abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6888835
Ik zag gister (geloof ik) in de banner van RTL Z dat Robbie Williams een concert in de Arena zou geven...
Heeft er iemand enig idee van waar ik hier over meer info kan vinden
of weet misschien iemand wanneer het is en wanneer de voorverkoop start
pi_6888881
op zich kun je ook gewoon zoeken.....

Robbie Williams in concert

slotje....

pi_6888898
wellicht op www.ticketservice.nl en de voorverkoop begint zaterdag aanstaande (23 november dus)
  dinsdag 19 november 2002 @ 18:00:35 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_6888899
quote:
Robbie Williams himself heeft het vanmiddag tijdens een persconferentie in Berlijn bekend gemaakt. In het kader van zijn Europese tournee zal de Britse superster Nederland aan doen. En ook meteen supergroots, want Robbie waagt zich aan de Amsterdam ArenA. Geen twijfel over mogelijk, dit wordt hèt spektakel van 2003.

Zijn spiksplinternieuwe album Escapology is nèt uit en de single Free is al vaak te horen en te zien op radio en tv. Het levende bewijs dat één van de spraakmakendste artiesten van dit moment helemaal terug van weggeweest is.

Mis hèt spektakel van 2003 niet!

ROBBIE WILLIAMS + SUPPORT ACT
Vrijdag 18 juli 2003
Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost
Entrée: ¤ 42,-/¤ 39,-/¤ 36,-/¤ 34,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 18.30 uur

Kaarverkoop start aanstaande zaterdag 23 november om 10.00 uur.

Let op! Maximaal 10 kaarten per persoon.

Tevens zijn toegangskaarten inclusief busvervoer vanuit diverse plaatsen in Nederland tegen meerprijs verkrijgbaar. Meer info bij de voorverkoopadressen van Ticket Service.

www.mojo.nl

Enne: Robbie Williams in concert

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_6888938
Ik dank u vriendelijk
pi_6889361
Dubbel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')