Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaagquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Is het genoeg geweest ja?eet smakelijk!
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaag.
Wat mij ook enorm hielp was proberen geen lege maag te hebben. Hoe leger mn maag hoe misselijker ik was. Ik leefde gewoon op drink yoghurt, want dat kotste eventueel ook beter dan vast voedsel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met emesafene, maar het helpt nog niet geloof ik. Ik kan me van de tweede zwangerschap herinneren dat dat toen ook een tijdje duurde.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef Myrr het volgende:
Ik kom even respect getuigen voor de moeders hier die hoogzwanger ook nog kleuters bezig moeten houden, aankleden, naar school brengen, huishouden, werken, tussendoor tijd vinden om te plassen, dingen van de vloer rapen, boodschappen doen en überhaupt zelfstandig op kunnen staan vanuit ligpositie.
Ik voel me echt een mietje.
Oei, en dan lees je ditquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoihoi!
Het lukt me nog niet zo goed om mee te schrijven. Heb veel last van misselijkheid en een algeheel beroerd voelen. Het kost me alles wat ik in huis heb om te werken en ons gezin goed draaiende te houden. Ik weet dat het over gaat, en ik weet dat het de eerste twee keer ook zo zwaar was, maar toch... Ik verheug me zo op me weer even normaal voelen, even niet ziek...
Ja!quote:
Het spijt me om te zeggen, maar nog geen droomquote:Op zaterdag 14 november 2015 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja!al over me gedroomd?
Nog geen enkel teken van baby hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |