abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157431468
Na alle heisa met mijn broer uit de vorige topics:
KLB / Complete dure uitzet verwerkt tot tandenstokers door kutbroer
KLB / Kringloop: Gigantische boete en oorlog met woonwagenkamp
Was mijn vader helemaal klaar met hem.
Nadat de zaak fikse bedragen aan schadevergoedingen was kwijtgeraakt en die ouwe heeft moeten lullen als Brugman om alles weer goed te praten was ie alleen nog maar goed om met de bezem door de kringloop te lopen en de vuilnisbakken leeg te maken.
Verder regelde mijn vader alles zelf en waar ie zelf geen tijd voor had liet ie iemand van het overige personeel opknappen.
Mijn broer werd overal buiten gelaten en verder zelfs totaal genegeerd.

Ondertussen had een nieuw probleem zich aangediend.
De kringloop had namelijk een heftruck nodig en het liefst een beetje betrouwbare en geen tweedehands van 20 jaar oud met alleen maar lasten en onkosten.
Er werd er dus eentje gehuurd met garantie en onderhoudscontract.
Het probleem was echter dat die ouwe door opslagruimte heen was en het ding dag en nacht buiten stond, tegen alle regels van het huurcontract in.
Er moest dus een overkapping gebouwd worden om dat ding buiten regen en wind te houden.
Die ouwe besloot nog een keer te investeren in een soort van carpoort aan de zijkant van de kringloop.
Hier werd een aannemer aan gezet en ook hier werd mijn broer volledig buiten gelaten, hij wist zelfs niet eens waar het voor diende.

Nu zinde dat mijn broer niet en zocht naar een manier om weer bij zijn vader in de gratie te komen.
Dus besloot ie tot het volgende:

Het zit namelijk zo dat een broer van mijn vader vroeger één en ander heeft uitgehaald en om een lang verhaal kort te maken, mijn vader heeft hem indertijd door een moeilijke tijd geholpen door hem een lening te verstrekken met als onderpand mijn ooms geliefde oldtimer.
Een Citroën DS.
Met als niet te verstane afspraak dat er gewoon iedere maand afgelost wou worden, zo niet was de auto per direct opeisbaar, dat stond ook op papier.
Nu was mijn oom al een paar maanden achter met betalen en aangezien de kringloop een hoop geld had verloren besloot mijn broer maar tot actie over te gaan en op eigen houtje voor incassobureau te gaan spelen.

Zonder die ouwe in te lichten pakte ie de trein richting Amsterdam.
Daar aangekomen bij het huis van mijn oom kreeg ie van de buren te horen dat deze niet thuis was maar met naar het station was.
Mijn broer wist dat mijn oom daar een garagebox had en dacht dat dat betekende dat ie de Citroën dus net was gaan halen, dat kwam dus goed uit en scheelde een hoop geouwehoer.
Hij besloot om de tijd te doden in een cafetaria aan de overkant.

Mijn oom was echter, zo bleek later, zijn postorderbruid uit Griekenland aan het ophalen van het centraal Station.
Hij kende haar al een tijdje en heeft at met haar gehad toen ze met tussenpozen in Amsterdam in de catering werkte maar ditmaal had ze besloten de knoop door te hakken en definitief bij hem in Nederland te komen.
Het duurde niet lang of hij tilde haar bij thuiskomst over de drempel van zijn huis.
Omdat er echter nog wat koffers in de auto lagen stond de voordeur nog open.

Attent gemaakt op het feit dat de Citroën DS weer bij m'n oom voor de deur stond besloot mijn broer zijn patatje snel weg te bikken en resoluut tot actie over te gaan.
Hij sprintte naar de overkant en had de overeenkomst tussen mijn oom en zijn vader in de aanslag door de voordeur zonder te kloppen of aan te bellen.

Mijn oom zat ondertussen met zijn liefje op schoot te rotzooien op een brede hoge leunstoel.

''Ja!!!! Daar ben je!!! dus jij had gedacht om onder de afspraken uit te komen hè ?!?''
- W...w...wat? ben jij dat neef ???
''Jazeker !!! En ik kom hier niet voor de gezelligheid !!! Ik ben hier om dat ouwe kreng op te eisen dat je van CS hebt opgehaald vanmiddag !!!!''

De vrouw die onzichtbaar voor mijn broer bij mijn oom op schoot zat keek mijn oom verbijsterd aan.

''W...w..waar heb je 't in hemelsnaam over ???
- ''Niet zo schijnheilig doen! je weet donders goed dat je je betalingsverplichtingen niet na bent gekomen dus we nemen die lieveling van je mee naar mijn vader zijn zaak!!!
Daar zullen we kijken of er ondanks de leeftijd nog wat aan te verdienen valt!!!
En niet tegensputteren !!! je hebt er zelf voor getekend en dat hebben we hier zwart op wit!!!

Op dat moment steekt er tot grote verbazing van mijn broer een voor hem onbekend vrouwenhoofd boven de stoel uit die hem met angstige ogen aankijkt terwijl hij daar stomverbijsterd met het papier in zijn handen staat.

''WAAAAAAT ?!?!? JAI HEBT MAI OVER LATEN KOMEN OM VOER JOUW SCHOELDEN TE GAAN NEUKEN BIJ DIE ANGERD IN DIE ZAAK ?????
-N..neee! Nee! Lieverd! Luister! Het zit zo...
RAAK MIJ NIET AAN! MET JOUW VOILE POTEN!!! BLAIF VAN MAI AF !!!

Tegelijkertijd pakt de hysterisch geworden vrouw een asbak van de tafel en slaat mijn oom er diverse malen keihard mee op zijn schedel!
Ze staat op, rent tot mijn broer die van schrik achteruit deinst en de4 vrouw verwijderd zich rennend en schreeuwend door de voordeur!

Mijn broer kijkt verward om zich heen, wil naar mijn oom gaan kijken maar voordat ie zich goed en wel heeft omgedraaid krijgt ie van laatstgenoemde een loeiharde muilpeer en een asbak op zijn hoofd....
Na een lang geharrewar is ie met de sleutels van die bak het huis uitgetrapt en heeft zich bij het AMC gemeld met hoofdwonden.
Desalniettemin is zijn missie geslaagd en zit ie met blauwe luiken, een aantal hechtingen en een opgezwollen kop in het verband op de snelweg op weg naar huis...

Op de zaak, onwetend van het hele gebeuren verheugd mijn vader zich in het feit dat de carport is opgeleverd en de heftruck er onder is geplaatst.
Met het overige personeel naast zich word er een toost uitgebracht vanwege een dit keer vlekkeloze afhandeling van zaken.
Net zet men het glas op de lippen of er klinkt een gigantische herrie van een claxon.

Mijn vader kijkt verbaast naar de toegangspoort waar mijn boer al wuivend en wijzend naar de auto met zijn duim omhoog in de Citroën DS het terrein op komt rijden.
omdat hij wist van de carport aan de zijkant van de kringloop maar niet waarvoor die was besluit ie in een fractie van een seconde dat dit de uitgelezen plek is om de auto onder te parkeren en rijd vol gas de bocht om.

Met een gigantische teringherrie klapt ie met de voorkant van de Citroen keihard op de achterkant van de heftruck, omdat ie geen gordel om had, een sigaret in zijn bek en de heftruck een gastank achterop gebeurt het volgende:
Mijn broer schiet door de vooruit, met zijn sigaret in zijn bek en komt op de gekreukelde motorkap van de Citroen terecht.
Kringlooppersoneel trekt hem er uit maar de sigaret ligt nog te smeulen op de motorkap en door de klap is de gastank gaan lekken .
Mijn broer is maar net op tijd door een paar vrijwilligers op tijd op veilige afstand of ze klappen tegen de grond vanwege een gigantische knal die de alle ramen naar de tering doet springen.
Binnen de kortste keren vliegt de hele boel aan de zijkant van de kringloop met een enorme blauwgele vuurbal in lichterlaaie.

De brandweer word gebeld, de politie komt opdraven en er word procesverval opgemaakt...
Die ouwe word in shocktoestand de keuken ingedragen en aan de keukentafel neergezet.

Klacht: Toen die ouwe naar een paar uur van de eerste schrik was bekomen en trillend een kopje thee aan het wegwerken was kreeg ie telefoon van de Amsterdamse politie..
Hij werd uitgenodigd het één en ander uit te komen leggen aangezien een hysterische vrouw zijn naam en bedrijf had genoemd in een aanklacht wegens mensenhandel...

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 09-11-2015 23:30:41 ]
pi_157431559
Tering, word het niet eens tijd om die broer aan de aliens, die je reet wel eens proben, te geven?

[ Bericht 86% gewijzigd door BlazingV2 op 09-11-2015 19:55:35 ]
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_157431595
Jij hebt echt veel te veel vrije tijd DikPropje...
  maandag 9 november 2015 @ 19:47:03 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_157431671
Leuke topic, veel tijd ingestoken desalniettemin een slap verhaal zonder clue. 3/10
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  maandag 9 november 2015 @ 19:48:17 #5
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_157431781
Wat een fantasie.
  maandag 9 november 2015 @ 19:51:29 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_157431801
Wat een fantasie, wat een talent.

_O_ Werkman _O_ Topics _O_ Hulde _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 9 november 2015 @ 19:54:00 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157431860
Koop eens een dagboek
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157431922
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 19:48 schreef pinman het volgende:
Jouw broer :')
Verder Werkman topics _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_157431924
Nu lezen
Ik zwaai naar dieren.
pi_157431953
:D :'( :D

_O_
pi_157432003
Ik vind hem weer heerlijk!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 9 november 2015 @ 20:05:21 #13
395200 deadprez
One more rail
pi_157432117
Werkman _O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157432175
Heerlijk weer !! _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_157432410
Terechte klacht
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_157432518
Aardig topic, ik geef een 6/10.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_157432869
_O-

Werkman _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157432925
Verzonnen topic.
pi_157432953
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
Verzonnen topic.
Verzonnen TS zelfs.
pi_157433058
Vond je vorige verhalen beter, deze is te duidelijk nep.
Play hard, go pro.
  maandag 9 november 2015 @ 20:40:27 #21
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_157433241
Leuk verhaal, helemaal gelezen. 8/10.
pi_157433631
Goed verhaal. Leest lekker weg.
pi_157435829
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef sinadOH het volgende:
Jij hebt echt veel te veel vrije tijd DikPropje...
Die breng ik bij je moeder door die van een maatje meer houd. Stiefschatje. B-)
pi_157436162
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:50 schreef Werkman het volgende:

[..]

Die breng ik bij je moeder door die van een maatje meer houd. Stiefschatje. B-)
Nee vriend. Je hebt je verluld. Jammerrrrr! :D
pi_157439072
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:40 schreef BenX_95 het volgende:
Leuk verhaal, helemaal gelezen. 8/10.
Was wel voorspelbaar. Daarom 7/10. Vanaf moment dat die Citroën werd genoemd dacht ik al dat ie m vol die carport in zou rammen met heftruck en al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')