Doen mensen dit?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
Om een wildgroei aan topics tegen te gaan waarin topics worden geopend met enkel een copy paste van een (vaak onzinnig) artikel elders van het internet, zonder een uitgebreide reactie van de TS is hier de oplossing: Het grote VBL dumptopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mooie link naar een geweldig topic.quote:
Geweldig copy paste werk, inderdaadquote:Op maandag 9 november 2015 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een mooie link naar een geweldig topic.
waarom word mijn reactie nou weer verwijdert, ik was serieusquote:Op maandag 9 november 2015 14:34 schreef KingRoland het volgende:
Hou het OT, ik ga niet meer waarschuwen.
Edit: Enkele reacties verwijderd. Doe eens lief tegenover elkaar, zo moeilijk is het niet.
Waar heb ik gezegd dat jouw post niet serieus is?quote:Op maandag 9 november 2015 14:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
waarom word mijn reactie nou weer verwijdert, ik was serieus
Hij was ook niet kwetsend of wat dan ook, vind het een beetje selectiefquote:Op maandag 9 november 2015 14:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat jouw post niet serieus is?
Dat mag je vinden, maar dat had helemaal niets met dit topic te maken.quote:Op maandag 9 november 2015 14:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij was ook niet kwetsend of wat dan ook, vind het een beetje selectief
Ik reageer op een post die boven mij stond, verwijder die rotzooi dan ookquote:Op maandag 9 november 2015 14:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat had helemaal niets met dit topic te maken.
NEC speelde toen niet eens in de eredivisie. Ze waren in de Europacup 2 gekomen door de finale van de beker te halen terwijl ze ook degradeerden dat jaar. En zo best ging het dat jaar ook in de eerste divisie geloof ik niet.quote:Op maandag 9 november 2015 14:21 schreef tong80 het volgende:
VBL / NEC de beste promovendus ooit, de graafschap de slechtste......
Ha ha ha ha![]()
Je weet blijkbaar niet hoe je moet quoten of een TR moet zetten?quote:Op maandag 9 november 2015 14:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik reageer op een post die boven mij stond, verwijder die rotzooi dan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |