Dit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:46 schreef NoXia het volgende:
Geef ons wat meer informatie. Wat is het precies?
Dat inderdaad ja hoewel het niet perse christelijk hoeft te zijn. Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit aanspreekt of er überhaupt niet negatief tegenover staan. Lolquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:54 schreef RM-rf het volgende:
http://www.christiandomesticdiscipline.com/ ?
Christian Domestic Discipline?
Eigenlijk wel ja. I guess ill get flamed for it but.. Ik vind dat stiekem een beetje fijn. Niemand in mijn omgeving begrijpt dat.. Laat staan dat ze tips voor me hebben of wat dan ook. Begin me aardig gek te voelen ondertussen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:04 schreef Teydelyk het volgende:
Je bedoelt dat de man de baas is? Zoals in praktisch elke cultuur behalve de moderne westerse?
Zoek een dominante man, dan gaat het redelijk vanzelf.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:14 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. I guess ill get flamed for it but.. Ik vind dat stiekem een beetje fijn. Niemand in mijn omgeving begrijpt dat.. Laat staan dat ze tips voor me hebben of wat dan ook. Begin me aardig gek te voelen ondertussen.
Tsja. Erg lastig te vinden. Hoor soms verhalen van anderen maar voor mij noppes. Vind dat ook een beetje lastig te peilen. Hoe vraag je op date nr 1 of iemand dominant isquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoek een dominante man, dan gaat het redelijk vanzelf.
Ja en dat is dus het probleem.. Als je daar gaat kijken gaat het allemaal om sex of een playmate of wat dan ook. Er is weinig tot niks te vinden over mensen die bv wel een dominante vriend willen, maar vervolgens geen tepelklemmen willen of vastgebonden willen worden. Wat voor anderemmensen vanzelfsprekend is, is het voor mij gewoon nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Je richten op BDSM datingsites?
Je bent niet de enige vrouw die er zo over denkt hoor. Veel vrouwen denken graag de baas te willen spelen thuis maar toch willen ze geen onderdanige man met rubberen ruggegraat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:24 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Tsja. Erg lastig te vinden. Hoor soms verhalen van anderen maar voor mij noppes. Vind dat ook een beetje lastig te peilen. Hoe vraag je op date nr 1 of iemand dominant is
Er zijn daar ook vele gradaties te vinden op zich hoor. Zo zijn er mensen die allerlei vormen van 24/7 relaties zoeken, met en zonder de pijn-factorquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:31 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Ja en dat is dus het probleem.. Als je daar gaat kijken gaat het allemaal om sex of een playmate of wat dan ook. Er is weinig tot niks te vinden over mensen die bv wel een dominante vriend willen, maar vervolgens geen tepelklemmen willen of vastgebonden willen worden. Wat voor anderemmensen vanzelfsprekend is, is het voor mij gewoon niet
Ik weet het.. Heb ook al een beetje gezocht. Maar vaak zijn het zulke aparte types die ook bepaalde fetishen hebben die mij totaal niet aanstaan.. But thnx for the input!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn daar ook vele gradaties te vinden op zich hoor. Zo zijn er mensen die allerlei vormen van 24/7 relaties zoeken, met en zonder de pijn-factor
Precies ja. Je omschrijft het goed.. Heb ooit eens bij Oprah gezien dat vrouwen die zonder vader zijn opgegroeid vaker behoefte hebben aan een dominante man.. Heb echt weleens gedacht om naar de psycholoog te gaan hiermee. Het frustreert me enorm.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:33 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je bent niet de enige vrouw die er zo over denkt hoor. Veel vrouwen denken graag de baas te willen spelen thuis maar toch willen ze geen onderdanige man met rubberen ruggegraat.
Ik ben wel "traditioneel" opgevoed. Zo ook mijn ouders. Mijn moeder bepaalt in de praktijk meer dan mijn (stief)pa maar hij heeft wel het laatste woord.
Vroeger toen je een klein meisje was vond je het ook fijn om iemand te hebben die je leiding geeft. Dat geeft gemoedsrust. Geen zorgen, want geen verantwoordelijkheden. Veel vrouwen durven het niet toe te geven maar vinden dit nog steeds fijn nu ze volwassen zijn.
Ik zou op zoek gaan naar een man met een hoog testosterongehalte. Dus geen yoga-ende thee drinkende bakfietspapa.
Nou ja ik kan me indenken dat het voor veel mensen voelt alsof je terug wilt naar de jaren 50 qua rechten voor de vrouwen. Aan de andere kant kan ik mij indenken dat het je een bepaald gevoel van veiligheid geeft. Wat intereseerd jou hier zo aan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:14 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. I guess ill get flamed for it but.. Ik vind dat stiekem een beetje fijn. Niemand in mijn omgeving begrijpt dat.. Laat staan dat ze tips voor me hebben of wat dan ook. Begin me aardig gek te voelen ondertussen.
Nee echt de rest van mijn leven. Ik heb dit gevoel al sinds ik een kind ben..baal er af en toe wel van hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef Myrr het volgende:
Maar zie je zoiets ook voor de rest van je leven zitten of is het een fase?
Breed. In alle aspecten zeg maar.. Op een soort van ouderwetse manier dus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:41 schreef NoXia het volgende:
En hoe zie je dat dan precies voor je? Een dominante man. Moet hij vertellen at je moet doen en wat je niet mag enzo? Of alleen tijdens de seks?
Hoe breed moet je dat zien?
Okay. Ja dan is het zaak om daarin iemand te vinden die jou daarin aansluiting kan bieden. Kan me er wel wat bij voorstellen trouwens. Gewoon een sterke besluitvaste kerel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Nee echt de rest van mijn leven. Ik heb dit gevoel al sinds ik een kind ben..baal er af en toe wel van hoor.
Ben je niet bang dat je dan een deel van jezelf kwijtraakt en meer in de schaduw van de ander gaat leven? Dan moet je niet alleen een dominante partner hebben maar ook een die in staat is jouw belangen voor jou naar vorne te laten komen lijkt mijquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Nee echt de rest van mijn leven. Ik heb dit gevoel al sinds ik een kind ben..baal er af en toe wel van hoor.
Geen idee. Het idee van veiligheid. Ik vind het ook gewoon aantrekkelijk. Ik wil me op de een of andere manier zo voelen dat ik niet over alles de controle heb. Als ik het in een film zie bv, dan krijg ik bepaalde kriebels in mijn buik. En dat is dus niet seksueel. Heb deze gevoelens al vanaf een jaar of 8..quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja ik kan me indenken dat het voor veel mensen voelt alsof je terug wilt naar de jaren 50 qua rechten voor de vrouwen. Aan de andere kant kan ik mij indenken dat het je een bepaald gevoel van veiligheid geeft. Wat intereseerd jou hier zo aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |