abonnement Unibet Coolblue
pi_157440843
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hier is m'n criminal mastermind challenge guide die ik toendertijd heb geschreven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al wel weer een tijd geleden dus er valt vast wel wat aan te passen. Mochten we vier mensen bij elkaar krijgen dan zal ik het nog eens doornemen, en aanvullingen zijn sowieso welkom uiteraard. :)
tering wat een lap tekst :o
Ich hock in meinem Bonker
pi_157440901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:44 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

tering wat een lap tekst :o
Valt wel mee, zijn maar 10 a4'tjes :')
  dinsdag 10 november 2015 @ 07:46:49 #128
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157441979
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Toch kijken of we nog eens een team kunnen samenstellen voor criminal mastermind.

-Gotcha
-Blaadjes
-
-

:)
:W
pi_157443707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:44 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

tering wat een lap tekst :o
Yeap. Troost je, voor veteranen zal er niet heel veel nieuws in staan.
Alleen de finale van Prison Break, Series A's Trash Truck en Pacific Standard's Bikes zijn hoge risico's voor doorgewinterde GTA'ers. Uiteindelijk komt het op maar 1 ding neer: Neem geen risico's. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157464372
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Yeap. Troost je, voor veteranen zal er niet heel veel nieuws in staan.
Alleen de finale van Prison Break, Series A's Trash Truck en Pacific Standard's Bikes zijn hoge risico's voor doorgewinterde GTA'ers. Uiteindelijk komt het op maar 1 ding neer: Neem geen risico's. :)
Die klote trash truck. Daar zie ik het gewoon fout gaan _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_157465922
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Die klote trash truck. Daar zie ik het gewoon fout gaan _O-
Waar mogelijk, armour menu altijd open houden tijdens deze missie, zodat je op elk moment nieuwe armour om kunt doen, vuilniszakken inladen en er snel vandoor gaan ipv te vechten.
Komt goed! :)

Zo, wanneer willen we er aan beginnen? Hou er ook rekening mee dat we in de tussentijd geen andere heists kunnen doen, dus ik heb het liefst dat we het zodanig plannen dat we er relatief snel klaar mee zijn, anders kan ik bijv. Hork niet joinen. :'(
Misschien ook een deel in het weekend doen, een paar heists per dag?
@aiemkoel, @lesleyyb
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 11 november 2015 @ 12:05:09 #132
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157467228
Vrijdagavond ben ik altijd beschikbaar, zaterdag vanaf 15:00 (aankomende niet, verjaardag) en zondag hele dag (aankomende pas 's middags) als ik maar wel recht heb op een lunchpauze tussendoor. Maar als we het binnenkort gaan doen moet ik nog wel ff snel 4 levels gainen

[ Bericht 17% gewijzigd door lesleyyb op 11-11-2015 16:25:47 ]
pi_157467488
Zondag kan ik ook. We kunnen proberen dan de eerste 3 te doen
Ich hock in meinem Bonker
pi_157471281
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:23 schreef Blaadjes het volgende:
Zondag kan ik ook. We kunnen proberen dan de eerste 3 te doen
Of eerst Series A nog een keer oefenen voordat we de heists vanaf het begin starten?
Zou ik wel fijn vinden, want van alle heists heb ik deze verreweg het minst gedaan + Trash Truck is ook wel fijn om even te oefenen.
De andere heists kan ik wel dromen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157473056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 16:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Of eerst Series A nog een keer oefenen voordat we de heists vanaf het begin starten?
Zou ik wel fijn vinden, want van alle heists heb ik deze verreweg het minst gedaan + Trash Truck is ook wel fijn om even te oefenen.
De andere heists kan ik wel dromen. :)
Eitje joh lukt best.

Om het spannend te maken gaan we in de final van pacific allemaal op de motor ipv met kuruma. Deal?
Ich hock in meinem Bonker
pi_157473316
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:38 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Eitje joh lukt best.

Om het spannend te maken gaan we in de final van pacific allemaal op de motor ipv met kuruma. Deal?
De fucking groeten met je. _O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157473571
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

De fucking groeten met je. _O-
Nou ga ik wel alleen :o
Ich hock in meinem Bonker
pi_157475622
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ga ik wel alleen :o
:W
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157476586
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:38 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Eitje joh lukt best.

Om het spannend te maken gaan we in de final van pacific allemaal op de motor ipv met kuruma. Deal?
Ik ga lopend
pi_157476917
quote:
7s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:00 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ga lopend
_O-
pi_157477361
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:13 schreef LompeHork het volgende:

[..]

_O-
Dan rij ik tenminste niet tegen een paal aan, of flikker ik van mn motor
pi_157477398
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan rij ik tenminste niet tegen een paal aan, of flikker ik van mn motor
Ik wilde het posten, maar ik dacht: "Hij komt er zelf wel mee :7 "

I'm proud son.
pi_157478334
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik wilde het posten, maar ik dacht: "Hij komt er zelf wel mee :7 "

I'm proud son.
Jammere is dat hij niet mee mag doen :+
Ich hock in meinem Bonker
pi_157478340
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Jammere is dat hij niet mee mag doen :+
pestkoppen ;(
pi_157478380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Waar mogelijk, armour menu altijd open houden tijdens deze missie, zodat je op elk moment nieuwe armour om kunt doen, vuilniszakken inladen en er snel vandoor gaan ipv te vechten.
Komt goed! :)

Zo, wanneer willen we er aan beginnen? Hou er ook rekening mee dat we in de tussentijd geen andere heists kunnen doen, dus ik heb het liefst dat we het zodanig plannen dat we er relatief snel klaar mee zijn, anders kan ik bijv. Hork niet joinen. :'(
Misschien ook een deel in het weekend doen, een paar heists per dag?
@aiemkoel, @lesleyyb
Ik kan er 's avonds met meer zekerheid zijn. Overdag ben ik ook wel vaak online maar niet altijd bezig. Kan ook wat makkelijker weggeroepen worden.
Tussen 8:30 en 9 op zaterdag en zondag is in ieder geval zeker. Vrijdagavond wat later
Voor andere momenten in het weekend moet er even een voorstel komen en dan kan ik vast wel wat regelen voor die tijden.
pi_157478423
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:03 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Ik kan er 's avonds met meer zekerheid zijn. Overdag ben ik ook wel vaak online maar niet altijd bezig. Kan ook wat makkelijker weggeroepen worden.
Tussen 8:30 en 9 op zaterdag en zondag is in ieder geval zeker. Vrijdagavond wat later
Voor andere momenten in het weekend moet er even een voorstel komen en dan kan ik vast wel wat regelen voor die tijden.
Heb jij een leven ofzo?
Ich hock in meinem Bonker
pi_157478754
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heb jij een leven ofzo?
Een leven? Iiiiiew! Ik hoop dat het niet besmettelijk is. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157482816
denk dat ik toch nog een nieuw accountje aanschaf. Ik moet gewoon die mods proberen en op mn huidige account kan ik geen risico meer nemen. :D #permban 2215 :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_157487616
Het is onzeker of ik mee kan doen aan heist vanavond.
De ssd die ik bij nieuwe pc had was kapoten vandaag komt nnieuwe. Dus eerst Windows installeren en gta downloaden.
Aangezien mn ssd er pas 5 uur is zal het lastig worden optijd te zijn voor heist.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157488323
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:38 schreef Blaadjes het volgende:
Het is onzeker of ik mee kan doen aan heist vanavond.
De ssd die ik bij nieuwe pc had was kapoten vandaag komt nnieuwe. Dus eerst Windows installeren en gta downloaden.
Aangezien mn ssd er pas 5 uur is zal het lastig worden optijd te zijn voor heist.
;( rip. Hopelijk gaat de installatie rap, maar anders geen nood aan de man, kan gebeuren. Zit niet mee die PC :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')