abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157423449
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:05 schreef loni55 het volgende:

[..]

Dat zijn geen moeilijke criteria om aan te voldoen.
Nou....based on results.....
pi_157423521
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:10 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Niet allemaal natuurlijk, maar in die culturen behandelen ze vrouwen gemiddeld iets anders. Bronnen? Ik ken ziekenhuismedewerkers, huisartsen, dames die turken daten / hebben gedate, etc., en allemaal hetzelfde verhaal. Zat uitzonderingen, maar dat betekent niet dat het niet gemiddeld vaker gebeurd dan bij hollanders.
Nee, hier bij ons vinden ouwe perverse vijftigers het doodnormaal, ja zeg maar hun recht om voor een paar luizige tientjes hun vieze kwabbige zak te legen in een 16-jarig kutje in een kelderbox. En als ze betrapt worden, moet je nog medelijden met hén hebben ook!
pi_157423628
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:12 schreef loni55 het volgende:

[..]

Je kan een leugen 100000 keer herhalen maar het maakt het nog geen waarheid.
Ach....hoeveel vrouwen geloven niet dat het HUN schuld is, dat ze verkracht of aangerand zijn.
Hoeveel mannen en vrouwen vinden diep in hun hart niet dat het alleen DAN pas verkrachting is, als het door die engerd in de bosjes is gebeurd. Of dat de vrouw zich netter had moeten kleden, niet dronken had moeten laten voeren, niet zo had mogen flirten en noem maar op. Want hé, de man is nou eenmaal de jager en is DUS nooit verantwoordelijk voor zijn daden.
pi_157423664
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:13 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Mjah, een kennis van me is uit Istanbul ontsnapt (was getrouwd) omdat ze zich redelijk vaak tegen een keukenkastje stootte. Gebeurt wel vaak daar schijnt.
Ja, dat gebeurt hier nou nooit.
Straatterreur en seksuele intimidatie is ook zoiets. Uitsluitend een moslim-fenomeen. Nog nooit potenrammers gezien voor 2001 ook. :{w
pi_157423749
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:37 schreef NightH4wk het volgende:
Hier hoor je feministen niet over. Ook niet over hoe veel moslimvrouwen in Nederland worden behandeld.
Wie zegt dat Marjolein Hurkmans geen feminist is?
pi_157423852
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:22 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ach....hoeveel vrouwen geloven niet dat het HUN schuld is, dat ze verkracht of aangerand zijn.
Hoeveel mannen en vrouwen vinden diep in hun hart niet dat het alleen DAN pas verkrachting is, als het door die engerd in de bosjes is gebeurd. Of dat de vrouw zich netter had moeten kleden, niet dronken had moeten laten voeren, niet zo had mogen flirten en noem maar op. Want hé, de man is nou eenmaal de jager en is DUS nooit verantwoordelijk voor zijn daden.
Om eerlijk te zijn zie Ik de link tussen mijn bewering en je verhaal niet.
pi_157423858
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:13 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Mjah, een kennis van me is uit Istanbul ontsnapt (was getrouwd) omdat ze zich redelijk vaak tegen een keukenkastje stootte. Gebeurt wel vaak daar schijnt.
Straatterreur en seksuele intimidatie is ook zoiets. Uitsluitend een moslim-fenomeen. Nog nooit potenrammers gezien voor 2001 ook. :{w
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 12:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Grote kans dat dit een broodje aap-verhaal betreft, neemt niet weg echter dat ISIS een kutorganisatie is.

knip
Grote kans dat het gewoon WAAR is. Er is geen enkele oorlog (of wat men dan zo mooi eufemistisch "gewapend conflict" noemt) waar vrouwen NIET worden verkracht, vermoord en vernederd. Alleen naieve klootzakken met een dubbele agenda en bijbehorende vrouwenhaat-mentaliteit blijven dit gegeven ontkennen.

Zijn mannen grotere klerelijers dan vrouwen? NEE.
Zijn vrouwen tot net zulke wreedheden in staat? JA

Verkrachting (zowel individueel en ad hoc, als georganiseerd en structureel) is een vast onderdeel van oorlog. ELKE OORLOG. En ja, het gebeurt. ALTIJD! Door iedere partij.

Oorlog maakt het slechtste in de mens openbaar.
pi_157423924
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:32 schreef loni55 het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn zie Ik de link tussen mijn bewering en je verhaal niet.
Was een reactie naar NightHawk, die seksuele agressie als iets puur moslim-achtigs wil laten lijken. Dat is onzin.
pi_157423975
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:32 schreef stopnaald het volgende:

[..]

...

Dus je wil zeggen dat het minder wordt met meer moslims erbij? Aangezien het daar dus niet voorkomt?
pi_157424053
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:37 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Dus je wil zeggen dat het minder wordt met meer moslims erbij?
Nee. Maar het is ronduit belachelijk om te stellen dat het een "moslimprobleem" zou zijn. Onze eigen hollandse cultuur is hypocriet en seksistisch genoeg hoor. Het grootste verschil zit 'm in de subtiliteit. Generaliserend gezegd: bij een moslim ben je als vrouw sws een hoer, bij een kaaskop ben je als vrouw een hoer zodra je niet meewerkt.
  maandag 9 november 2015 @ 13:42:41 #61
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_157424097
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:32 schreef stopnaald het volgende:

[..]

[..]

Grote kans dat het gewoon WAAR is. Er is geen enkele oorlog (of wat men dan zo mooi eufemistisch "gewapend conflict" noemt) waar vrouwen NIET worden verkracht, vermoord en vernederd. Alleen naieve klootzakken met een dubbele agenda en bijbehorende vrouwenhaat-mentaliteit blijven dit gegeven ontkennen.

Zijn mannen grotere klerelijers dan vrouwen? NEE.
Zijn vrouwen tot net zulke wreedheden in staat? JA

Verkrachting (zowel individueel en ad hoc, als georganiseerd en structureel) is een vast onderdeel van oorlog. ELKE OORLOG. En ja, het gebeurt. ALTIJD! Door iedere partij.

Oorlog maakt het slechtste in de mens openbaar.
Goed, stel dat dit waar is, is het dan niet tijd om iets tegen ISIS te gaan doen?
Is het dan geen tijd dat we Vladimir Poetin gaan steunen, in plaats van Obama?

ISIS is een kutorganisatie, of ze nu wel of niet seksslavinnen erop na houden (ook wanneer de slavinnen meerderjarig zijn is dit walgelijk trouwens).

Ik geef al jaren consequent aan voorstander te zijn van Poetin, ik weet dat het Westen juist Islamitisch terrorisme ondersteunt, dat deden we namelijk al ten tijde van de Sovjet-Unie. Ik heb er, lang voor de oorlog in Syrie en zelfs voor de oorlog in Irak in mijn puberjaren boeken over gelezen van o.m. Parenti.

Als men de VS blijft steunen en alle door en door verrotte Europese leiders als Hollande, Cameron etc. dan steun je ook IS(IS).

Ik ben blij dat ISIS nu eindelijk effectief bestreden wordt door Rusland. Hopelijk volgen er meer landen, zoals China en wellicht bazenland Servië en het zou zomaar kunnen zijn dat ook Tsjechie (Milos Zeman) kritischer wordt jegens de NAVO en haar pro-terrorisme beleid (Tsjechen blijven steevast iedereen verbazen met hun intelligentie en kritische geest, zij zijn een heel klein lichtje in de EU-duisternis).
Van de EU en VS en haar Angelsaksische hoerenstaten hoeven we niets te verwachten, die zijn overduidelijk pro-terrorisme en ook pro-slavernij. :r
pi_157424232
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:40 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee. Maar het is ronduit belachelijk om te stellen dat het een "moslimprobleem" zou zijn. Onze eigen hollandse cultuur is hypocriet en seksistisch genoeg hoor. Het grootste verschil zit 'm in de subtiliteit. Generaliserend gezegd: bij een moslim ben je als vrouw sws een hoer, bij een kaaskop ben je als vrouw een hoer zodra je niet meewerkt.
Natuurlijk is het niet puur een moslimprobleem, dat heb ik niet gezegd. Maar er zit wel een steekje los in veel landen waar dat de dominante cultuur is. Ga eens naar Antalya op vakantie en steek je kop buiten het resort. Als vrouw ben je er niets waard. Dat lijkt me iets anders dan in Nederland. Maargoed, niet volgens jou dus.
pi_157424246
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is het nodig om over IS te liegen denk je?
Blijkbaar wel, dat zag je destijds ook met die foto van die 'seksslavinnen' wat eigenlijk sjiitische Iraniërs waren, die zich lieten ketenen als vorm van zelfkastijding.

Overigens geloof ik dit wel, IS heeft in hun magazine het hebben van seksslavinnen ook gewoon verdedigd en ze hebben de Koranverzen om hun 'gelijk' aan te tonen. Wel heb ik twijfels bij de genoemde leeftijden en het beeld dat deze vrouwen free for all zijn, zoals dat vooral een jaar terug werd geschetst, weet ik eigenlijk wel zeker dat dat niet waar is (de Koran schrijft namelijk ook voor hoe een slaaf/slavin behandeld mag worden.

Loni maakt trouwens wel een belangrijk punt. Het is vaker gebeurd dat zaken ons erger werden voorgeschoteld dan het was. Achteraf wisten we het zogenaamd allemaal, maar destijds vond de meerderheid ook gewoon dat we "dit toch niet kunnen laten gebeuren".

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:13 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nou....based on results.....
Lang niet iedere IS strijder heeft een minderjarige seksslavin. Prima gozers dus? :D
pi_157424284
quote:
6s.gif Op maandag 9 november 2015 13:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Goed, stel dat dit waar is, knip.
Dit zegt meer dan genoeg over jou en het totale gebrek aan moraal.

De rest van je speech is daarmee gereduceerd tot gelul in de ruimte.
pi_157424441
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:16 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, hier bij ons vinden ouwe perverse vijftigers het doodnormaal, ja zeg maar hun recht om voor een paar luizige tientjes hun vieze kwabbige zak te legen in een 16-jarig kutje in een kelderbox. En als ze betrapt worden, moet je nog medelijden met hén hebben ook!
Seks met minderjarigen is in Nederland gewoon strafbaar. Daar hoef je geen discussie over te voeren. Binnen de islam is het wel normaal om seks te hebben met minderjarigen of incestueuze relaties aan te gaan. De grondlegger van de islam was immers gehuwd met een negenjarige. Althans volgens de overgeleverde verhalen.
pi_157424458
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:40 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ook met de toevoeging dat het generaliserend gesteld is vind ik deze uitspraak stuitend. Voor de grote meerderheid van deze groepen is dat namelijk totaal niet het geval.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Seks met minderjarigen is in Nederland gewoon strafbaar. Daar hoef je geen discussie over te voeren. Binnen de islam is het wel normaal om seks te hebben met minderjarigen of incestueuze relaties aan te gaan. De grondlegger van de islam was immers gehuwd met een negenjarige. Althans volgens de overgeleverde verhalen.
Seks met een 16-jarige is gewoon legaal hoor, of bedoel je misschien dat seks met mensen die specifiek op dat vlak minderjarig worden geacht? Want dat is zo in elk land ter wereld, alleen de leeftijd verschilt.
pi_157424476
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:48 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet puur een moslimprobleem, dat heb ik niet gezegd. Maar er zit wel een steekje los in veel landen waar dat de dominante cultuur is. Ga eens naar Antalya op vakantie en steek je kop buiten het resort. Als vrouw ben je er niets waard. Dat lijkt me iets anders dan in Nederland. Maargoed, niet volgens jou dus.
Nee, niet volgens mij. Niet omdat ik vind dat jij ongelijk hebt over de situatie daar, maar omdat je kennelijk je er niet van bewust bent hoe de situatie is hier. En die is behoorlijk verslechterd sinds de jaren 70.

Kijk naar hoe vrouwen in de media voorkomen, hoe met vrouwen wordt omgegaan (ja, óók door kaaskoppen), hoe er gereageerd werd op die recente zedenzaken met Kimberly en dat andere meisje. Hoe in mijn omgeving jonge vrouwen aangeven dat zij hun routes, kleding, lichaamshouding (inclusief oogcontact), vervoersmiddelen en tijdstip van vertrek aanpassen, puur en alleen maar vanwege de straatintimidatie- en terreur die zij vrijwel dagelijks ondervinden. En dat is gewoon hier in NL.
  maandag 9 november 2015 @ 14:00:02 #68
pi_157424533
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:49 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Dit zegt meer dan genoeg over jou en het totale gebrek aan moraal.

De rest van je speech is daarmee gereduceerd tot gelul in de ruimte.
Ik geloof dat ik te maken heb met een radicale feministe, dan zijn discussies inderdaad zinloos. Mannen zijn bij voorbaat allemaal slecht.
Het Amerikaanse type feministe, die niet echt strijdt voor gelijke behandeling (zoals wel het geval was in Sovjet-Unie, Joegoslavie, Cuba, Albanie en de Warschaupact-landen destijds), maar de tweede feministische golf kenmerkte zich vooral door haat en rancune.

Jammer, je wilt niet aan oplossingen werken, maar blijven mekkeren en mopperen in een hoekje over boze mannen. En Moslima's die onderdrukt worden kunnen de schijt krijgen, volgens Oprah-Winfrey achtige feministen.

Nou, alle mannen zijn slechte klootzakken, u heeft helemaal geleyck en dan kan je de rest van je leven gezellig alleen blijven, zonder echtgenoot (want man, dus slecht), neem een stel katten zou ik zeggen als compensatie. :')

En blijf vooral mopperen aan de zijlijn en doe vooral niets tegen ISIS. :') En gewoon blijven denken dat het grote, mooie Amerika met Oprah Winfrey, echt iets geeft om vrouwenrechten, want ja, Oprah heeft toch een eigen televisiebuisshow en komt ook echt op voor vrouwen.
pi_157424571
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:48 schreef FlyDutchMan het volgende:

Lang niet iedere IS strijder heeft een minderjarige seksslavin. Prima gozers dus? :D
Euh nee. Ik ga er zonder meer vanuit dat iedere IS verkrachter een misselijkmakende hufter is.

Daar staat tegenover dat er sws maar weinig fatsoenlijke kerels daar rondlopen. Maakt niet uit van welke partij. De enige onschuldigen zijn imo de slachtoffers.
  maandag 9 november 2015 @ 14:05:03 #70
pi_157424662
quote:

[..]

Stopnaald is een radicale feministe, die ook lekker politiek-correct is en haar Islamitische zusters gewoon in de kou laat staan, maar zich focust op zaken die al lang worden aangepakt trouwens (seks met minderjarigen is strafbaar en wordt heel flink bestraft ook met jarenlange detentie en een levenslang strafblad waardoor je de rest van je leven in de bijstand belandt).

Haar probleem is mannenhaat, ze haat mannen in het algemeen, het maakt haar helemaal niets uit of mannen wel of niet hoffelijk zijn of mannen wel of niet aardig zijn en respectvol jegens haar, mannen zijn slecht. Hoe dan ook.

De tweede feministische golf in Nederland is inderdaad iets dat ik niet ondersteun. Ideologieën gebaseerd op haat, of het nu fascisme, racisme, islam of westers-2e golf-feminisme is brengen niets dan ellende. :{
pi_157424761
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:56 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

[..]

Seks met een 16-jarige is gewoon legaal hoor, of bedoel je misschien dat seks met mensen die specifiek op dat vlak minderjarig worden geacht? Want dat is zo in elk land ter wereld, alleen de leeftijd verschilt.
Misschien loop ik wat achter, maar ik dacht dat je tot 18 jaar minderjarig was. Maar goed, laat zestien de ondergrens zijn. Ik acht het onwenselijk wanneer een veertiger wordt uitgehuwelijkt met een minderjarige. Of dat ze zelfs familie van elkaar zijn, zoals oom en nicht. Ik vind niet dat dit binnen onze cultuur past, evenmin ik seks met een minderjarige in een kelderbox wenselijk vind.
pi_157424799
quote:

[..]

Seks met minderjarigen is in Nederland gewoon strafbaar. Daar hoef je geen discussie over te voeren.
Een vijftig jarige met een 18-jarige is niet strafbaar, maar dan ben je wel degelijk een vieze vuile perverse goorlap. En daar is héél goed een discussie over te voeren. Sterker nog, ik zou willen dat we daar eens een keer WEL een discussie over voeren. Want zolang we daar onze ogen voor sluiten, vraag ik me af waar toch in godsnaam die volstrekt misplaatste arrogantie vandaan komt, dat wij het hier zoveel beter doen.

quote:
Binnen de islam is het wel normaal om seks te hebben met minderjarigen of incestueuze relaties aan te gaan.
Je wilt niet weten hoeveel kaaskoppen hier in NL seks hebben met hun minderjarige kinderen. Nu al Benno L vergeten? Het is wel lekker makkelijk om naar de islam te wijzen. Hoeven we niet te kijken naar ons eigen gedrag, onze eigen cultuur.

quote:
De grondlegger van de islam was immers gehuwd met een negenjarige. Althans volgens de overgeleverde verhalen.
Yep, Mo was een walgelijke warlord en gedroeg zich ook zo. Doe ik niets aan af.

Maar zit er nou werkelijk zo'n groot verschil tussen wat Mo deed en die klanten van Kimberly?
Je weet wel, diezelfde Kimberly die voorgoed te boek staat als dat hoertje uit Valkenburg, terwijl haar "klanten" de geschiedenis ingaan als die zielige misleide slachtoffers, die niet eens wisten dat ze minderjarig was. Tja......vind ik persoonlijk dat Mo nog netjes genoeg was om met Aicha te trouwen en voor haar te zorgen......maar wie ben ik. Kimberly was met recht een weggooi-artikel.
pi_157424860
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:56 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ook met de toevoeging dat het generaliserend gesteld is vind ik deze uitspraak stuitend. Voor de grote meerderheid van deze groepen is dat namelijk totaal niet het geval.
[..] Dat is nou maar net hoe je het bekijkt.

quote:
Wat legaal is, is nog niet juist. Als het leeftijdsverschil te groot wordt, is het gewoon moreel fout vind ik. Klaar.

En als mensen dan het lef hebben om met een beschuldigend vingertje naar Mo en Aicha te wijzen, dan vind ik dat het toppunt van hypocrisie.
pi_157424921
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:12 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Een vijftig jarige met een 18-jarige is niet strafbaar, maar dan ben je wel degelijk een vieze vuile perverse goorlap. En daar is héél goed een discussie over te voeren. Sterker nog, ik zou willen dat we daar eens een keer WEL een discussie over voeren. Want zolang we daar onze ogen voor sluiten, vraag ik me af waar toch in godsnaam die volstrekt misplaatste arrogantie vandaan komt, dat wij het hier zoveel beter doen.

[..]

Je wilt niet weten hoeveel kaaskoppen hier in NL seks hebben met hun minderjarige kinderen. Nu al Benno L vergeten? Het is wel lekker makkelijk om naar de islam te wijzen. Hoeven we niet te kijken naar ons eigen gedrag, onze eigen cultuur.

[..]

Yep, Mo was een walgelijke warlord en gedroeg zich ook zo. Doe ik niets aan af.

Maar zit er nou werkelijk zo'n groot verschil tussen wat Mo deed en die klanten van Kimberly?
Je weet wel, diezelfde Kimberly die voorgoed te boek staat als dat hoertje uit Valkenburg, terwijl haar "klanten" de geschiedenis ingaan als die zielige misleide slachtoffers, die niet eens wisten dat ze minderjarig was. Tja......vind ik persoonlijk dat Mo nog netjes genoeg was om met Aicha te trouwen en voor haar te zorgen......maar wie ben ik. Kimberly was met recht een weggooi-artikel.
Wij hebben hier wetgeving die uithuwelijking (sinds kort) en seksueel gemeenschap met minderjarigen strafbaar stelt. Dat dit alsnog gebeurd ontken ik niet, maar als men betrapt wordt volgt strafvervolging, zoals bij Benno L.

De islam kent geen wetgeving die uithuwelijking, seks met minderjarigen en incestueuze relaties verbied. Dus het wordt per definitie geaccepteerd en tot norm verheven.
pi_157424964
quote:
9s.gif Op maandag 9 november 2015 14:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik te maken heb met een radicale feministe,
Yep, en proud of it.

quote:
dan zijn discussies inderdaad zinloos. Mannen zijn bij voorbaat allemaal slecht.
Nee, alleen onopgevoede en onontwikkelde hufters zoals jij.

quote:
Nou, alle mannen zijn slechte klootzakken, u heeft helemaal geleyck en dan kan je de rest van je leven gezellig alleen blijven, zonder echtgenoot (want man, dus slecht), neem een stel katten zou ik zeggen als compensatie. :')
Reeds meer dan 25 jaar zeer gelukkig getrouwd. Maar geen kat(ten).

quote:
En blijf vooral mopperen aan de zijlijn en doe vooral niets tegen ISIS. :')
IK in mijn eentje kan niets doen tegen ISIS. Dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat ISIS zo maar door moet kunnen gaan. De enige goeie ISIS-strijder is een dooie strijder wat mij betreft.

Maar doen alsof Poetin de grote verlosser is, is wmb ook een ronduit bizar standpunt. Poetin is minstens net zo'n grote schoft als Al Baghdadi.

[/quote] En gewoon blijven denken dat het grote, mooie Amerika met Oprah Winfrey, echt iets geeft om vrouwenrechten, want ja, Oprah heeft toch een eigen televisiebuisshow en komt ook echt op voor vrouwen.
[/quote]

Wat Oprah hier nou weer mee te maken heeft? Ik ben geen fan en kijk nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')