abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157518033
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Is het genoeg geweest ja? :D eet smakelijk!
Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaag :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157518161
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hahaha. Nee peuter mocht het zeggen vandaag :').
_O- Dat is ook een veel logischer reden dan dat ik noemde, hahaha
pi_157518356
Hoihoi!

Het lukt me nog niet zo goed om mee te schrijven. Heb veel last van misselijkheid en een algeheel beroerd voelen. Het kost me alles wat ik in huis heb om te werken en ons gezin goed draaiende te houden. Ik weet dat het over gaat, en ik weet dat het de eerste twee keer ook zo zwaar was, maar toch... Ik verheug me zo op me weer even normaal voelen, even niet ziek...
pi_157518387
Ik ben trouwens begonnen met emesafene, maar het helpt nog niet geloof ik. Ik kan me van de tweede zwangerschap herinneren dat dat toen ook een tijdje duurde.
pi_157518574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met emesafene, maar het helpt nog niet geloof ik. Ik kan me van de tweede zwangerschap herinneren dat dat toen ook een tijdje duurde.
Wat mij ook enorm hielp was proberen geen lege maag te hebben. Hoe leger mn maag hoe misselijker ik was. Ik leefde gewoon op drink yoghurt, want dat kotste eventueel ook beter dan vast voedsel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157518614
Ik eet ook de hele dag. van water moet ik sowieso al kotsen, maar melk gaat goed. En ik eet echt voor twee. Bah, vervelend. Ik wil het graag allemaal wel weer terug onder controle krijgen hoor, dit is niks.

Sorry voor de minder positieve noot in dit topic. Ik zal niet dagelijks komen spuien :P
pi_157518681
Drinkyoghurt klinkt op zich wel goed. Ik hoop dat het dan wat minder hard gaat dan met de gigamaaltijden steeds.
pi_157519006
Ik at veel bananen, kotst ook makkelijk. Vond dat constant misselijk zijn heel erg vermoeiend, petje af dat je werkt en je gezin draaiende houdt naast de misselijkheid :Y
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:19:01 #259
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157519082
JM, wat bijzonder zeg! Gefeliciteerd!! *O*

En Amsel ook gefeliciteerd!! O+ *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157519622
Heftig, groofsken :*
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:56:47 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157520008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef Myrr het volgende:
Ik kom even respect getuigen voor de moeders hier die hoogzwanger ook nog kleuters bezig moeten houden, aankleden, naar school brengen, huishouden, werken, tussendoor tijd vinden om te plassen, dingen van de vloer rapen, boodschappen doen en überhaupt zelfstandig op kunnen staan vanuit ligpositie. _O_

Ik voel me echt een mietje. :')
:D!

Ik heb er maar eentje, maar ik moet zeggen dat het soms ook wel fijn afleidt. Ik bedoel, misselijk was ik wel, en moe ben ik wel, maar dan heb ik wel het allerbeste entertainment tussendoor O+
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:57:55 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157520028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoihoi!

Het lukt me nog niet zo goed om mee te schrijven. Heb veel last van misselijkheid en een algeheel beroerd voelen. Het kost me alles wat ik in huis heb om te werken en ons gezin goed draaiende te houden. Ik weet dat het over gaat, en ik weet dat het de eerste twee keer ook zo zwaar was, maar toch... Ik verheug me zo op me weer even normaal voelen, even niet ziek...
Oei, en dan lees je dit :@ Dat lijkt me van een heel andere orde, en dat zou ik ook loodzwaar vinden Groofs :* Hopelijk kickt de emesafene snel in!

Heb je je kinders inmiddels al wel ingelicht? (dat lijkt me zoooo tof bij kinderen die het echt al beseffen O+ smolt ook helemaal weg bij t filmpje van mignonne toen!)
pi_157520105
Groof :* spuien mag juist hier.. Hopelijk voel je je snel beter.
Emesafene deed hier helaas dit keer ook minder dan de eerste keer.

Skull en JM O+ gefeliciteerd!

Zo..
Hier is het hoge woord eruit..
"Arbeidsongeschikt voor eigen werkzaamheden" Aldus de arboarts
Maandag even aan de telefoon hangen dus met mijn leidinggevende... Ik moet dus mijn twee werkdagen anders gaan invullen.
Heb behoorlijk fysiek werk, dus kon eigenlijk ook echt niet meer. Maar hoorde van meerderen dat deze Arboarts niet zomaar meteen zulke beslissingen neemt. Heel blij dus dat dit zonder horten en stoten ging. Vandaag dus mijn laatste 'gewone' dag gehad, en echt goed dus dat er wat gebeurt nu want ben helemaal stuk. Alles doet pijn.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157520185
Goed zo Lamb :*.
pi_157520226
Goed gedaan Lamb :*
pi_157520246
Ja groof daar ben ik ook heel benieuwd naar hoe jou oudsten reageerde :D Als ze het al weten!

O+ thanks..
Hopelijk kan ik zo dus nog tot het laatst door voor mijn meisje.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157520321
Lief, jullie reacties. dank!

En fijn lamb, dat er nu een knoop is doorgehakt. Hopelijk brengt het de gewenste verlichting. :*

Kids weten het nog niet, ben nu ongeveer 8 weken, dus dat duurt nog wel een weekje of 4. Enge zekerheid wil ik wel hebben, voordat ik hen deelgenoot maak ;-). Al denk ik soms wel eens dat ik het nu eigenlijk zou moeten vertellen, zodat ik kan uitleggen waarom ik op de bank in slaap val, kokhalzend sta te koken,... :o . Maar ja, dan weet meteen de hele wereld het hè.
  vrijdag 13 november 2015 @ 20:19:25 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157520583
Oh Lamb wat goed dat de kogel door de kerk is! ^O^ Niet leuk misschien, maar voor iedereen beter denk ik.
pi_157523349
hahaa ja idd :D O. mocht het mijn ouders vertellen en het flapte er al uit toen ze nog op de galerij liepen :D

idd beter zo LB. Hopelijk maandag een goed gesprek met mijn lg.

Vraag..
Babydozen? Is dat nog wat tegenwoordig? Die je bij Etos ed kan ophalen
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157532422
Groofsken, veel sterkte! Ik vind het heel begrijpelijk dat genieten dan niet vanzelf gaat... Is tijdelijk wat minder werken een optie?

Lamb29, heb ze niet aangevraagd omdat ik het idee van m'n gegevens bij al die bedrijven niet zo prettig vind.

Werd net even wakker om te plassen en hoor over de aanslagen in Parijs, ik ben er helemaal naar van. Merk dat ik echt niet meer tegen "slecht" of zielig nieuws kan. ;(
pi_157538387
Kuukske, je UD!! *O*
pi_157538483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:10 schreef Bloesem. het volgende:
Kuukske, je UD!! *O*
Ja! :D al over me gedroomd? :P
Nog geen enkel teken van baby hier.
pi_157538520
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 november 2015 08:32 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja! :D al over me gedroomd? :P
Nog geen enkel teken van baby hier.
Het spijt me om te zeggen, maar nog geen droom :N

Komt misschien ook omdat ik de halve nacht lag te verkrampen :( Voorwerk is leuk hoor, maar dit hoeft niet per se :@
pi_157538616
Ahh. Vermoeiend wel, dat voorwerk. Je slaapt er slechter van enzo.
pi_157539032
UD voor Kuukske! Lijkt me zo raar om die dag zonder baby door te brengen. Wel hele mooie mijlpaal *O*

Oei Bloesem sterkte met al dat voorwerk. Ik las gister het bevallingsverhaal van K. terug en ik had inderdaad ook al zo veel dagen echt serieus voorwerk, pittig he! Hoop dat het iig al wat centimeters oplevert voor je :*

Wij gaan vandaag zoon zijn verjaardag vieren, drukke dag dus! Hoop dat het me gaat lukken om de harde buiken die nu best wel weer met regelmaat aanwezig zijn te negeren de rest van de dag :@. Vandaag is zijn feestje (ookal is ie volgende week zondag pas echt jarig).
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')