abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6889206
Inclusief klewang:

Hij schreef een brief aan zijn vrouw, waarin o.m. : 'Ik heb er een vrouw gezien die, met een kind van ongeveer 1/2 jaar op den linkerarm, en een lange lans in de rechterhand op ons aanstormde. Een kogel van ons doodde moeder en kind. We mochten toen geen genade meer geven. Ik heb 9 vrouwen en 3 kinderen, die genade vroegen, op een hoop moeten zetten, en zoo dood laten schieten. Het was onaangenaam werk, maar 't kon niet anders. De soldaten regen ze met genot aan hun bajonetten. 't Was een verschrikkelijk werk. Ik zal er maar over eindigen.' Zijn vrouw schreef in de marge: 'Hoe vreeselijk!!'

pi_6889317
's Colijn.
pi_6889352
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:16 schreef Gellius het volgende:
's Colijn.
's goed.
pi_6889481
's Dit dan?

pi_6889681
m'n buurman....

"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
pi_6889710
Dit is een gezellige Fransman. Petje op, stokbroodje onder de arm, eerste flesje wijn van de dag is leeg. Lekker op weg naar Jean et Yvette voor een maaltje van paté en slakken. Morgen wat Nederlandse toeristen afbekken en kijken hoe de knoflook er bij hangt.

Of wilde u per se een naam horen?

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_6889762
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dit is een gezellige Fransman. Petje op, stokbroodje onder de arm, eerste flesje wijn van de dag is leeg. Lekker op weg naar Jean et Yvette voor een maaltje van paté en slakken. Morgen wat Nederlandse toeristen afbekken en kijken hoe de knoflook er bij hangt.

Of wilde u per se een naam horen?

Volgaarne. Dit is namelijk niet zomaar een Fansman.
pi_6889838
Het lijkt me een artistiek type. En ik denk dat hij al dood is. Klopt dat?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_6889888
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Het lijkt me een artistiek type. En ik denk dat hij al dood is. Klopt dat?
Een echte artiest sterft niet.
pi_6889976
Creatief, zeker - maar 'artistiek' is misschen niet het juiste woord. Aanvankelijk was deze meneer met het drollige petje fabrikant in lampen voor de automobiel.
pi_6890222
Ennuh, ging deze meneer na zijn carrière als autolampenfabrikant - nochtans een eerzaam beroep! - misschien nog iets anders doen wat hem de bekendheid opleverde om met zijn sympathieke tronie in Raad-Je-Plaatje deel 40 te mogen verschijnen?
pi_6890325
Bien sur! In milleneufcentsneuf haalde hij een voor die tijd opmerkelijk staaltje durf en technisch vernuft uit. Vandaag de dag zouden we er onze schouders over ophalen, maar toen was het heel wat.
pi_6890523
Louis Blériot
Helpt waar hij kan!
pi_6890531
Pfff, tegenwoordig zwemmen ze over het Kanaal. In wedstrijdverband.

Maar toch chapeau: Henri Blériot.

pi_6890556
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:09 schreef NoSigar het volgende:
Louis Blériot
Corrrect.
pi_6890558
Merde!

Louis.

pi_6890610
Alors:

Helpt waar hij kan!
pi_6890934
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:13 schreef NoSigar het volgende:
Alors:

[afbeelding]

't Is een shogun. Een Japanse nog wel. Denk ik.
pi_6891458
Prima, de rest is een eitje.
Helpt waar hij kan!
pi_6891695
Ik weet geen naam, maar ik denk dat het degene is die Japan (bijna) helemaal afsloot van de buitenwereld.

Google wil alleen niet meewerken.

pi_6891929
Google? Ik dacht dat iedereen alles uit zijn hoofd deed hier
Helpt waar hij kan!
pi_6891954
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:54 schreef NoSigar het volgende:
Google? Ik dacht dat iedereen alles uit zijn hoofd deed hier
In dat geval gok ik op Hirohito.
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 november 2002 @ 19:56:50 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_6891995
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:55 schreef beeer het volgende:

[..]

Hirohito ?

Ik denk dat je er een paar eeuwen naast zit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_6892080
Tokugawa Iemitsu?
pi_6892133
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:55 schreef beeer het volgende:

[..]

Als beloning voor deze dapperheid de volgende hint:
Zestienhonderd: Slag bij ....
Helpt waar hij kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties