abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157408792
Aan alle mods.. Volgens het recht op vrije meningsuiting hebben jullie niet het recht om dit topic te sluiten.
Een van de peilers van onze democratie. Ben je het ermee oneens, post dan de reden in het topic en niet in een laffe DM die niemand anders ziet.

Profeet Mohammed is dood, maar moest hij vandaag leven dan zou hij waarschijnlijk levenslang in de cel zitten. Kort samengevat:

- Pedofilie: Mohammed was 54 toen hij seks had met 9 jarige Aicha. Ze waren samen toen ze 6 jaar oud was.
Hij had er seks mee, dus pedofilie van de ergste graad. In die zin is Mohammed voor mij geen haar beter dan Marc Dutroux

- Moord: Ik weet niet precies hoeveel moorden hij op zijn geweten heeft, maar genoeg om levenslang in de cel te zitten

- Discriminatie van homoseksuelen. Strafbaar volgens onze grondwet, maar normaal voor de doorsnee moslim in Nederland

- Discriminatie van vrouwen en atheïsten. Vrouwen in Belgie kunnen niet gerust over straat lopen. Overigens is er een enorme verkrachtingsgolf aan de gang in Zweden en Noorwegen, door moslims tegen niet - moslims

- Aanzetten tot haat, geweld en moord. Tot vandaag de dag nog zichtbaar bij moslims die continu dreigen

Ik vind het double standards dat Geert Wilders problemen krijgt omdat hij waarschuwt voor de gevaren van Islam, terwijl Mohammed blijkbaar wel het recht heeft om op te roepen tot moord.

Ik vind het symbolisch dan ook heel belangrijk dat Mohammed in de rechtbank veroordeeld wordt, als eerbetoon aan alle slachtoffers. Het is gevaarlijk dat we in een samenleving leven, waarin moslims het voorbeeld volgen van een crimineel die levenslang in de cel hoort te zitten.
  zondag 8 november 2015 @ 19:47:17 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157408834
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 19:45 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Aan alle mods.. Volgens het recht op vrije meningsuiting hebben jullie niet het recht om dit topic te sluiten.
:D _O-
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157408865
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

:D _O-
Mods willen alle controversiële topics sluiten. Het is gewoon een schijndemocratie

Zou niet de eerste keer zijn dat het gebeurt. Er staan geen leugens in heel de OP
pi_157408875
Omdat je recht heb op het uiten van je mening zegt niet dat mods het niet opslot mogen zetten.
Dat recht hebben ze ook gewoon
pi_157408877
Ooit van verjaring gehoord? :') Voor de rest alsnog een heel dom topic.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 8 november 2015 @ 19:49:15 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157408887
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Mods willen alle controversiële topics sluiten. Het is gewoon een schijndemocratie

Zou niet de eerste keer zijn dat het gebeurt. Er staan geen leugens in heel de OP
Het interesseert me geen fluit wat er in je OP staat, maar je gejank over de vrijheid van meningsuiting is kansloos.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157408900
quote:

[..]

Sinds wanneer is FOK! een democratie dan :?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_157408932
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Sinds wanneer is FOK! een democratie dan :?
sinds nu.
pi_157408938
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 19:51 schreef tailfox het volgende:

[..]

sinds nu.
Mooi, dan ga ik even stemmen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 8 november 2015 @ 19:53:03 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_157408970
Toen was het niet strafbaar,. dus?

Slotje!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_157409059
quote:

[..]

FOK! is geen democratie, dus er staan per definitie al leugens in de OP.
pi_157409083
Profeet Mohammed (570 - 632). Je bent hier 1383 jaar te laat mee.
  zondag 8 november 2015 @ 19:59:50 #13
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_157409191
Jezus (oh nee Mohammed) wat een kuttopic. :') _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157409319
quote:

[..]

Je in Nederland het recht je mening te uiten (binnen bepaalde grenzen) maar dat betekend niet dat derden zoals FOK! verplicht zijn deze te faciliteren.

Ontopic: Extreem veel historische, Bijbelse en mythische figuren zouden vervolgd moeten worden als we wetten van nu erop toepassen.
pi_157409355
quote:

[..]

fok heeft niks met democratie te maken. Voldoende bewijzen daar voor en, mainly the reason waarom het afbrokkelt
pi_157409620
Denken dat fok democratisch is...
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  zondag 8 november 2015 @ 20:16:33 #17
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157409753
quote:
- Pedofilie: Mohammed was 54 toen hij seks had met 9 jarige Aicha. Ze waren samen toen ze 6 jaar oud was.
Hij had er seks mee, dus pedofilie van de ergste graad. In die zin is Mohammed voor mij geen haar beter dan Marc Dutroux

Heb je daar ook bronnen voor dat hij daar expliciet seks mee had? Die wil ik wel eens zien dan/ Lijkt me zéér vreemd dat je als religie zo veel aanhang voor elkaar weet te boksen, terwijl dat als een onbetwistbaar feit bekend staat!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157409860
quote:
Dit liet mij zo hard lachen. _O-
(she/her)
  zondag 8 november 2015 @ 20:24:26 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157410044
quote:
Een van de peilers van onze democratie. Ben je het ermee oneens, post dan de reden in het topic en niet in een laffe DM die niemand anders ziet.

Fok is privéeigendom. Ze hebben dus volledig recht om te redacteren en verbannen. Vrijheid van meningsuiting is een grondwettelijke constructie die de overheid er van weerhoud wetten te maken of acties te ondernemen die jou als burger de mond snoeren.

De overheid mag jou dus niet weerhouden op een forum te posten. Maar de eigenaar van een forum heeft wel al het recht om jou hun bloedeigen platvorm te ontnemen.

Gesnopen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_157410073
Ha ha denken dat fok een democratie is of ook maar op een democratie wil lijken :D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_157410259
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Fok is privéeigendom. Ze hebben dus volledig recht om te redacteren en verbannen. Vrijheid van meningsuiting is een grondwettelijke constructie die de overheid er van weerhoud wetten te maken of acties te ondernemen die jou als burger de mond snoeren.

De overheid mag jou dus niet weerhouden op een forum te posten. Maar de eigenaar van een forum heeft wel al het recht om jou hun bloedeigen platvorm te ontnemen.

Gesnopen?
pi_157410294
Zou Mohammed de eerste doden zijn die zou worden vervolgd? En ik neem aan dat hij in Nederland voor de rechter moet komen ondanks dat al die daden waar TS hem van beschuldigd niet in Nederland hebben plaatsgevonden?

Dat is een gevaarlijk precedent. Nu maar hopen dat bepaalde landen niet iets in het hoofd halen om TS te pesten :o
pi_157410322
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:16 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Heb je daar ook bronnen voor dat hij daar expliciet seks mee had? Die wil ik wel eens zien dan/ Lijkt me zéér vreemd dat je als religie zo veel aanhang voor elkaar weet te boksen, terwijl dat als een onbetwistbaar feit bekend staat!
Imams zelf bevestigen dat op de camera.
Het staat ook in de Koran.

Dat een "religie" als de Islam veel volgers heeft is heel simpel te verklaren. Op het verlaten van de Islam staat de doodstraf. Je redenering gaat dus helemaal niet op. Je geeft je over of je zal sterven en je wordt uit de familie verbannen.

Tot zo ver de vrije meningsuiting. Islam is in theorie zelfs geen religie, maar een fascistische ideologie met een politieke agenda. Ze gebruikt geen vrije wil, maar geweld om zich te verspreiden.

Ik kan morgen ook een religie starten en ermee dreigen om iedereen die me niet volgt te vermoorden.
In de tijd van Mohammed kon dat, maar in 2015 moet je ervoor naar de cel.

Dat Mohammed al zo lang dood is, mag geen excuus zijn voor moslims om al zijn misdaden goed te praten
  zondag 8 november 2015 @ 20:36:52 #24
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157410569
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:30 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Hmmmm, ik ben het nooit tegengekomen. Beide niet. Er is volgens mij vrij weinig over bekend. Ik heb ook wel eens iets gelezen over dat ze tussen de 19 en 27 was toen ze met Mohammed trouwde. Maar goed, die 9 jaar is op ich volgens mij wel het officiële verhaal. Dat ze ook daadwerkelijk seks hadden, valt te betwijfelen. De man had destijds een heel hoge status door zijn vermeende profeetschap, en dan was het een grote eer als hij een huwelijk sloot met iemand; symbolisch... een symbolisch huwelijk dus.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157410655
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gesnopen?
Eerder postte ik over Joris Demmink, de pedofiele secretaris generaal van justitie in NL die een decennium lang vele kinderen heeft verkracht.
Geen mens die hem kent, omdat de media het moeten censureren. De Marc Dutroux van Nederland, had een heel decennium lang de allerhoogste functie binnen justitie.

Ik kreeg onmiddellijk een DM van de mods, waar in staat dat ze problemen krijgen omdat ik de waarheid schrijf over iemand die vanop het allerhoogste niveau wordt beschermd.

Indirect is de overheid dus WEL betrokken bij het censureren van fora. Het zijn zij die mods onder druk zetten.
Anders zou de privé eigenaar niet tot sluiten van zo'n topic moeten overgaan
pi_157410986
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:30 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Nee dat staat daar niet in. En imams ontkennen het op camera.

Maar ga je er ook mee akkoord dat alle Europese Koninklijke families uit de Middeleeuwen vervolgd moeten worden of gelden er andere regels voor hen?
pi_157411005
Je moet dan ook wel een verstandelijke beperking hebben wil je de profeet Mohammed überhaupt vergelijken met Dutroux.
pi_157411140
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef Rezania het volgende:
Ooit van verjaring gehoord? :') Voor de rest alsnog een heel dom topic.
Hij is schuldig aan kinderverkrachting en vele moorden.
Uit respect voor de slachtoffers kun je het dus niet maken om hun lot als dom aan de kant te zetten

De holocaust is ook verjaard, maar dat betekent niet dat men het moet vergeten, of te weigeren om af te keuren wat er gebeurd is.

Moslims gebruiken die "verjaring" van Mohammed graag, omdat ze die pedofilie, verkrachting en moord gewoon goedkeuren.
Je ziet het aan de verkrachtingsgolf van atheïstische vrouwen nu we worden overspoeld door Islamitische vluchtelingen
pi_157411241
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Je moet dan ook wel een verstandelijke beperking hebben wil je de profeet Mohammed überhaupt vergelijken met Dutroux.
Beiden zijn pedofielen. Je moet vooral laf zijn om het goed te keuren omdat iemand een profeet is
pi_157411475
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:50 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee dat staat daar niet in. En imams ontkennen het op camera.

Maar ga je er ook mee akkoord dat alle Europese Koninklijke families uit de Middeleeuwen vervolgd moeten worden of gelden er andere regels voor hen?
Mohammed zelf stelt dat het perfect oké is om een kind te "consumeren" als het voor het eerst haar maandstonden heeft. En met consumeren bedoelt hij seks. Imams geven het zelf zo aan op camera, en het verklaart perfect waarom pedofilie zo vaak voorkomt bij moslims. Het zijn de woorden van de profeet

In Zweden en in Noorwegen is er nu een verkrachtingsepidemie aan de gang, door Islamitische vluchtelingen.
Het is daar een rechtstreeks gevolg van

Er gelden geen andere regels voor koninklijke families. Maar voor zo ver ik weet hebben die geen wetboeken die een hele bevolkingsgroep aanzetten tot discriminatie van ongelovigen, vrouwen en homo's.

Toegeven dat de Koran een verschrikkelijk boek is, is de eerste stap naar een beschaafde samenleving
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')