewone is ineens weer weg zag ik net ook idd.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:25 schreef KennisIsMacht het volgende:
De babymelk is er weer uit? Zal later wel terug komen haha
Hmm.. raar. Naja.. ik heb er 1 gedaan vandaag. Toch niet helemaal een slechte dag.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:18 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Hier staan er in een straal van 10 km nog 25 open ofzo.
Edit: Nu ik er 1 had geaccepteerd waren ze allemaal weg. Denk dat iemand net een heeft gecanceld, of afgekeurd.
Blond?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Huh dubbel? Ik zit mobiel. Snap er niks van.
Hoeveel km?quote:Op donderdag 12 november 2015 15:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staan hier in een dorp verderop nog een aantal opdrachten open, waaronder de C&A check voor 6 euro en meerdere opdrachten in dezelfde AH XL. In mijn hoofd is het van nee daar ga ik niet helemaal heen fietsen hoor dat is te ver, maar als ik het vergelijk met hoe ver het is naar een vriendinnetje die aan de andere kant van de stad woont is het iets minder ver zelfs.Misschien morgen als ze er nog zijn.
Owww vandaar!quote:Op donderdag 12 november 2015 16:41 schreef eenjongen... het volgende:
Etos check voor 15 euro goedgekeurd:)
Overigens is die make-up check maar 1 keer per persoon uit te voeren mensen;)
Ah, thanks! Hoe kwam je er achter?quote:Op donderdag 12 november 2015 16:41 schreef eenjongen... het volgende:
Etos check voor 15 euro goedgekeurd:)
Overigens is die make-up check maar 1 keer per persoon uit te voeren mensen;)
Ik had het al verwacht, want dat is altijd zo als je moet aangeven wat je het opvallendste product enzo vind, hij lijkt er op oude andere opdrachten.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ah, thanks! Hoe kwam je er achter?
Oke, haha. Bedankt.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:06 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik had het al verwacht, want dat is altijd zo als je moet aangeven wat je het opvallendste product enzo vind, hij lijkt er op oude andere opdrachten.
Daarnaast staat het er ook als je op de opdracht klikt;)
Ongeveer 8 km dus valt eigenlijk wel mee, maar ook gegarandeerd keiharde wind tegen op de heen- of terugweg.quote:
Dat vind ik best nog veelquote:Op donderdag 12 november 2015 18:09 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Ongeveer 8 km dus valt eigenlijk wel mee, maar ook gegarandeerd keiharde wind tegen op de heen- of terugweg.
ohja actief in zuid limburgquote:Op donderdag 12 november 2015 21:06 schreef Roamlerboy22 het volgende:
Heeft er iemand een invite voor mijn vriendin ik moet nog 200 exp voor level 3 en kan dus geen invite naar haar sturen. Je gaat er zeker geen spijt van krijgen, want ze wil heel actief worden en zijn ook van plan af en toe een dagje met de trein te reizen om alle duren opdrachten overal te gaan doen. Haar email is
Ze krijgt van mij een invite.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:07 schreef Roamlerboy22 het volgende:
[..]
ohja actief in zuid limburg
Volgende keer wel even om denken dat je e-mailadressen niet openbaar zet op een forum, is een beetje spamgevoelig hequote:Op donderdag 12 november 2015 23:01 schreef Roamlerboy22 het volgende:
Sorry maar wel nog optijd waren druk bezig
Kun je opdrachten verwijderen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:18 schreef loezzzje het volgende:
Ik die chocolade checks verwijderen maar ze komen steeds weer terug
Ja kom ik ook vandaag achterquote:
tenzij Android, dan moet je de odracht in en daar op de bolletjes rechtsboven drukken en afwijzen kiezen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 01:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja kom ik ook vandaag achternaar rechts schuiven en dan staat er afwijzen. Het is me eindelijk gelukt na 600x schuiven.
vond ik wel lastig, maar in de tweede was het lekker druk dus kon het wel. In de eerste was ik in mn uppie dus dat was irritant aangezien de winkelier elke keer in de buurt bleef.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Is het in een slijterij niet ongemakkelijk om van alles op de foto te zetten?
hier idem.quote:Gisteren stond hier voor 10 bedrijven een horeca check maar zijn vandaag ook allemaal alweer weg.
Hier stond hij bij de A1, een wereldrestaurant, waar je sowieso niet binnen komt zonder dat je er 2 uur eet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:18 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar er zit ook geen vergoeding voor een drankje bij, alleen die 3 euro. Hij staat hier nog open bij een paar locaties waar je echt niet even zo naar binnen loopt, paar foto's maakt en weer weg. In zo'n klein bruin café bijvoorbeeld, of de Supperclub in Amsterdam.Dan ben je je vergoeding meteen weer kwijt als je toch wat bestelt.
1360 xp hier, tegen 520 voor de nr2, ik klaag nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Als ik kijk naar de lijst (ranking, ik sta bovenaan deze week)
Niets te doen gehad vandaag?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef Jopie78 het volgende:
22 opdrachten gedaan vandaag, waarvan 8 chocolade checks. Al 2 goedgekeurd. Wilde XP punten hebben.
Wel 4 x een babymelkcheck voor 5 euro. Denk dat ik vandaag alleen al meer dan 80 euro bij elkaar heb gescharreld.
chocochecks? Heb je op je kont in de winkels gezeten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef Jopie78 het volgende:
22 opdrachten gedaan vandaag, waarvan 8 chocolade checks. Al 2 goedgekeurd. Wilde XP punten hebben.
Wel 4 x een babymelkcheck voor 5 euro. Denk dat ik vandaag alleen al meer dan 80 euro bij elkaar heb gescharreld.
In welk gat woon jij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In 2 uur tijd. Sommige winkels hadden 6 checks.
Die chocochecks zijn ook echt niet te doen. Als je die aan het doen bent en ik zou als werknemer langs lopen zou ik mezelf echt afvragen wat je aan het doen bent.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
chocochecks? Heb je op je kont in de winkels gezeten?
Ja, ik heb me gewoon aangemeld en ben voor het schap gaan zitten. 3 checks per winkel, 36 producten x 2 data = 72 checks per winkel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
chocochecks? Heb je op je kont in de winkels gezeten?
jij had dus ook checks die bij verschillende chocoopdrachten er in stonden?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, ik heb me gewoon aangemeld en ben voor het schap gaan zitten. 3 checks per winkel, 36 producten x 2 data = 72 checks per winkel.
Je bent gekquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, ik heb me gewoon aangemeld en ben voor het schap gaan zitten. 3 checks per winkel, 36 producten x 2 data = 72 checks per winkel.
Ja, en het was net Sint maarten geweest, dus hoop lege schappen. Ik dacht, nu of nooit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij had dus ook checks die bij verschillende chocoopdrachten er in stonden?
Beter!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, en het was net Sint maarten geweest, dus hoop lege schappen. Ik dacht, nu of nooit.
quote:
gewoon binnen lopen. Alleen de babymelk+ is een beetje lastig omdat je bij de servicebalie moet vragen naar de verdere voorraad. En die weigeren nog wel eens. Maar dat is geen probleem als ze weigeren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:36 schreef loezzzje het volgende:
Sinds die verhalen van jullie ben ik bang om een jumbo in te stappenmaar nog steeds niet gesnapt
Jumbo houdt niet van mysterie shoppers.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:36 schreef loezzzje het volgende:
Sinds die verhalen van jullie ben ik bang om een jumbo in te stappenmaar nog steeds niet gesnapt
Bij AH hoef je toch alleen de winkelvoorraad te doen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:40 schreef loezzzje het volgende:
Ik zag bij de appie de babymelk achter de balie staan en er was niemand. Ik dacht nog, ik kan nu stiekem zo de voorraad bekijken en de opdracht doenmaar hij stond niet open.
Omdat ze waarschijnlijk weten dat ze de fout in gaan. Waarom zou je er anders zo'n probleem van maken. Het is voor je klanten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jumbo houdt niet van mysterie shoppers.
Maar ze maken zich alleen druk om de babymelk. want dezelfde die mij nee verkocht voor de voorraad zag mij later in de winkel drentelen voor de jam en zei niets.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:41 schreef loezzzje het volgende:
^ geen idee eigenlijk
[..]
Omdat ze waarschijnlijk weten dat ze de fout in gaan. Waarom zou je er anders zo'n probleem van maken. Het is voor je klanten.
Hmm ok weird. Ik vind die jumbo promo zo irritant. Moet ik de keukenpapier op de foto zetten & de tandpasta is in hetzelfde gangpad. De promo tandpasta ook maar nee ik moet eerst weer naar de andere kant van de jumbo om die fkn actiestraat te fotograferen. En maar blijven doen die opdrachtquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar ze maken zich alleen druk om de babymelk. want dezelfde die mij nee verkocht voor de voorraad zag mij later in de winkel drentelen voor de jam en zei niets.
haha die wist ik na 1 keer. Mooi foto gemaakt van de grond en toen doorgegaan en dan weer terug tegen de tijd dat ik bij de actiestraat was enzo. Zelf de volgorde bedenkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm ok weird. Ik vind die jumbo promo zo irritant. Moet ik de keukenpapier op de foto zetten & de tandpasta is in hetzelfde gangpad. De promo tandpasta ook maar nee ik moet eerst weer naar de andere kant van de jumbo om die fkn actiestraat te fotograferen. En maar blijven doen die opdracht
Dat heb ik bij de ah promo check gedaan. Pickwick & zonnatura in zelfde schap maar moet ik eerst promo plek voor zonnatura zoeken. Die er nergens is. Dus foto van vloer maken. Daarna naar pickwickquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
haha die wist ik na 1 keer. Mooi foto gemaakt van de grond en toen doorgegaan en dan weer terug tegen de tijd dat ik bij de actiestraat was enzo. Zelf de volgorde bedenken
Ik vraag het nooit bij de servicebalie, maar ik vraag gewoon naar een bedrijfsleider of leidinggevende bij het personeelquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon binnen lopen. Alleen de babymelk+ is een beetje lastig omdat je bij de servicebalie moet vragen naar de verdere voorraad. En die weigeren nog wel eens. Maar dat is geen probleem als ze weigeren.
Zonnatura en snelle jelle stonden idd bij mij nergens op een actieplek. Alleen de pickwick. Dus dat was ook mooi want dan kun je meteen 2 foto's van het middenpad met actieplekken doen achter elkaar aan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de ah promo check gedaan. Pickwick & zonnatura in zelfde schap maar moet ik eerst promo plek voor zonnatura zoeken. Die er nergens is. Dus foto van vloer maken. Daarna naar pickwick
Die heb ik elke keer ook netjes gesproken, Die wijzen het juist af.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:03 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik vraag het nooit bij de servicebalie, maar ik vraag gewoon naar een bedrijfsleider of leidinggevende bij het personeel
Hmm dat is wel vreemd, vooral met zo'n brief erbij. Dat heb 2x gehad bij de plus, voor de rest alleen wel eens dat ik geen foto mocht maken, maar dat is als het niet mag ook niet meer nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die heb ik elke keer ook netjes gesproken, Die wijzen het juist af.
Bij de plus vinden ze me superaardig, daar heb ik bij 2 verschillende plussen nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:05 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vreemd, vooral met zo'n brief erbij. Dat heb 2x gehad bij de plus, voor de rest alleen wel eens dat ik geen foto mocht maken, maar dat is als het niet mag ook niet meer nodig.
Snelle jelle bij sommige, niet allemaal. Maar ik heb nooit zin om die hele winkel af te zoekenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zonnatura en snelle jelle stonden idd bij mij nergens op een actieplek. Alleen de pickwick. Dus dat was ook mooi want dan kun je meteen 2 foto's van het middenpad met actieplekken doen achter elkaar aan.
Ik sta een plaats onder je in het weekoverzicht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij de plus vinden ze me superaardig, daar heb ik bij 2 verschillende plussen nooit problemen gehad.
twee goede dagen gehad. Dit heb ik echt niet elke week. Maar wel een sport om dan morgen nog even een sprintje te trekken en je deze week achter me te laten met je chocochecksquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik sta een plaats onder je in het weekoverzicht.![]()
Maar heb er nog 2 in de wacht. Choco is allemaal goedgekeurd.Met mazzel, wel wat foutjes.
1 afgekeurd. Nu ben ik geen level 4 geworden vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee goede dagen gehad. Dit heb ik echt niet elke week. Maar wel een sport om dan morgen nog even een sprintje te trekken en je deze week achter me te laten met je chocochecks
ahhhhhh had je toch een paar op reserve moeten doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
1 afgekeurd. Nu ben ik geen level 4 geworden vandaag![]()
Morgen zeker verder op jacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |