abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157434146
quote:
13s.gif Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Precies, want het leed van een "botsing met een keukenkastje" hier in Nederland valt prima te vergelijken met worden verkocht en gebruikt als seksslaaf.

ON NO SHE DIDN'T.
Ik begrijp dat het voor sommige mensen heel erg moeilijk is, maarre is het werkelijk zo onmogelijk om over BEIDE zaken verontwaardigd en boos te zijn?
Moet het werkelijk een keuze zijn? Hullie zijn veul erger, dus wat wij doen is oké?

OH NO YOU DIDN'T :r :')
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:47:10 #102
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157442367
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:07 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het voor sommige mensen heel erg moeilijk is, maarre is het werkelijk zo onmogelijk om over BEIDE zaken verontwaardigd en boos te zijn?
Moet het werkelijk een keuze zijn? Hullie zijn veul erger, dus wat wij doen is oké?

OH NO YOU DIDN'T :r :')
Daar leg je mij, zoals je wel vaker bij eigenlijk iedereen doet, woorden in de mond. Ik zeg nergens dat dat een keuze moet zijn.

Jij trekt in mijn beleving onterecht de paralel tussen het leed daar, en leed hier in NL zonder daar enige relativering in aan te brengen. Ik hoop dat je je realiseert dat je daarmee impliciet het leed van die ander bagetaliseert. "Ja jij was seksslavin, maar iemand noemde mij een hoer en dat is ook heel erg."

Tot slot: het gaat in dit topic niet over wat jij ook allemaal meemaakt op straat of wat er in Nederland achter de voordeur ook gebeurt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157442413
Het is allemaal de schuld van het westen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_157443976
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:21 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Is irrelevant voor nu.

De vraagstelling ligt aan jouw kant.
pi_157472648
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]