quote:Op maandag 1 februari 2016 19:34 schreef Omentielvo het volgende:
Bloesem, tijdens het lezen van de voorloop en de bevalling moest ik zo glimlachen. Jouw meisje is precies zoals jij dacht. Ze koos haar eigen moment om geboren te worden. Alleen niet op de manier hoe de verloskundigen en jij het bedachte hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door LadyBlack op 03-03-2016 12:30:14 ]
Mooi omschreven en ondanks het vele schakelen klink je heel rustig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik heb mijn verhaal van E even teruggelezen, dus nu stromen de tranen over mn wangen omdat ik me gelukkig mag prijzen dat ik het ook een keer zo heb mee mogen maken![]()
En daarna heb ik een therapeutische monsterbestelling bij de H&M geplaatst
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik heb mijn verhaal van E even teruggelezen, dus nu stromen de tranen over mn wangen omdat ik me gelukkig mag prijzen dat ik het ook een keer zo heb mee mogen maken![]()
En daarna heb ik een therapeutische monsterbestelling bij de H&M geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bevallingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nasleepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2016 22:23:10 ]![]()
Wow Razz, wat heftig! Gelukkig heb je nu een heel mooi mannetje
Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Jezus Razz..... Pittig om te lezen, wat heb je het voor je kiezen gehad zeg
Heb jij je ook wel eens afgevraagd waarom je überhaupt die combinatietest liet doen?Wat zouden we andere zwangerschappen gehad hebben he?
En die nasleep in het ziekenhuis! Ik word er echt boos van![]()
![]()
Pff Razzik moest er gewoon even van huilen. Wat een angsten moeten jullie gehad hebben
![]()
Gelukkig is C er nu en doet hij het goed![]()
![]()
Razz, wat een heftigheid. De laatste zinnen van je stuk over de bevalling. Ik hoop dat je dat gevoel nog vaak kan herbeleven. Het zal best wel wat tijd kosten om alles een plekje te kunnen geven
![]()
![]()
Jeetje Razz, wat een heftig verhaal! Wat bizar dat ze je in de nasleep niet meer hebben meegenomen in het proces.. Maar de liefde voor je kleintje spat erafGeniet ervan zo met z'n viertjes
![]()
Ach razz, want een angsten. Ik meen te lezen dat er ondanks de uiteindelijk goede testen toch een grote angst is gebleven dat alles mis was. Wat moet die zwangerschap zwaar zijn geweest zeg.
Verder heel herkenbaar hoe je beschrijft door die pijn heen te moeten persen. Dat kan ik me nog zo goed herinneren, dat gevoel van oh god ik scheur aan flarde, maar ze moet er toch uit. En dan een oerpers en whoops, een baby'tje.
En wat ongelofelijk moet die opluchting zijn geweest, dat hij gezond was <3![]()
Razz, ik heb je verhaal gisteravond al gelezen en ik moest er ook van huilen. Ik kan me zo goed inleven in je angsten en je zorgen. Wat een opluchting dat jullie lieve C er nu is, gezond en wel."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Razz, wat vreselijk om te lezen, al die nare emoties tijdens je zwangerschap zegIk ben ook zo ontzettend opgelucht dat alles goed is verlopen en je nu een gezonde zoon hebt. Ik denk dat half OUD een beetje zijn adem inhield toen je ging bevallen.
De nasleep is echt te zot voor woordenWat een idiote manier om met mensen om te gaan. Het is een ziekenhuis, geen fabriek...
Ik hoop dat je er mentaal niet te veel nasleep van gaat ondervinden en dat je nu echt lekker mag gaan genieten van je twee fantastische kinderen
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |