quote:Dat is waar
Op dinsdag 19 november 2002 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat iemand in z'n priveleven doet staat los van zijn prestaties op het veld. Maar ik heb zo'n vermoeden dat een hoop mensen dat niet begrijpen.
quote:O.J Simpson is ook vrijgesproken ja..
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nee, in tegenstelling tot misschien jouw persoontje zie ik er niet naar uit om verkracht te worden.
Trouwens, hij was toch vrijgesproken.
quote:verander speler eens in persoonlijkheid
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als je de speler van Basten met de speler Kluivert vergelijkt staat iemands priveleven hier helemaal los van.
Al heeft ie iemand doodgereden..neemt niet weg dat het een wereldvoetballer is.
Je kan in de beoordeling van een voetballer niet z'n priveleven meetellen.
quote:Krijg beetje het idee dat het niveau hier dusdanig laag is dat de mensen niet weten wat 'vrijgesproken' betekend...
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nee, in tegenstelling tot misschien jouw persoontje zie ik er niet naar uit om verkracht te worden.
Trouwens, hij was toch vrijgesproken.
quote:Maar dan hebben we het wel over de bananenrepubliek Amerika. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat land serieus neemt.
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef extreme het volgende:[..]
O.J Simpson is ook vrijgesproken ja..
quote:hee, iemand wiens mening ik respecteer, Frenkie, leg me eens uit waaom je iemand z'n werk en z'n prive gescheiden moet zien als het criminele activiteiten betreft?
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat is waar
quote:Alleen zeiden de slachtoffers niet tegen de taxichauffeur dat ze net met Kluivert was... Lijkt mij als je net tegen je wil in gegangbanged bent dat je dat daar dan niet zo blij mee was.
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef extreme het volgende:O.J Simpson is ook vrijgesproken ja..
quote:Dan kom je tot de conlusie dat van Basten een arrogante kwal was, en dat Kluivert dat n.a.w. ook is... Conclusie: op gebied van persoonlijkheid zijn de heren dus gelijk
Op dinsdag 19 november 2002 17:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
verander speler eens in persoonlijkheid
Kunnen we dat dan nu ook effe bepalen op het gebied van voetballer?
(Dat is dus het verschil meneer of mevrouw extreme, dat dit een sportforum is waar sportprestaties besproken worden)
quote:Omdat we de voetballer Kluivert beoordelen en niet de persoon.
Op dinsdag 19 november 2002 17:26 schreef extreme het volgende:[..]
hee, iemand wiens mening ik respecteer, Frenkie, leg me eens uit waaom je iemand z'n werk en z'n prive gescheiden moet zien als het criminele activiteiten betreft?
ik ben heel benieuwd..
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef tong80 het volgende:
Het gaat weer eens de trieste kant op.
quote:hij is niet vrijgesproken, hij kreeg een taakstraf
Op dinsdag 19 november 2002 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Krijg beetje het idee dat het niveau hier dusdanig laag is dat de mensen niet weten wat 'vrijgesproken' betekend...
quote:Idd.
Op dinsdag 19 november 2002 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Omdat we de voetballer Kluivert beoordelen en niet de persoon.
Lijkt me wel een zekerheidje dat Kluivert dat record gaat breken.
quote:Dat was van dat auto-ongeluk. Van die zogenaamde verkrachting issie vrijgesproken.
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
hij is niet vrijgesproken, hij kreeg een taakstraf
240 uur kinderen uit achterstandswijken lerebn voetballen, als ik het goed onthouden heb. En Goes moest het zonder zijn theaterdirecteur doen.
quote:En als we dan al over "grootheid" Kluivert praten dan hoort ie al HELEMAAL een berisping te krijgen omdat hij als VOORBEELD functie werkt voor de jeugd die hem als idool zien.
Ach ...
quote:m.a.w, als een willekeurige crimineel een aardig balletje kan trappen is het jouw grote held?
goh, ik heb wel eens horen vallen dat voetbalsupporters niet van het slimste soort zijn, en jij bent het levende voorbeeld...
quote:Ik vind van wel. Ik vind dat de voetballer Kluivert niet los te zien is van de persoon Kluivert. Kluivert zal nooit een voetbalheld kunnen worden als Van Basten al is het alleen maar, omdat hij iedere vorm van sympathie te kort komt met zijn levensstijl, achtergrond en geschiedenis, zoals het doodrijden van iemand en twee weken later laagvliegend in Amsterdam geflitst worden
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als je de speler van Basten met de speler Kluivert vergelijkt staat iemands priveleven hier helemaal los van.
Al heeft ie iemand doodgereden..neemt niet weg dat het een wereldvoetballer is.
Je kan in de beoordeling van een voetballer niet z'n priveleven meetellen.
quote:maakt hem overigens niet beter dan Wilkes. Want de tijd is niet te vergelijken. Er worden tegenwoordig veel meer interlands gespeeld. En Wilkes scoorde 37 (?) keer in 35 duels(?)
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
Idd.
Lijkt me wel een zekerheidje dat Kluivert dat record gaat breken.
quote:Waar rook is, is vuur. Er zal heus wel iets gebeurd zijn. Sterker nog er is iets gebeurd. Alleen of het verkrachting was, is de vraag.
Op dinsdag 19 november 2002 17:30 schreef zjroentje het volgende:
Van die zogenaamde verkrachting issie vrijgesproken.
quote:Waarom hebben in de 50 jaar na Wilkes dan niet meer spelers zoveel doelpunten als Kluivert gemaakt.
Op dinsdag 19 november 2002 17:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
maakt hem overigens niet beter dan Wilkes. Want de tijd is niet te vergelijken. Er worden tegenwoordig veel meer interlands gespeeld. En Wilkes scoorde 37 (?) keer in 35 duels(?)
Zo makkelijk was dat record dus niet te breken.
Als fan van van Basten moet ik zeggen dat ie in het Nederlands elftal nooit heeft gedaan wat ie, op het EK-88 na, bij Ajax en AC Milan wel deed.
Hij wist zich met Gullit niet te plaatsen voor het WK-86. En op het WK van 1990 faalde ie.
quote:een voetballer en iets zinnigs zeggen?
Op dinsdag 19 november 2002 17:05 schreef michiel- het volgende:
Z'n Engels was belabberd op de MTV Awards ...
quote:Kluivert is de beste voetballer van Nederland nu.
Op dinsdag 19 november 2002 17:36 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebben in de 50 jaar na Wilkes dan niet meer spelers zoveel doelpunten als Kluivert gemaakt.
Heb je dan ooit wel es een wedstrijd gezien waar Kluivert (tegenwoordig) meedeed ?
Ik vind dat hij nu beter is dan ooit, goed aanspeelpunt, speelt in het belang van de team, is niet zo egoistisch, hard werkend...
quote:Vrijgesproken in de verkrachtingszaak.
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
hij is niet vrijgesproken, hij kreeg een taakstraf
240 uur kinderen uit achterstandswijken lerebn voetballen, als ik het goed onthouden heb. En Goes moest het zonder zijn theaterdirecteur doen.
quote:Wil jij de post even zoeken waar ik zeg dat het mijn held is?
Op dinsdag 19 november 2002 17:30 schreef extreme het volgende:[..]
m.a.w, als een willekeurige crimineel een aardig balletje kan trappen is het jouw grote held?
goh, ik heb wel eens horen vallen dat voetbalsupporters niet van het slimste soort zijn, en jij bent het levende voorbeeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |