quote:jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal.
Op zaterdag 7 december 2002 01:05 schreef Boomlaars het volgende:
Kluivert..mwoah..goede speler..maar op de belangrijke momenten staat hij er niet..(in het NL 11tal dan)...meest recente voorbeeld ..penalty tegen Italie en EK kwalificatie..Bij barcelona presteert hij wel aardig..maar geweldig vind ik het niet
quote:Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...
Op zaterdag 7 december 2002 13:45 schreef Duiveltja het volgende:[..]
jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal.
Nu jij weer
quote:Ik zie ook nooit krantenkoppen uit Spanje..
Op maandag 9 december 2002 13:37 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...
Nu jij weer
iedereen heeft wel eens een slechte dag.. (uit vorm oid).
Portugal is niet een relatief zwak voetballand.
P. Kluivert is gewoon een super speler die niet alleen als goaltjespikker in het veld staat maar ook als aangever en ruimte creërder
nu jij weer..
quote:Dan hebben er in jouw denkwereld slechts een handvol goede voetballer bestaan. Iedere speler, op dus Maradona, Cruijff en Pele na, voldoen aan de criteria van een 'slechte' speler die jij opnoemt.
Op maandag 9 december 2002 13:37 schreef Boomlaars het volgende:
Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...Nu jij weer
quote:..erm...ooit gehoord van het katern "Buitenlands voetbal" in de krant???
Op maandag 9 december 2002 13:38 schreef Gstar het volgende:[..]
[quote]
Ik zie ook nooit krantenkoppen uit Spanje..
quote:
iedereen heeft wel eens een slechte dag.. (uit vorm oid).
Portugal is niet een relatief zwak voetballand.
quote:Goaltjespikker...haha..ja..tegen Estland en Letland kan ik ook wel scoren..je bent een Superspeler/topspeler als je belangrijke kansen erin jast, en niet alleen tegen de kleine kutclubs in oefeninterlands waar je geen fuck aan hebt. In de positie tussen de spits en het middenveld is het inderdaad wel een goede speler, maar ik heb het nu over de SPITS Kluivert.
P. Kluivert is gewoon een super speler die niet alleen als goaltjespikker in het veld staat maar ook als aangever en ruimte creërder
quote:(....)
nu jij weer..
quote:We hadden het over TOPspelers, geen "goede spelers", die zijn er maar zat, onder die catogerie reken ik ook Kluivert
Op maandag 9 december 2002 13:56 schreef nikk het volgende:[..]
Dan hebben er in jouw denkwereld slechts een handvol goede voetballer bestaan. Iedere speler, op dus Maradona, Cruijff en Pele na, voldoen aan de criteria van een 'slechte' speler die jij opnoemt.
quote:En hier ging je mis.
Op dinsdag 10 december 2002 00:18 schreef Boomlaars het volgende:
kom op zeg...Portugel heeft veel individuele goede spelers, maar als collectief faalt het jammerlijk, Nederland zou deze ploeg met 2 vingers in de neus moeten kunnen verslaan.
Nogmaals. Als nederland zo goed was hadden ze allang een WK gewonnen.
quote:Top, goed, same difference. Ik durf Kluivert wel degelijk tot de categorie 'top' te rekenen. Hij is misschien niet de goaltjesdief die RvN is, maar de balgevoel en zijn waarde in het team maken hem wel degelijk een topspeler. Barcelona en het Nederlands Elftal zijn echt een stuk minder wanneer hij niet speelt.
Op dinsdag 10 december 2002 00:19 schreef Boomlaars het volgende:
We hadden het over TOPspelers, geen "goede spelers", die zijn er maar zat, onder die catogerie reken ik ook Kluivert
quote:Ah..en het feit dat ze in 98 en 2000 dat ook bijna voormekaar hadden laat je maar buiten beschouwing..ze speelden elke tegenstader van de mat (Argentinie, Joegoslavie etc) kwamen 2x in halve finale..maar gingen eruit door penalty's...dat heeft niets met kwaliteit te maken van de spelers, maar met koelbloedigheid, die bij de Nederlanders ontbrak..klaar....Portugal heeft nog NOOIT indruk op mij gemaakt bij een wedstrijd, en ze leunen enkel op Figo, wat nog een misselijke egoistisch matennaaier is ook. Nederland hoort zeker in de top5, nu nog steeds...met de huidige spelers die ze hebben gewoon op nummer 1 ...maarja..het probleem zat hem bij de trainer in '00 en '02
Op dinsdag 10 december 2002 15:05 schreef Choller het volgende:[..]
En hier ging je mis.
Moeten kunnen is iets anders dan doen heh....
Dat is het nou met de NL voetbal. Veel mensen denken dat ze zeker in de top 5 behoren op papier.Nogmaals. Als nederland zo goed was hadden ze allang een WK gewonnen.
quote:Ow...
Op maandag 9 december 2002 13:37 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...
Nu jij weer
Dus Cruijf hoort ook niet bij de topspelers ?
Omdat hij tijdens wk-finale '74 het niet waarmaakte tegen Duitsland ???
quote:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/sports_talk/2758381.stmAsk Patrick Kluivert
Patrick Kluivert has enjoyed international success for Holland as part of an attacking line-up that includes celebrated team-mates Dennis Bergkamp and Ruud van Nistelrooy.Formerly at Ajax and AC Milan, the 26-year-old forward has also been linked with several Premiership clubs but recently confirmed his desire to stay with Barcelona.
--------------------------------------------------------------------------------
Please explain why a star studded club like Barcelona is languishing near the relegation zone in the Primera Liga? What is going wrong?
Sylvanus, Singapore
There is no doubt that when you compare our form in the Champions League and the league, there's a huge difference.
What is responsible for the contrast in form? I can't really say why but there is no doubt that Spanish teams know us better and know how to take advantage of our weak points.
It is strange that we can beat teams like Inter Milan but we cannot defeat Celta Vigo!
In my opinion, I think our European opponents only think of one game at a time and this has worked to our advantage.
--------------------------------------------------------------------------------
What is your view on the sacking of Louis van Gaal and do you think it was fair that he was sacked?
Reggie, South Africa
It's difficult not having him around because I have worked with him since I was a young boy at Ajax. When you look at the way that Barcelona treated him, I do not think that he was given the respect that a trainer deserves.
But what can I say? If the club make a decision to get rid of him, there's nothing that I can do as a player. That's the way life is.
I know the way he works and most players at the club know because it is his second time here. As far as I am concerned, the decision to sack him was wrong. But as an individual there is only so much you can do. I spoke against it but I seemed to be the lone voice. But it didn't seem to help.
What is it like working with Raddy Antic?
Tony, London
Of course it is a new experience, as every trainer has their own way of working. He's here for four months but we have drawn one and won two league games since he took over and that isn't a bad thing.
I think Antic is a bit more relaxed than van Gaal and it has had a positive effect on the way we have played our matches.
Do you feel the Dutch players at Barcelona are being unfairly blamed for the team's poor performance?
Simon Hall, England
It's always easy to lay blame at a Dutch coach and five players that happen to be Dutch as well. Some may have thought he was trying to create another Ajax but I can tell you that it is a totally different atmosphere at Barcelona.
At Ajax we had a much younger team, and while we have young players here as well but van Gaal was the perfect trainer at Ajax. I think he was still working at the same level at Barcelona but some people who are very strong here had made up their minds that he had to go.
Do you feel that Rivaldo's departure has had an adverse effect on Barcelona?
Aminu Bukar, UK
Why do big name players like Luis Figo move between two of the biggest clubs in the world - Barca and Real Madrid, which happen to be in the same league and have one of the biggest rivalries in the world?
Tom Wood, England
--------------------------------------------------------------------------------Figo, Rivaldo and don't forget Ronaldo are the type of players that Barcelona needs. I think they should have stayed and I have no doubt in my mind about that. But the club let them go and I do not know what the problems were.
I must admit that I miss them because they provided me with the quality of crosses that makes my job as a striker a lot easier.
Are you interested in going to Manchester United someday? You and Ruud van Nistelrooy could form a lethal partnership.
Khan, England
I knew someone would ask this question! At the moment, I am happy at Barcelona but you never know what could happen one day. I might come and join the English Premiership.
One of the things that would make me come to play in England are the fans. They are always behind their teams, even when they are losing. As a player, I noticed this whenever I play against English teams and I really appreciate that.
In Spain, when you are not doing well, the fans are reluctant to get behind you.
Can Barcelona go all the way and snatch the European Champions League crown?
Ross Macpherson, Scotland
We have to take one match at a time. We are in a good position at the moment and we'll have to see where the ship ends.
Do you think that some of your colleagues have failed to do their jobs this season?
Tony, England
Yes, because the trainer can put the players onto the pitch and the players have to prove their quality on the pitch.
What do you think needs to be changed at Barcelona in order for the team to get back to winning ways?
Nosa Ehigie, Finland
At the moment, I think that we are coming out of the black hole. After winning the last two matches, we are training very hard to do well. But I think that it is important that we get our confidence back.
Argentinian fans have long been dreaming of Saviola and Riquelme play together. Now that van Gaal has gone, do you feel you have the chance of pairing up front with them?
Juan Pablo Conti, England
Saviola is a very good player, as we saw in the Champions League match against Inter. I did not have a chance to play many games with him because the previous trainer decided not to use him. But now I'm back with him upfront and I'm quite comfortable.
Can you tell me why Holland have produced some opf the best strikers in the world? Is there something about the Dutch culture or mentality that produces such prolific attackers?
Daniel Arbelaez, USA
To be honest, I don't know! Maybe we are lucky to produce a generation of players like Ruud (van Nistelrooy) and myself who seem to be peaking at the same age. Maybe Ruud might have a better answer to this question than myself!
Do you think that your generation of Dutch players have it in you to win a major championship, like the World Cup or a European Championship?
John, UK (ex Netherlands)
Well, we beat Argentina and Germany in recent games and I do not think that it is easy to defeat them if we are not a good side.
But the 2004 European Championships with Holland is a bit far away. The main thing for me at the moment is to get back on track with Barcelona and to go on in the Champions League.
But as Portugal gets closer and closer I will be in a position to give it priority attention.
What was it like not being at the World Cup in Japan?
Osa, London
The World Cup period was a holiday period for me. I heard the results but I did not watch most of the games, except for the final and a few other ones. I must admit that it was hard not being there. It was a very difficult moment.
What has been your favourite moment in football?
Shyam, India
When I scored my 100th goal for Barcelona. That was a special time for me.
Do you look forward to your Champions League encounter against Newcastle United at St.James Park?
Simon Bowyer, England
Sure! I look forward to playing against them as they are a very good team. You never know how the result would go but you always look at things with a positive attitude.
Would you love to play alongside David Beckham in the same team?
David, Thamesmead, London.
Every striker would love to have a player like him. Look at the kind of service that he gives. As a striker, he is the kind of player that you would want to have all the time.
Is there any chance you'll be finishing your career with Ajax?
Ash, Netherlands
Maybe when I retire from football, I might go back. If I l leave Spain, I might go to England and then go back to Ajax. But I am happy at Barcelona at the moment. The future always has surprises.
How would you want football fans to remember Patrick Kluivert when you are no longer in football?
Andy, Nigeria
It's a difficult question! I hope they remember a good player, not just a good striker but a footballer that had a bit of everything.
Nog tien jaar te gaan, en nu al all-time topscorer van Oranje.
quote:Bergkamp is beter
Op dinsdag 19 november 2002 17:02 schreef tong80 het volgende:
Staat inmiddels op 35 doelpunten voor het Nederlands elftal. Evenals Faas Wilkes.Dennis Bergkamp heeft er 37.
{Met dank aan Cazzo}
Nog twee te gaan dus. Misschien morgen al.
Hij is pas 26, gaat straks alle records breken.
Als ie nog eens een groot tournooi met oranje wint kan ie in de voetsporen van van Basten treden.
Volgens van Gaal heeft ie daar de capaciteiten voor.Volgens tong80 ook.
quote:Vandaar dat ie nooit de CL heeft gewonnen.
Op zaterdag 7 juni 2003 21:54 schreef Linz het volgende:[..]
Bergkamp is beter
Nooit iets heeft gewonnen met het Nederlands elftal.
Kluivert gaat nog een heeeeeeel grote prijs winnen met het Nederlands elftal.
Hij is pas begonnen met het schrijven van geschiedenis.
quote:Bergkamp blijft beter als individu, betere techniek, betere pass, maakt de mooiste doelpunten..
Op zaterdag 7 juni 2003 22:14 schreef tong80 het volgende:[..]
Vandaar dat ie nooit de CL heeft gewonnen.
Nooit iets heeft gewonnen met het Nederlands elftal.
Kluivert gaat nog een heeeeeeel grote prijs winnen met het Nederlands elftal.
Hij is pas begonnen met het schrijven van geschiedenis.
quote:Mist helaas de instelling van Kluivert, Cruijff, van Basten of andere toppers.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:26 schreef Linz het volgende:[..]
Bergkamp blijft beter als individu, betere techniek, betere pass, maakt de mooiste doelpunten..
Die zouden nooit accepteren dat ze op de bank zitten voor mediocere voetballers zoals Wiltord.
quote:Als Kluivert bij Arsenal zou zitten, zou die ook plaats moeten maken voor die kutFranzosen en Franse trainer, hij geeft ze een voorkeursbehandeling..
Op zaterdag 7 juni 2003 22:29 schreef tong80 het volgende:[..]
Mist helaas de instelling van Kluivert, Cruijff, van Basten of andere toppers.
Die zouden nooit accepteren dat ze op de bank zitten voor mediocere voetballers zoals Wiltord.
quote:Kluivert zou weggaan en wraak nemen bij een andere club.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:31 schreef Linz het volgende:[..]
Als Kluivert bij Arsenal zou zitten, zou die ook plaats moeten maken voor die kutFranzosen en Franse trainer, hij geeft ze een voorkeursbehandeling..
Hebben jullie dat ook?
quote:Nee.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Nog steeds als ik Kluivert een goede sier zie maken na een doelpunt heb ik een naar bijsmaakje aan die vermoorde man en dat verkrachte meisje.Hebben jullie dat ook?
quote:ja soms, echter , hij is vrijgesproken, we kennen de omstandigheden niet, we kunnen er moeilijk over oordelen. maar ja, waar rook is is vuur etc, je hebt die twijfel.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Nog steeds als ik Kluivert een goede sier zie maken na een doelpunt heb ik een naar bijsmaakje aan die vermoorde man en dat verkrachte meisje.Hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |