Welke supermarkten doen dit? Heb nog nooit een printer gezien bij de Albert Heijn ofzo enkel zon groot apparaat om te kopieeren.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef trein2000 het volgende:
De meeste supermarkten. Met een USB
Kun je gewoon bij het UWV binnenwandelen en printen dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:51 schreef CrashO het volgende:
Vrienden, familie. Een buurman?
Zelfs een zolderautist kan toch wel iemand met een printer waar hij even ter waarde van 5 cent iets mag printen?
Studeer je nog, op school. Werk je, dan op het werk doen.
Zit je thuis op de bank, dan pak je maar een computer bij het UWV
Daarmee kan je printen.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Welke supermarkten doen dit? Heb nog nooit een printer gezien bij de Albert Heijn ofzo enkel zon groot apparaat om te kopieeren.
Buren heb ik geen contact mee. Hoe werkt zo'n kopieer automaat dan met usb?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
Daarmee kan je printen.
anders de buren?
De meesten wel ja, stickie erin en verder de handleiding op het bordje volgen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Buren heb ik geen contact mee. Hoe werkt zo'n kopieer automaat dan met usb?
USB er in steken en in het menu het document kiezen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Buren heb ik geen contact mee. Hoe werkt zo'n kopieer automaat dan met usb?
Vraag ik me ook af. Je zou zeggen dat je tegenwoordig dingen digitaal aan kunt leveren zodat je een boom kunt redden.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:05 schreef Revolution-NL het volgende:
Anno 2015 nog iets printen
Waarom in godsnaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |