quote:Op zondag 8 november 2015 19:45 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Aan alle mods.. Volgens het recht op vrije meningsuiting hebben jullie niet het recht om dit topic te sluiten.
Mods willen alle controversiële topics sluiten. Het is gewoon een schijndemocratiequote:
Het interesseert me geen fluit wat er in je OP staat, maar je gejank over de vrijheid van meningsuiting is kansloos.quote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Mods willen alle controversiële topics sluiten. Het is gewoon een schijndemocratie
Zou niet de eerste keer zijn dat het gebeurt. Er staan geen leugens in heel de OP
Sinds wanneer is FOK! een democratie danquote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Mods willen alle controversiële topics sluiten. Het is gewoon een schijndemocratie
Zou niet de eerste keer zijn dat het gebeurt. Er staan geen leugens in heel de OP
sinds nu.quote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is FOK! een democratie dan
Mooi, dan ga ik even stemmen.quote:
FOK! is geen democratie, dus er staan per definitie al leugens in de OP.quote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Je in Nederland het recht je mening te uiten (binnen bepaalde grenzen) maar dat betekend niet dat derden zoals FOK! verplicht zijn deze te faciliteren.quote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
fok heeft niks met democratie te maken. Voldoende bewijzen daar voor en, mainly the reason waarom het afbrokkeltquote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Heb je daar ook bronnen voor dat hij daar expliciet seks mee had? Die wil ik wel eens zien dan/ Lijkt me zéér vreemd dat je als religie zo veel aanhang voor elkaar weet te boksen, terwijl dat als een onbetwistbaar feit bekend staat!quote:Op zondag 8 november 2015 19:45 schreef no_pain_no_gain het volgende:
- Pedofilie: Mohammed was 54 toen hij seks had met 9 jarige Aicha. Ze waren samen toen ze 6 jaar oud was.
Hij had er seks mee, dus pedofilie van de ergste graad. In die zin is Mohammed voor mij geen haar beter dan Marc Dutroux
Dit liet mij zo hard lachen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:45 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Aan alle mods.. Volgens het recht op vrije meningsuiting hebben jullie niet het recht om dit topic te sluiten.
Fok is privéeigendom. Ze hebben dus volledig recht om te redacteren en verbannen. Vrijheid van meningsuiting is een grondwettelijke constructie die de overheid er van weerhoud wetten te maken of acties te ondernemen die jou als burger de mond snoeren.quote:Op zondag 8 november 2015 19:45 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Een van de peilers van onze democratie. Ben je het ermee oneens, post dan de reden in het topic en niet in een laffe DM die niemand anders ziet.
quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Fok is privéeigendom. Ze hebben dus volledig recht om te redacteren en verbannen. Vrijheid van meningsuiting is een grondwettelijke constructie die de overheid er van weerhoud wetten te maken of acties te ondernemen die jou als burger de mond snoeren.
De overheid mag jou dus niet weerhouden op een forum te posten. Maar de eigenaar van een forum heeft wel al het recht om jou hun bloedeigen platvorm te ontnemen.
Gesnopen?
Imams zelf bevestigen dat op de camera.quote:Op zondag 8 november 2015 20:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Heb je daar ook bronnen voor dat hij daar expliciet seks mee had? Die wil ik wel eens zien dan/ Lijkt me zéér vreemd dat je als religie zo veel aanhang voor elkaar weet te boksen, terwijl dat als een onbetwistbaar feit bekend staat!
Hmmmm, ik ben het nooit tegengekomen. Beide niet. Er is volgens mij vrij weinig over bekend. Ik heb ook wel eens iets gelezen over dat ze tussen de 19 en 27 was toen ze met Mohammed trouwde. Maar goed, die 9 jaar is op ich volgens mij wel het officiële verhaal. Dat ze ook daadwerkelijk seks hadden, valt te betwijfelen. De man had destijds een heel hoge status door zijn vermeende profeetschap, en dan was het een grote eer als hij een huwelijk sloot met iemand; symbolisch... een symbolisch huwelijk dus.quote:Op zondag 8 november 2015 20:30 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Imams zelf bevestigen dat op de camera.
Het staat ook in de Koran.
Eerder postte ik over Joris Demmink, de pedofiele secretaris generaal van justitie in NL die een decennium lang vele kinderen heeft verkracht.quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Fok is privéeigendom. Ze hebben dus volledig recht om te redacteren en verbannen. Vrijheid van meningsuiting is een grondwettelijke constructie die de overheid er van weerhoud wetten te maken of acties te ondernemen die jou als burger de mond snoeren.
De overheid mag jou dus niet weerhouden op een forum te posten. Maar de eigenaar van een forum heeft wel al het recht om jou hun bloedeigen platvorm te ontnemen.
Gesnopen?
Nee dat staat daar niet in. En imams ontkennen het op camera.quote:Op zondag 8 november 2015 20:30 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Imams zelf bevestigen dat op de camera.
Het staat ook in de Koran.
Hij is schuldig aan kinderverkrachting en vele moorden.quote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef Rezania het volgende:
Ooit van verjaring gehoord?Voor de rest alsnog een heel dom topic.
Beiden zijn pedofielen. Je moet vooral laf zijn om het goed te keuren omdat iemand een profeet isquote:Op zondag 8 november 2015 20:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Je moet dan ook wel een verstandelijke beperking hebben wil je de profeet Mohammed überhaupt vergelijken met Dutroux.
Mohammed zelf stelt dat het perfect oké is om een kind te "consumeren" als het voor het eerst haar maandstonden heeft. En met consumeren bedoelt hij seks. Imams geven het zelf zo aan op camera, en het verklaart perfect waarom pedofilie zo vaak voorkomt bij moslims. Het zijn de woorden van de profeetquote:Op zondag 8 november 2015 20:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat staat daar niet in. En imams ontkennen het op camera.
Maar ga je er ook mee akkoord dat alle Europese Koninklijke families uit de Middeleeuwen vervolgd moeten worden of gelden er andere regels voor hen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |