quote:
Op maandag 9 november 2015 00:30 schreef gekkewiebel het volgende:(Het is "aardrijkskundig")
Heb je ook een hoofdvraag of heb je gewoon vier deelvragen? Idealiter heb je wel een hoofdvraag, dat kan een uit je lijstje zijn, en dan verwerk je de overige dingen tot inleiding of tot deelvragen.
Stel je hoofdvraag wordt: wat is er te doen tegen ivoorhandel? Dan kun je als antwoorden de drie deelvragen opvoeren: zorgen dat de vraag (klantenbestand hier) afneemt; verstoren van de handelsroutes; of bieden van alternatieve inkomsten voor de stropers daar, enz.
Snap je wat ik net gedaan heb? Ik heb de verschillende punten allemaal een eigen geografie meegegeven: afnemers 'hier' in het rijke westen (of oost azie); stropers 'daar' in afrika en azie (evt onderscheid je deze twee nog); handelaren 'ertussenin' die de boel verslepen. Dat kun je zelfs nog mooi in een infograph stoppen uiteindelijk.
verrek, dat heb je mooi opgesteld.
Hier heb ik zeker wat aan! zal het meenemen in het gesprek met de pws begeleider.
thanks.
overigens voor de anderen, meerdere tips zijn welkom, evenals aanvullingen op de reactie van Gekkewiebel,