Lastig kiezen voor wim denk ik, twee van zulke giganten tegenover elkaar.quote:
En zijn haartransplantatiegenot.quote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lastig kiezen voor wim denk ik, twee van zulke giganten tegenover elkaar.
Ik denk dat de balansband van Barney het verschil maakt, mits hij niet de hele dag heeft zitten snapchatten met Syl.
Is het ook niet gewoon het vrij korte format in de poulefase?quote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef F.M.D. het volgende:
Ja hoor, De vos die nooit boven de 100 komt bij de bdo gooit opeens 114 gemiddeld in het eerste en beste pdc toernooi waar ie aan meedoet. zullen de trebles dan echt groter zijn dan bij bdo ? kan bijna geen toeval zijn.
Febo kroketten.quote:Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Deze man heeft een kelder met vieze dingen, kan niet anders
Jammer dat hij in de tweede ronde van Lakeside waarschijnlijk al wordt verslagen door Durrant.quote:Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Deze man heeft een kelder met vieze dingen, kan niet anders
Die dietist is nu ook dik.quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij werkt(e) samen met een dietist.
Hij heeft net zoveel managers versleten als diëtisten.quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij werkt(e) samen met een dietist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |