SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
85.236.109.244:14797
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Wat zijn die Battlepacks precies? Heb er 64 om te openen, maar wat kan er allemaal in zitten?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Attachments voor wapens, allemaal esthetische onzin voor op battlelog (icons en plaatjes waar niemand naar kijkt) en xp boosts. Oneindig veel xp boosts.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat zijn die Battlepacks precies? Heb er 64 om te openen, maar wat kan er allemaal in zitten?
Gewoon allemaal openen dus. En niet zuinig zijn met de boosts.Conscience do cost.![]()
Idd. Het is wel handig om een paar 200% boosts te bewaren voor eventuele dubbelXP dingen. Als ze dat nog doen tenminste.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon allemaal openen dus. En niet zuinig zijn met de boosts.
Klopt het trouwens dat je nu die boog gewoon kan unlocken zonder al die Phantom assignments te doen, in die nieuwe map?![]()
![]()
Yup, gewoon oppakken en klaarquote:Op zondag 8 november 2015 02:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Idd. Het is wel handig om een paar 200% boosts te bewaren voor eventuele dubbelXP dingen. Als ze dat nog doen tenminste.
Klopt het trouwens dat je nu die boog gewoon kan unlocken zonder al die Phantom assignments te doen, in die nieuwe map?ideaal, enige wat je mist zijn assignments en tags
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb de assignments en tags wel.. Het was wel omslachtig, maar zó moeilijk was het nou ook weer niet. Die dogtags zoeken op Final Stand maps is nog het lastigste, maar opzich zijn er genoeg servers die zich daar 100% op richtten. Ik heb de indruk dat veel mensen het links laten liggen om die dogtags, of de jet kills.quote:Op zondag 8 november 2015 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Yup, gewoon oppakken en klaarideaal, enige wat je mist zijn assignments en tags
![]()
Ik heb het links laten liggen. Goed dat het nu zo simpel is. Ik vind het sowieso al stom dat ik dingen moet unlocken
Conscience do cost.![]()
Het interesseerde me gewoon geen kut. En nu blijkt dat je ook niet moeilijk hoeft te doen ben ik er nog blij om ook. Wat een kutwapenquote:Op zondag 8 november 2015 12:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb de assignments en tags wel.. Het was wel omslachtig, maar zó moeilijk was het nou ook weer niet. Die dogtags zoeken op Final Stand maps is nog het lastigste, maar opzich zijn er genoeg servers die zich daar 100% op richtten. Ik heb de indruk dat veel mensen het links laten liggen om die dogtags, of de jet kills.
Ik snap sowieso niet waarom het een primary weapon slot was. Ik wil de crosswbow uit 3 terug, die was veel toffer
Conscience do cost.![]()
Die was idd toffer. Maar dan wil ik ook mijn grappling hook terugquote:Op zondag 8 november 2015 12:56 schreef ems. het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom het een primary weapon slot was. Ik wil de crosswbow uit 3 terug, die was veel toffer
Had al een poos dat ik nieuwe videokaart wilde, maar nu met Battlefield 4 en Fallout 4 om de hoek moet ik toch wel een nieuwe gaan halen nu. GTX 460 is niet meer voldoende, teveel fps drops.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mijn GTX 680 begint alweer te puffen in bepaalde games
mijn 7870's in crossfire-x doen het nog primaquote:Op zondag 8 november 2015 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn GTX 680 begint alweer te puffen in bepaalde games"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik vermaak me ermee hoor, maar enkele titels beginnen gewoon te zuchten en te puffen.quote:Op zondag 8 november 2015 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
mijn 7870's in crossfire-x doen het nog primaI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga gewoon de gtx960 halen, kan ik weer een poosje vooruit. Zoveel game ik nou ook weer niet, dus een 970 of 980 zijn me net iets te duur.quote:Op zondag 8 november 2015 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vermaak me ermee hoor, maar enkele titels beginnen gewoon te zuchten en te puffen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik hou deze tot ie het niet meer trekt en ga dan pas weer neuzen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Consoles zijn hartstikke leuk voor kinderen, niets mis mee.quote:Op maandag 9 november 2015 00:46 schreef noah281 het volgende:
Jammer jullie zijn PC players, CONSOLES FTWConscience do cost.![]()
Er is ook niets mis met af en toe casual gamenquote:Op maandag 9 november 2015 00:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Consoles zijn hartstikke leuk voor kinderen, niets mis mee.
Ik heb ook een WiiHappyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met de game. Het is niet altijd even makkelijk spelen tegen level 100+ spelers die precies weten wat ze doen maar ik kom aardig mee. Wel vind ik het irritant dat er schijnbaar servers zijn waar je bepaalde dingen niet mag gebruiken. Zit je lekker in een game, gebruik je een explosief en dan wordt je gekicked. Of gekicked worden van een server omdat je K/D ratio 1,07 is en hij max 1,05 mag zijn op de server...![]()
WTF bestaat dat ja?quote:Op maandag 9 november 2015 08:06 schreef Questular het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met de game. Het is niet altijd even makkelijk spelen tegen level 100+ spelers die precies weten wat ze doen maar ik kom aardig mee. Wel vind ik het irritant dat er schijnbaar servers zijn waar je bepaalde dingen niet mag gebruiken. Zit je lekker in een game, gebruik je een explosief en dan wordt je gekicked. Of gekicked worden van een server omdat je K/D ratio 1,07 is en hij max 1,05 mag zijn op de server...1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Heel eerlijk gezegd vond ik bf2 de special ops uitbreiding betere maps en mogelijkheden hebben.quote:Op zondag 8 november 2015 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die was idd toffer. Maar dan wil ik ook mijn grappling hook terug
En BF3 het fijnste spelen.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Dat zijn speciale noob servers. Nutteloos dus, want het enige dat je ermee bereikt is dat je minder snel beter wordtquote:Als je de namen van de servers die je joined leest staat daar meestal al vermeldt welke regels ze hanteren. Verder kan ik je aanraden om de 'goede' servers (weinig regels, geen irritante admins, veel drukte) te favoriten zodat je die altijd makkelijk terug kan vindenquote:Op maandag 9 november 2015 08:06 schreef Questular het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met de game. Het is niet altijd even makkelijk spelen tegen level 100+ spelers die precies weten wat ze doen maar ik kom aardig mee. Wel vind ik het irritant dat er schijnbaar servers zijn waar je bepaalde dingen niet mag gebruiken. Zit je lekker in een game, gebruik je een explosief en dan wordt je gekicked. Of gekicked worden van een server omdat je K/D ratio 1,07 is en hij max 1,05 mag zijn op de server...
Conscience do cost.![]()
Wat houdt dat tickrate in?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: