Maybe it's the way she walkedquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoi!MF gaat naar een Album Release part van het nieuwe 1D album.
Ieder zijn eigen mening joh, maakt mij niet uit. Ik luister ook naar Guns N' Roses en dan doen ze alsof ik een fucking gestoorde ben. Achja. Iedereen heeft zijn eigen smaak, ik had nieteens verwacht dat ik zou winnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Maybe it's the way she walked
straight into my heart and stole it
through the doors and past the guards
just like she already own it
gefeli!
Vind dat echt helemaal niks he![]()
Ik ken wel teksten van zequote:Op zaterdag 7 november 2015 13:49 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening joh, maakt mij niet uit. Ik luister ook naar Guns N' Roses en dan doen ze alsof ik een fucking gestoorde ben. Achja. Iedereen heeft zijn eigen smaak, ik had nieteens verwacht dat ik zou winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof toch dat je hebt gewonnen?
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ken wel teksten van zeJa, het was een actie, met een #5YearsOf1DNL en dan moest je je herrinering plaatsen, ik heb op de 1e dga een foto geplaatst en dat was het, verbaasd dat ik maar met 1 foto had gewonen. En ik heb gelijk 20 doodsbedreigingen van meisjes gehad die het me niet gunde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof toch dat je hebt gewonnen?
Misgunnersquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja, het was een actie, met een #5YearsOf1DNL en dan moest je je herrinering plaatsen, ik heb op de 1e dga een foto geplaatst en dat was het, verbaasd dat ik maar met 1 foto had gewonen. En ik heb gelijk 20 doodsbedreigingen van meisjes gehad die het me niet gunde.
Het zijn allemaal meiden van 16 tot 18quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Misgunnerskomt veel voor bij meisjes van die leeftijd
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het zijn allemaal meiden van 16 tot 18Een vriendin van me die chronisch ziek was, die was toen bij zo'n speciaal interview, toen hebben ze dr letterlijk via twitter opgezocht, hebben ze dr bedreigt, hopen dat ze doodging en gezegd van als je ziekte je niet naar de tering brengt doen wij het wel. Echt belachelijk.
Moet je eens een volwassene take that fan boos maken. Joh die worden pissig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou geldt dat niet alleen voor die leeftijden natuurlijk. Als je soms die 40jarigepittigkapseltuinbroekencrocstokkies op FB ziet
Wat is er mis met Take Thatquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Moet je eens een volwassene take that fan boos maken. Joh die worden pissig.![]()
Wel leuk om de zeik te nemen met Justin Bieber fans, die nu weer helemaal hot is en het weer eens verkloot.
Niks joh,quote:
Backstreet Boys tho... AS LONG AS YOU LOVE MEEHEEEH. Mijn moeder vlucht het huis telkens uit bij de Backstreet Boys.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:03 schreef Divje het volgende:
want you back. want you back. want you back for gooood
ja toch
Dat is dan ook een schijtnummerquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:04 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Backstreet Boys tho... AS LONG AS YOU LOVE MEEHEEEH. Mijn moeder vlucht het huis telkens uit bij de Backstreet Boys.
Of N'sync. AINT NO LIE BABY BYE BYE BYE en dan vage pose.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is dan ook een schijtnummer(mening
)
In steenkolen engels EVRIEBAAAADIE JEEEEEHEH schreeuwen was wel leuk vroeger
Sowieso vage dansjesquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Of N'sync. AINT NO LIE BABY BYE BYE BYE en dan vage pose. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En alle meiden die wannabee van de Spice Girls uit hun hoofd kende. YO I TELL YOU WHAT I WANT
Heb dat dansje zo vaak geoefend hequote:Op zaterdag 7 november 2015 14:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Deze is gewoon nog steeds baas:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |