Thanks! Hoe heb je dit vervolgens vastgelegd?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:57 schreef Peter het volgende:
Stap 1 is lastig, moet in de vergadering besloten worden en er moeten minimaal X stemmen aanwezig zijn. Of je wacht zo maar weer een jaar.
Optie 2 is meestal het makkelijkste. Heb ik ook gedaan voor een rookgaskanaal voor een geiser. Aangeven dat je het door een erkend installateur laat plaatsen/doen en onderhoud en evt. vervolgschade voor jezelf is.
Een brief gezonden met als bijlage de offertes van 2 bedrijven. Die zit dan bij de vergaderstukken/agenda als bijlage. Dat gaat in het archief en het besluit dat genomen wordt ook. Dat zelf ook bewaren en klaar.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks! Hoe heb je dit vervolgens vastgelegd?
Hiervoor hoefde dus geen akte aangepast te worden o.i.d?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Een brief gezonden met als bijlage de offertes van 2 bedrijven. Die zit dan bij de vergaderstukken/agenda als bijlage. Dat gaat in het archief en het besluit dat genomen wordt ook. Dat zelf ook bewaren en klaar.
Nee hoor, zolang de vergadering akkoord geeft niet.quote:Op maandag 16 november 2015 20:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hiervoor hoefde dus geen akte aangepast te worden o.i.d?
Prima, thanks. Mijn VVE (met het grootste deel woningbouw) is een pain in the ass namelijk.quote:Op maandag 16 november 2015 20:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang de vergadering akkoord geeft niet.
Gewoon de beheerder en/of vertegenwoordiger van de woningbouw in de VVE vragen wat ze voor eisen stellen aan het maken van een rookgaskanaal. Als je die mee hebt, moet het lukkenquote:Op maandag 16 november 2015 20:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Prima, thanks. Mijn VVE (met het grootste deel woningbouw) is een pain in the ass namelijk.
Ze hebben nog nooit een dergelijke vraag gehad en geven aan dit niet te hebben wat ik niet geloof, maar okquote:Op maandag 16 november 2015 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Gewoon de beheerder en/of vertegenwoordiger van de woningbouw in de VVE vragen wat ze voor eisen stellen aan het maken van een rookgaskanaal. Als je die mee hebt, moet het lukken.
Let wel op neerslaande rook en hoe hoog je schoorsteen moet zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |